JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BATRANA
ANUNŢ
Primăria comunei Batrana,judetul Hunedoara, cu sediul în sat Batrana,nr.55, anunţă organizarea în data de 28 ianuarie 2021 ora 1100 a concursului de promovare in functia publica de conducere vacanta de secretar general al comunei Batrana, cu normă întreagă, de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.
Conditiile de participare la concursul de promovare in functia publica de conducere vacanat de secretar general al comunei Batrana (art.483 alin 2):
– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I
-5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice,pentru ocuparea functiilor publice de conducere de sef birou,sef serviciu si secretar general al comunei,precum si a functiilor publice specific echivalente acestora.
-studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice,administrative sau stiintelor politice;
–-absolventi cu diploma ai studiilor universitare de master in domeniul administratiei publice,management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art.153 alin 2 din legea educatiei nationale nr.1/2011,cu modificariel si completarile ulterioare;
– să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prevăzute de Codul administrativ
Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte:
-
formularul de înscriere prevazut in anexa nr.3 ;
-
curriculum vitae, modelul comun european;
-
copia actului de identitate;
-
copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
-
copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
-
copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
-
copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
-
cazierul judiciar;
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Primariei comunei Batrana in perioada 29.12.2020-18.01.2021
Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Batrana astfel:
Proba scrisă – 25 ianuarie 2021 – ora 1100
Interviul – data şi ora interviului se vor stabili de către comisia de examinare conform art. 56 din H.G. nr. 611/2008, în sala de şedinţe a Consiliului Local Batrana.
Atribuţiile postului sunt următoarele:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
locali care se încadrează în dispoziţiile art. 228 alin. (2); informează preşedintele de şedinţă, sau, după caz, înlocuitorul de drept al acestuia cu privire la asemenea situaţii şi face cunoscute sancţiunile prevăzute de lege în asemenea cazuri; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bibliografia stabilită în vederea organizării concursului:
-
Constituţia României, republicată;
-
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
-
Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare.
Persoana de contact: Dobra Marius Florin, referent superior in cadrul primariei comunei Batrana , tel 0749717135 email: primariabatrana@gmail.com
PRIMAR
HERCIU RADU