BIROUL ONLINE

Asistența socială

Asistenșa socială

În cadrul primăriei comunei Bătrâna funcționează un Compartiment de Asistență Socială.
Pentru probleme legate de asistența socială vă puteți adresa direct personalului din cadrul compartimentului Asistență Socială sau conducerii primăriei.

ADRESA NOASTRĂ:
sat Bătrâna, nr 55, comuna BĂTRÂNA, cod poștal 337070, județul Hunedoara
tel. 0752 348313, 0755 811327
e-mail: primariabatrana@gmail.com
www.primaria-batrina.ro

Programul de lucru al primăriei
și audiențe

PROGRAMUL DE AUDIENȚE

Primar
HERCIU Radu:
luni 10 – 12
Viceprimar
MOLDOVAN Cornel:
joi 10 – 12
Secretar
BARB Camelia – Cosmina:
marți 10 – 14

PROGRAMUL DE LUCRU AL PRIMĂRIEI

Programul de lucru cu publicul
Luni 8:30 – 18:30
Marți, Miercuri, Joi, Vineri 8:30 – 16,30

PROGRAM DE LUCRU LA CASERIE

în ultima zi lucrătoare a lunii
de la ora 08 – la 11

Comunicări din partea primăriei în legătură cu asistența socială

Reglementări în privința asistenței sociale

CREȘTEREA COPIILOR

  1. Actele necesare pentru acordarea indemnizației de naștere
    (Deschide documentul aici)
  2. Acte necesare delegare temporara a copiilor cu parinti plecati in strainatare
    (Descarcă documentul aici)
  3. Acte necesare acordării indemnizatiei crestere copil
    (Deschide documentul aici)
  4. HG 449/2018 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor  Ordonanței de Urgență a Guvernului, nr. 111/2010, privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011 (Descarcă documentul aici)
  5. Ordinul nr.1099 din 23.06.2016, privind aprobarea Instrucţiunilor de aplicare a prevederilor art. III alin. (1) din
    Legea nr. 66/2016 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului
    nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor
    (Descarcă documentul aici)

AJUTOR SOCIAL

  1. Acte necesare depunerii dreptului la ajutorul social
    (Descarcă documentul aici)
  2. Acte necesare pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu lemne
    (Descarcă documentul aici)
  3. Obligații ale persoanelor care beneficiază de ajutor social
    (Deschide documentul aici)
  4. Hotărârea CL/2019, privind aprobarea planului de acțiuni și lucrări de interes local ce urmează a fi executate de beneficiarii de ajutor social pe anul 2019.
    (Deschide documentul aici)
  5. Declarație de venituri obținute din munci ocazionale de către beneficiarii de ajutor social
    (Descarcă formularul aici)

  SUSȚINEREA FAMILIEI

  1. Acte necesare pentru alocatia de sustinere a familiei
    (Descarcă documentul aici)
  2. Cerere privind emitere ordinului de protectie
    (Descarcă documentul aici)
  3. Obligațiile persoanelor care beneficiază de alocație pentru susținerea familială
    (Deschide documentul aici)
  4. Actele necesare pentru înregistrarea decesului
    (Deschide documentul aici)

  PERSOANE CU HANDICAP

  1. Acte necesare pentru acordarea indemnizatiei persoanei cu handicap
    (Descarcă documentul aici)
  2. Acte necesare pentru angajarea asistentului personal al persoanei cu handicap
    (Descarcă documentul aici)
  3. Acte necesare privind acordarea rovignetei persoanelor adulte cu handicap
    (Descarcă documentul aici)
  4. Obligațiile persoanelor care beneficiază de indemnizația ”Persoană cu handicap grav”
    (Deschide documentul aici)
Print Friendly, PDF & Email