CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BĂTRÂNA

ADRESA NOASTRĂ:
sat Bătrâna, nr 55, comuna BĂTRÂNA, cod poștal 337070, județul Hunedoara
tel. 0752 348313, 0755 811327
e-mail: primariabatrana@gmail.com
www.primaria-batrina.ro

Anunțuri de convocare la ședința Consiliului Local

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
PRIMAR

D I S P O Z I T I A Nr . 19/2021
privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrâna pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10:00

Primarul comunei Bătrana, Judeţul Hunedoara;
Avand in vedere referatul cu nr.51/12.04.2021 emis de compartimentul financiar contabil-juridic din care rezulta necesitatea emiterii dispozitiei privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrana pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10 care va avea loc în sala de şedinte a Consiliului Local Bătrana ,cu participarea fizica a consilierilor locali .
In temeiul prevederilor art.133 alin (1) , art.134 alin(1) lit “a”şi art.196 alin (1) lit.”b”,art.197 alin (4) si (5) ,art.198 alin (1) si (2) precum si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificariel si completarile ulterioare.

D I S P U N E :

Art.1. .-Se convoacă Consiliul Local al comunei Bătrana în şedinţă ordinară , pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10 00,care va avea loc în sala de şedinte a Consiliului Local Bătrana ,cu participarea fizica a consilierilor locali avand ordinea de zi prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta dispozitie.
Art.2.-Prevederile prezentei dispoziţii vor fi aduse la îndeplinire de secretarul general al comunei Batrana.
Art.3.-Prezenta dispoziţie poate fi atacată la instanţă în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificările şi completările ulterioare.
Art.4. Prezenta dispoziţie se comunică : Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara,primarului comunei Batrana si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei.

Bătrâna la 12 aprilie 2021

PRIMAR,
Herciu Radu

CONTRASEMNEAZA, Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

Anexa la Dispozitia
Nr.19/2021

PROIECT ORDINE DE ZI:

1.Proiect de hotarare privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcţionare a Consiliului local al comunei Batrana
2.Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Bătrana pe anul 2021 si estimarile pentru anii 2022-2024
3. Proiect de hotarare privind aprobarea analizei stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Batrana ,pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi,inclusiv pentru solutionarea situatiilor particulare identificate la nivelul localitatii pe linia completarii registrului agricol si care nu sunt reglementate prin norme
4.Proiect de hotarare privind aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021
a bugetului local al comunei Bătrana
5.Proiect de hotarare privind aprobarea modificarii organigramei, a statului de funcţii si a numarului de personal pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara
6.Proiect de hotarare privind indexarea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2022
7.Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta pe o perioada de 3 luni
8.Diverse

Proiectele de hotarari sunt insotite de urmatoarele materiale: referate de aprobare semnate de initiator,rapoarte de specialitate ale compartimentelor de resort si avizele cu caracter consultativ ale comisiilor de specialitate care sunt puse la dispozitia consilierilor locali in format hartie alaturi de invitatie.
Comisiile de specialitate carora le-au fost trimise spre avizare proiectele de hotarari sunt: comisia pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor pentru proiectele de hotarari prevazute la punctele nr.1, 2,5,6, 7 ,comisia de specialitate pentru probleme de dezvoltare economico-sociala,buget finante,administrarea domeniului public si privat,protectia mediului inconjurator ,servicii publice si comert pentru proiectele de hotarari prevazute la punctele nr . 2,3si 4 si comisia de specialitate pentru invatamant,sanatate,cultura,protective sociala,activitati sportive si de agrement pentru proiectul de hotarare prevazut la punctual nr.2
Totodata va informam ca la sediul primariei comunei Batrana se pot formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari mai sus mentionate.

Bătrâna la 12 aprilie 2021

PRIMAR,
Herciu Radu
CONTRASEMNEAZA, Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

DOCUMENTE

Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local

Hotărâri ale
Consiliului Local

HOTĂRÂREA NR. 21/2021 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL
COMUNEI BATRANA

HOTĂRÂREA NR. 21/2021
privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana, judetul Hunedoara

Consiliul Local al Comunei Batrana, județul Hunedoara, întrunit în ședință ordinară la data de 28 mai 2021
Avand in vedere referatul de aprobare cu nr.58/06.05.2021 cu privire la necesitatea adoptarii unei hotarari privind aprobarea structurii organizatorice a unitatii administrativ-teritoriale,prin aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,intocmit de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.21/06.05.2021 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.60/10.05.2021 al secretarului general al comunei precum si avizul favorabil cu nr.597/28.05.2021 al comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
Ţinând cont de prevederile art.370,art.371,art.372,art.385 alin (3),art.409 alin (1) si art.534 din OUG nr. 57/2019 privind Codul 1administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare, precum și de prevederile Legii – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Avand in vedere prevederile OUG nr.63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale,precum si pentru stabilirea unor masuri financiare
Luând în considerare referatul de aprobare prin care se impune aprobarea noii organigrame si a statului de functii datorita mai multor modificări în cadrul Primăriei comunei Batrana dupa cum urmeaza:
– în urma concursului de promovare in functia publica de conducere specifica de secretar general al comunei Batrana din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara , organizat în data de 28.01.2021 , doamna Barb Camelia Cosmina a fost declarată admisa, conform raportului final nr.157/28.01.2021, întocmit de comisia de examinare;
-tinand cont de Dispozitia nr.5/01.02.2021 privind modificarea raportului de serviciu prin promovare al d-nei Barb Camelia Cosmina în funcţia publica de conducere specifica de secretar general al comunei Batrana din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara
-tinand cont de Dispozitia nr.33/30.10.2020 privind suspendarea raportului de serviciu al domnului Pascotesc Ciprian Sergiu,functionar public de executie,clasa I,grad professional asistent in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara ca urmare a urmare a alegerii intr-o functie de demnitate publica si totodata respectand prevederile HCL nr.27/2020 privind alegerea viceprimarului comunei Batrana
Avand in vedere adresa Institutiei Prefectului judetul Hunedoara cu nr.2704/25.03.2021 referitoare la numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Batrana,care este de 10 posturi.
Tinand cont de adresa cu nr.3607/23.04.2021 a Institutiei Prefectului judetul Hunedoara prin care se solicita reanalizarea HCL nr.14/2021 si procedarea dupa caz la revocarea/modificarea/completarea corespunzatoare a acesteia conform prevederilor legale in materie.
În temeiul art. 129, alin. (1), alin. (2) lit. ”a”, alin. (3) lit. ”c”, art. 139 alin. (1) , art. 196 alin. (1) lit. ”a”,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;

H O T A R A S T E :

Art.1 Se aprobă organigrama aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.1 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 .Se aproba statul de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre
Art. 3 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinteaza Primarul Comunei Batrana, prin compartimentele de specialitate.
Art.4. La data intrarii in vigoare a prevederilor prezentei hotararii se revoca HCL nr.14/2021 privind aprobarea modificarii organigramei,a statului de functii si a numarului de personal pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara
Art.5 La data intrarii in vigoare a prevederilor prezentei hotarari,se abroga Hotararea Consiliului Local al comunei Batrana nr.28/2019 prin care a fost aprobata organigrama,statul de functii si numarul de personal al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Batrana.
Art.6 Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta in conditiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.7 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara, Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,Primarului Comunei Batrana,, Compartimentului financiar contabil din cadrul Primăriei comunei Batrana și se aduce la cunoștință publică prin afisare la sediul Primariei si pe site-ul institutiei www.primaria-batrina.ro la sectiunea Monitorul Oficial Local

Batrana la 28 mai 2021

PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel

SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia Cosmina

Nr. de consilieri prezenti: 8 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:8
Voturi impotriva:0
Abtineri:0


Anexa nr 1 la HCL nr.21 din 28 mai 2021

Minuta și procesul verbal de ședință ale Consiliului Local

Declarații de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local

Declarațiile de avere și de interese ale consilierilor locali în anul 2021

Declarațiile de avere și de interese ale consilierilor locali în anul 2021

  1. BALINT Radu – consilier local
    declarația de avere și de interese
  2. COSTA Radu – consilier local
    declarația de avere și de interese
  3. MIHOC Robert – consilier local
    declarația de avere și de interese
  4. MOLDOVAN Cornel – consilier local
    declarația de avere și de interese
  5. PASCOTESC Viorel – consilier local
    declarația de avere și de interese
  6. PASCOTESC Ciprian – viceprimarul comunei
    declarația de avere și de interese
  7. PAVELONI Gheorghe – consilier local
    declarația de avere și de interese
  8. ROBĂNESCU Mihai – consilier local
    declarația de avere și de interese
  9. VASIU Crinel Flavius – consilier local
    declarația de avere și de interese

Raportul anual de activitate al membrilor Consiliului Local

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Dezbatere publică



Dezbatere publica privind angajarea unui serviciu de asistenta juridica

ROMANIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA BĂTRÎNA
Sediul: sat Bătrîna, nr 55,
tel. 0752 348313, 0755 811327
, primariabatrana@gmail.com 

ANUNȚ
Privind dezbaterea publică a proiectului de hotărâre privind aprobarea încheierii unui contract de prestări servicii-asistență juridică cu o persoană fizică autorizată sau cu o persoană juridică, prin procedura negocierii directe în vederea reprezentării în instanță a Primăriei comunei Bătrîna, în litigiul aflat pe rolul instanței de judecată cu Vasiu Crinel Flavius și Bulgar Adrian Cornel.

Nr.666/30.07.2015

Primăria comunei Bătrina județul Hunedoara a inițiat procedura de consultare publică, în conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică cu privire la aprobarea încheierii unui contract de prestări servicii-asistență juridică cu o persoană fizică autorizată sau cu o persoană juridică prin procedura negocierii directe în vederea reprezentării în instanță a Primăriei comunei Bătrîna, in litigiul aflat pe rolul instanței de judecată cu Vasiu Crinel Flavius și Bulgar Adrian Cornel.

Proiectul poate fi consultat sediul Primăriei comunei Bătrîna, nr. 55, județul Hunedoara.

Etapa consultării publice are loc în perioada 31.07.2015 – 11.09.2015. Persoanele interesate pot trimite sesizările, observațiile și punctele de vedere la adresa de email: primariabatrana@gmail.com până la data de 14.08.2015 sau pot înregistra adresele scrise la sediul Primăriei comunei Bătrîna din sat Bătrîna, nr. 55, județul Hunedoara.

Data 30.07.2015

Secretar,
Barb Camelia Cosmina

Anunt dezbatere publica 004

MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 - 2020

BISTRIAN Petru Dorel

COSTA Radu

HORGA Ioan

JENCI Mircea Cristian

MOLDOVAN Cornel

MOLDOVAN Zamfir

PASCOTESC Viorel

PAVELONI Gheorghe

RUGINESCU Costică

Print Friendly, PDF & Email