MONITORUL OFICIAL LOCAL
♦ Regulamentul de Organizare și Funcționare a Consiliului Local
♦ Regulamentului privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri supuse dezbaterii şi aprobării Consiliului local
♦ Regulament de ordine interioara
♦ Regulament de ordine interioara pentru aparatul de specialitate al primarului
♦ Regulamentul propriu privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții de primar
♦ Codul etic al funcționarilor din subordinea primarului și al funcționarilor din instituțiile locale subordonate
No posts found!
♦ Regulamentul de Organizare și Funcționare a Compartimentului de Asistență socială
♦ Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Hotărâri ale Consiliului Local
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Registrul pentru evidența Proiectelor de Hotărâre ale Consiliului Local
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA Nr.24/2022
Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect:
Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Consiliul Local al comunei Batrana ,întrunit în şedinţa ordinară din data de 20 iunie 2022
Avand in vedere referatul de aprobare al primarului nr.54/18.05.2022 prin care se propune aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.24/18.05.2022 pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tiand cont de :
-raportul de specialitate cu nr.58/02.06.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.26/20.06.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local
– adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr.987/18.05.2022, înregistrată la Primăria comunei Batrana sub nr.515/18.05.2022, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3 pe durată determinată și a documentelor suport, mandatarea reprezentantului U.A.T Batrana să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara aprobarea Documentației de atribuire și a documentelor suport, mandatarea Asociației ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3, mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana contractele pentru fiecare lot;
– Nota de fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 984/18.05.2022
– Ordonanța de urgență nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordonanța de urgență nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistemintegrat de management al deșeurilor în județulHunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Statutul A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi
completările ulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin 1 si alin 2 lit d,alin 7 lit s ,art.139 alin 1,art.196, alin.1, lit.a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Documentele suport din care fac parte Strategia de contractare și declarația privind persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul A.D.I. S.I.G.D.-Hunedoara.
Art.2. Se aprobă Documentația de atribuire care conține:
Instrucțiunile pentru ofertanți;
Documentul descriptiv;
Proiectul de contract conținând clauzele contractuale obligatorii;
Formularele și modelele de documente.
Art.3.Se mandatează domnul Herciu Radu,primar al U.A.T. Batrana să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara, pentru aprobarea Documentelor suport și pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.4. Se acordă mandat A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.5. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana , contractele pentru fiecare lot, după cum urmează:
Lot 1 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Art.6.Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Batrana
Art.7.Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 8. – Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara,Primarului comunei Batrana si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
♦ Registrul pentru evidența Hotărârilor Consiliului Local
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA Nr.24/2022
Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect:
Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Consiliul Local al comunei Batrana ,întrunit în şedinţa ordinară din data de 20 iunie 2022
Avand in vedere referatul de aprobare al primarului nr.54/18.05.2022 prin care se propune aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.24/18.05.2022 pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tiand cont de :
-raportul de specialitate cu nr.58/02.06.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.26/20.06.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local
– adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr.987/18.05.2022, înregistrată la Primăria comunei Batrana sub nr.515/18.05.2022, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3 pe durată determinată și a documentelor suport, mandatarea reprezentantului U.A.T Batrana să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara aprobarea Documentației de atribuire și a documentelor suport, mandatarea Asociației ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3, mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana contractele pentru fiecare lot;
– Nota de fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 984/18.05.2022
– Ordonanța de urgență nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordonanța de urgență nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistemintegrat de management al deșeurilor în județulHunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Statutul A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi
completările ulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin 1 si alin 2 lit d,alin 7 lit s ,art.139 alin 1,art.196, alin.1, lit.a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Documentele suport din care fac parte Strategia de contractare și declarația privind persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul A.D.I. S.I.G.D.-Hunedoara.
Art.2. Se aprobă Documentația de atribuire care conține:
Instrucțiunile pentru ofertanți;
Documentul descriptiv;
Proiectul de contract conținând clauzele contractuale obligatorii;
Formularele și modelele de documente.
Art.3.Se mandatează domnul Herciu Radu,primar al U.A.T. Batrana să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara, pentru aprobarea Documentelor suport și pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.4. Se acordă mandat A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.5. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana , contractele pentru fiecare lot, după cum urmează:
Lot 1 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Art.6.Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Batrana
Art.7.Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 8. – Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara,Primarului comunei Batrana si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
♦ Proiecte de Dispoziții de primar (cu caracter normativ)
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Dispoziții de primar emise
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Registrul pentru evidenţa Proiectelor de Dispoziţii de Primar
HOTĂRÂREA Nr.24/2022 Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad” Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg” Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA Nr.24/2022
Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect:
Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Consiliul Local al comunei Batrana ,întrunit în şedinţa ordinară din data de 20 iunie 2022
Avand in vedere referatul de aprobare al primarului nr.54/18.05.2022 prin care se propune aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.24/18.05.2022 pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tiand cont de :
-raportul de specialitate cu nr.58/02.06.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.26/20.06.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local
– adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr.987/18.05.2022, înregistrată la Primăria comunei Batrana sub nr.515/18.05.2022, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3 pe durată determinată și a documentelor suport, mandatarea reprezentantului U.A.T Batrana să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara aprobarea Documentației de atribuire și a documentelor suport, mandatarea Asociației ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3, mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana contractele pentru fiecare lot;
– Nota de fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 984/18.05.2022
– Ordonanța de urgență nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordonanța de urgență nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistemintegrat de management al deșeurilor în județulHunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Statutul A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi
completările ulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin 1 si alin 2 lit d,alin 7 lit s ,art.139 alin 1,art.196, alin.1, lit.a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Documentele suport din care fac parte Strategia de contractare și declarația privind persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul A.D.I. S.I.G.D.-Hunedoara.
Art.2. Se aprobă Documentația de atribuire care conține:
Instrucțiunile pentru ofertanți;
Documentul descriptiv;
Proiectul de contract conținând clauzele contractuale obligatorii;
Formularele și modelele de documente.
Art.3.Se mandatează domnul Herciu Radu,primar al U.A.T. Batrana să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara, pentru aprobarea Documentelor suport și pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.4. Se acordă mandat A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.5. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana , contractele pentru fiecare lot, după cum urmează:
Lot 1 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Art.6.Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Batrana
Art.7.Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 8. – Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara,Primarului comunei Batrana si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
♦ Registrul pentru evidenţa Dispoziţiilor de Primar
Declarații de avere și de interese ale consilierilor locali pentru anul 2018
Declarațiile de avere și de interese ale consilierilor locali
pentru anul 2018
- BISTRIAN Petru Dorel
decl. avere / decl. interese - COSTA Radu
decl. avere / decl. interese - HORGA Ioan
decl. avere / decl. interese - JENCI Mircea Cristian
decl. avere / decl. interese - MOLDOVAN Cornel (Viceprimar)
decl. avere / decl. interese - MOLDOVAN Zamfir
decl. avere / decl. interese - PASCOTESC Viorel
decl. avere / decl. interese - PAVELONI Gheorghe
decl. avere / decl. interese - RUGINESCU Costică
decl. avere / decl. interese
♦ Bugetul local din toate sursele, informații în legătură cu execuția bugetului local
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA Nr.24/2022
Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect:
Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Consiliul Local al comunei Batrana ,întrunit în şedinţa ordinară din data de 20 iunie 2022
Avand in vedere referatul de aprobare al primarului nr.54/18.05.2022 prin care se propune aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.24/18.05.2022 pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tiand cont de :
-raportul de specialitate cu nr.58/02.06.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.26/20.06.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local
– adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr.987/18.05.2022, înregistrată la Primăria comunei Batrana sub nr.515/18.05.2022, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3 pe durată determinată și a documentelor suport, mandatarea reprezentantului U.A.T Batrana să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara aprobarea Documentației de atribuire și a documentelor suport, mandatarea Asociației ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3, mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana contractele pentru fiecare lot;
– Nota de fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 984/18.05.2022
– Ordonanța de urgență nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordonanța de urgență nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistemintegrat de management al deșeurilor în județulHunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Statutul A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi
completările ulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin 1 si alin 2 lit d,alin 7 lit s ,art.139 alin 1,art.196, alin.1, lit.a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Documentele suport din care fac parte Strategia de contractare și declarația privind persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul A.D.I. S.I.G.D.-Hunedoara.
Art.2. Se aprobă Documentația de atribuire care conține:
Instrucțiunile pentru ofertanți;
Documentul descriptiv;
Proiectul de contract conținând clauzele contractuale obligatorii;
Formularele și modelele de documente.
Art.3.Se mandatează domnul Herciu Radu,primar al U.A.T. Batrana să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara, pentru aprobarea Documentelor suport și pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.4. Se acordă mandat A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.5. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana , contractele pentru fiecare lot, după cum urmează:
Lot 1 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Art.6.Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Batrana
Art.7.Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 8. – Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara,Primarului comunei Batrana si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
♦ Registrul pentru consemnare opiniilor
HOTĂRÂREA Nr.24/2022 Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad” Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg” Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA Nr.24/2022
Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect:
Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Consiliul Local al comunei Batrana ,întrunit în şedinţa ordinară din data de 20 iunie 2022
Avand in vedere referatul de aprobare al primarului nr.54/18.05.2022 prin care se propune aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.24/18.05.2022 pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tiand cont de :
-raportul de specialitate cu nr.58/02.06.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.26/20.06.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local
– adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr.987/18.05.2022, înregistrată la Primăria comunei Batrana sub nr.515/18.05.2022, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3 pe durată determinată și a documentelor suport, mandatarea reprezentantului U.A.T Batrana să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara aprobarea Documentației de atribuire și a documentelor suport, mandatarea Asociației ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3, mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana contractele pentru fiecare lot;
– Nota de fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 984/18.05.2022
– Ordonanța de urgență nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordonanța de urgență nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistemintegrat de management al deșeurilor în județulHunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Statutul A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi
completările ulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin 1 si alin 2 lit d,alin 7 lit s ,art.139 alin 1,art.196, alin.1, lit.a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Documentele suport din care fac parte Strategia de contractare și declarația privind persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul A.D.I. S.I.G.D.-Hunedoara.
Art.2. Se aprobă Documentația de atribuire care conține:
Instrucțiunile pentru ofertanți;
Documentul descriptiv;
Proiectul de contract conținând clauzele contractuale obligatorii;
Formularele și modelele de documente.
Art.3.Se mandatează domnul Herciu Radu,primar al U.A.T. Batrana să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara, pentru aprobarea Documentelor suport și pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.4. Se acordă mandat A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.5. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana , contractele pentru fiecare lot, după cum urmează:
Lot 1 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Art.6.Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Batrana
Art.7.Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 8. – Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara,Primarului comunei Batrana si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
♦ Minuta și procesele verbale de ședințe ale CL
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Declarații de avere și de interese
Declarații de avere și interese ale membrilor Consiliului Local
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA Nr.24/2022
Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect:
Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Consiliul Local al comunei Batrana ,întrunit în şedinţa ordinară din data de 20 iunie 2022
Avand in vedere referatul de aprobare al primarului nr.54/18.05.2022 prin care se propune aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.24/18.05.2022 pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tiand cont de :
-raportul de specialitate cu nr.58/02.06.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.26/20.06.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local
– adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr.987/18.05.2022, înregistrată la Primăria comunei Batrana sub nr.515/18.05.2022, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3 pe durată determinată și a documentelor suport, mandatarea reprezentantului U.A.T Batrana să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara aprobarea Documentației de atribuire și a documentelor suport, mandatarea Asociației ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3, mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana contractele pentru fiecare lot;
– Nota de fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 984/18.05.2022
– Ordonanța de urgență nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordonanța de urgență nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistemintegrat de management al deșeurilor în județulHunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Statutul A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi
completările ulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin 1 si alin 2 lit d,alin 7 lit s ,art.139 alin 1,art.196, alin.1, lit.a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Documentele suport din care fac parte Strategia de contractare și declarația privind persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul A.D.I. S.I.G.D.-Hunedoara.
Art.2. Se aprobă Documentația de atribuire care conține:
Instrucțiunile pentru ofertanți;
Documentul descriptiv;
Proiectul de contract conținând clauzele contractuale obligatorii;
Formularele și modelele de documente.
Art.3.Se mandatează domnul Herciu Radu,primar al U.A.T. Batrana să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara, pentru aprobarea Documentelor suport și pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.4. Se acordă mandat A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.5. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana , contractele pentru fiecare lot, după cum urmează:
Lot 1 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Art.6.Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Batrana
Art.7.Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 8. – Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara,Primarului comunei Batrana si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
Declarații de avere și interese ale demnitarilor locali
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA Nr.24/2022
Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect:
Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Consiliul Local al comunei Batrana ,întrunit în şedinţa ordinară din data de 20 iunie 2022
Avand in vedere referatul de aprobare al primarului nr.54/18.05.2022 prin care se propune aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.24/18.05.2022 pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tiand cont de :
-raportul de specialitate cu nr.58/02.06.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.26/20.06.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local
– adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr.987/18.05.2022, înregistrată la Primăria comunei Batrana sub nr.515/18.05.2022, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3 pe durată determinată și a documentelor suport, mandatarea reprezentantului U.A.T Batrana să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara aprobarea Documentației de atribuire și a documentelor suport, mandatarea Asociației ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3, mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana contractele pentru fiecare lot;
– Nota de fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 984/18.05.2022
– Ordonanța de urgență nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordonanța de urgență nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistemintegrat de management al deșeurilor în județulHunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Statutul A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi
completările ulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin 1 si alin 2 lit d,alin 7 lit s ,art.139 alin 1,art.196, alin.1, lit.a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Documentele suport din care fac parte Strategia de contractare și declarația privind persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul A.D.I. S.I.G.D.-Hunedoara.
Art.2. Se aprobă Documentația de atribuire care conține:
Instrucțiunile pentru ofertanți;
Documentul descriptiv;
Proiectul de contract conținând clauzele contractuale obligatorii;
Formularele și modelele de documente.
Art.3.Se mandatează domnul Herciu Radu,primar al U.A.T. Batrana să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara, pentru aprobarea Documentelor suport și pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.4. Se acordă mandat A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.5. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana , contractele pentru fiecare lot, după cum urmează:
Lot 1 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Art.6.Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Batrana
Art.7.Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 8. – Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara,Primarului comunei Batrana si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
Declarații de avere și interese ale funcționarilor publici
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA Nr.24/2022
Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect:
Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Consiliul Local al comunei Batrana ,întrunit în şedinţa ordinară din data de 20 iunie 2022
Avand in vedere referatul de aprobare al primarului nr.54/18.05.2022 prin care se propune aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.24/18.05.2022 pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tiand cont de :
-raportul de specialitate cu nr.58/02.06.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.26/20.06.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local
– adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr.987/18.05.2022, înregistrată la Primăria comunei Batrana sub nr.515/18.05.2022, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3 pe durată determinată și a documentelor suport, mandatarea reprezentantului U.A.T Batrana să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara aprobarea Documentației de atribuire și a documentelor suport, mandatarea Asociației ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3, mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana contractele pentru fiecare lot;
– Nota de fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 984/18.05.2022
– Ordonanța de urgență nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordonanța de urgență nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistemintegrat de management al deșeurilor în județulHunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Statutul A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi
completările ulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin 1 si alin 2 lit d,alin 7 lit s ,art.139 alin 1,art.196, alin.1, lit.a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Documentele suport din care fac parte Strategia de contractare și declarația privind persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul A.D.I. S.I.G.D.-Hunedoara.
Art.2. Se aprobă Documentația de atribuire care conține:
Instrucțiunile pentru ofertanți;
Documentul descriptiv;
Proiectul de contract conținând clauzele contractuale obligatorii;
Formularele și modelele de documente.
Art.3.Se mandatează domnul Herciu Radu,primar al U.A.T. Batrana să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara, pentru aprobarea Documentelor suport și pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.4. Se acordă mandat A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.5. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana , contractele pentru fiecare lot, după cum urmează:
Lot 1 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Art.6.Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Batrana
Art.7.Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 8. – Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara,Primarului comunei Batrana si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
Venituri salariale ale personalului din subordinea primarului si din instituțiile din subordinea Consiliului Local
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA Nr.24/2022
Pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect:
Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Consiliul Local al comunei Batrana ,întrunit în şedinţa ordinară din data de 20 iunie 2022
Avand in vedere referatul de aprobare al primarului nr.54/18.05.2022 prin care se propune aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.24/18.05.2022 pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii având ca obiect: Lot 1 -„Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”, Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”, Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tiand cont de :
-raportul de specialitate cu nr.58/02.06.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.26/20.06.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local
– adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deseurilor județul Hunedoara,, având nr.987/18.05.2022, înregistrată la Primăria comunei Batrana sub nr.515/18.05.2022, prin care se solicită organizarea unei ședințe a Consiliului Local pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3 pe durată determinată și a documentelor suport, mandatarea reprezentantului U.A.T Batrana să voteze în cadrul ședinței Adunării Generale a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara aprobarea Documentației de atribuire și a documentelor suport, mandatarea Asociației ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3, mandatarea Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana contractele pentru fiecare lot;
– Nota de fundamentare a A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara nr. 984/18.05.2022
– Ordonanța de urgență nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordonanța de urgență nr. 74/2018, astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 31 din 10.01.2019, cu modificările și completările ulterioare;
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului „Sistemintegrat de management al deșeurilor în județulHunedoara” semnat de către membrii A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Statutul A.D.I.S.I.G.D. Hunedoara;
– Prevederile Legii nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată , cu modificările şi
completările ulterioare;
Prevederile Legii nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.109 din 9 iulie 2007privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specific serviciului de salubrizare a localităţilor;
Prevederile Ordinului A.N.R.S.C. nr.82 din 9 iulie 2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților;
Prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin 1 si alin 2 lit d,alin 7 lit s ,art.139 alin 1,art.196, alin.1, lit.a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Documentele suport din care fac parte Strategia de contractare și declarația privind persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul A.D.I. S.I.G.D.-Hunedoara.
Art.2. Se aprobă Documentația de atribuire care conține:
Instrucțiunile pentru ofertanți;
Documentul descriptiv;
Proiectul de contract conținând clauzele contractuale obligatorii;
Formularele și modelele de documente.
Art.3.Se mandatează domnul Herciu Radu,primar al U.A.T. Batrana să voteze în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara, pentru aprobarea Documentelor suport și pentru aprobarea Documentației de atribuire a contractelor de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.4. Se acordă mandat A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara ca în numele și pe seama UAT-urilor membre să organizeze procedura de „negociere competitivă” și să încheie contractele de achiziție de servicii pentru Lotul 1, Lotul 2 și Lotul 3.
Art.5. Se acordă mandat Președintelui Asociației de Dezvoltare Intercomunitară, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara, să semneze în numele și pentru U.A.T. Batrana , contractele pentru fiecare lot, după cum urmează:
Lot 1 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 1 Brad”
Lot 2 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 2 Hațeg”
Lot 3 – „Prestarea serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru”
Art.6.Ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri revine primarului comunei Batrana
Art.7.Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 8. – Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului-Judeţul Hunedoara,Primarului comunei Batrana si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
♦ Registrul declarațiilor de avere
Hotărârea Consiliului Local nr. 11 din 2019
HCL nr 11 din 2019 privind stabilirea indemnizatiei lunare de care beneficiaza consilieri locali pentru participarea la sedintele Consiliului Local [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-11-din-2019-privind-stabilirea-indemnizatiei-lunare-de-care-beneficiaza-consilieri-locali-pentru-participarea-la-sedintele-CL-.pdf” title=”HCL nr 11 din 2019 privind stabilirea indemnizatiei lunare de care beneficiaza consilieri locali pentru participarea la sedintele CL”] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 16 din 2019
Dispozitia de primar nr 16 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 29 mai 2019 ora 10 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-16-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-29-mai-2019-ora-10.pdf” title=”Dispozitia nr 16 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 29 mai 2019 ora 10″] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 15 din 2019
Dispozitia de primar nr 15 din 2019 privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral si asigurarea amplasarii de panouri electorale in cadrul acestora pentru alegerea membrilor din Romania in Parlamentul European in anul 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/04/dispozitia_nr_15.pdf”] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 10 din 2019
HCL nr 10 din 2019 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul I 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-10-din-2019-privind-aprobarea-executiei-bugetare-pe-trimestrul-I-2019.pdf” title=”HCL nr 10 din 2019 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul I 2019″] Deschide documentul aici
♦ Registrul declarațiilor de interese
Hotărârea Consiliului Local nr. 11 din 2019
HCL nr 11 din 2019 privind stabilirea indemnizatiei lunare de care beneficiaza consilieri locali pentru participarea la sedintele Consiliului Local [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-11-din-2019-privind-stabilirea-indemnizatiei-lunare-de-care-beneficiaza-consilieri-locali-pentru-participarea-la-sedintele-CL-.pdf” title=”HCL nr 11 din 2019 privind stabilirea indemnizatiei lunare de care beneficiaza consilieri locali pentru participarea la sedintele CL”] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 16 din 2019
Dispozitia de primar nr 16 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 29 mai 2019 ora 10 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-16-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-29-mai-2019-ora-10.pdf” title=”Dispozitia nr 16 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 29 mai 2019 ora 10″] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 15 din 2019
Dispozitia de primar nr 15 din 2019 privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral si asigurarea amplasarii de panouri electorale in cadrul acestora pentru alegerea membrilor din Romania in Parlamentul European in anul 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/04/dispozitia_nr_15.pdf”] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 10 din 2019
HCL nr 10 din 2019 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul I 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-10-din-2019-privind-aprobarea-executiei-bugetare-pe-trimestrul-I-2019.pdf” title=”HCL nr 10 din 2019 privind aprobarea executiei bugetare pe trimestrul I 2019″] Deschide documentul aici
♦ Declarații de căsătorie
Conform Codului Civil, Art. 283, acest spațiu este dedicat publicării declarațiilor de căsătorie cu 10 zile înaintea oficierii.
Orice persoană poate face opoziţie la căsătorie, în termen de 10 zile de la data afişării
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Anunțuri imobiliare (anunțuri de vânzare terenuri în extravilan)
Conform Legii nr.17 din 7 martie 2014, vânzările de terenuri în extravilan trebuie anunțate prin publicitate la sediul primăriei și pe pagina de internet a instituției. Vecinii au drept de preempțiune.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.