Skip to content

Primăria comunei Bătrâna, judetul Hunedoara

Oricând la dispoziția cetățenilor

  • Home
    • Descrierea comunei
  • Situații de Urgență
  • Consiliul Local
  • Primăria
    • Consiliul Local & Primaria
  • Asistență socială
  • Informații publice & Biroul online
    • Informații publice
      • Biroul relații publice & solicitare informații
      • Cariere și posturi vacante
      • Anunțuri publice
      • Anunțuri imobiliare terenuri extravilan
      • Publicații de căsătorie
      • Notificari și somații publice
      • Declarații de avere și de interese
      • Transparența veniturilor
      • Bugetul local
      • Achiziții publice
      • Rapoarte și studii
      • Buletin informativ
      • Toate documentele de interes public
      • Contact
    • Biroul online
      • Servicii online
      • Programul de lucru și audiențe
      • Program Audiențe și formular
      • Contact și petiții online
      • Actele necesare pentru solutionarea unor probleme sociale
      • Formulare online
      • Autorizari și documente de urbanism
      • Stare civilă
      • Asistență socială
      • Toate documentele publice
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • Regulamentul de Organizare și Funcționare al Primăriei
    • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Consiliului Local
    • Registrul pentru evidenţa proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
    • Registrul pentru evidenţa hotărârilor Consiliului Local;
    • Actele administrative emise de primar – Dispoziții de primar
    • Registrul pentru evidenţa proiectelor de dispoziţii ale primăriei
    • Registrul pentru evidenţa dispoziţiilor primăriei
    • Documentele de execuție a bugetelor locale
    • Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
    • Alte documente publice
  • Contact
  • Menu

Dispozitia de primar nr 15 din 2019

Posted on 23 aprilie 20192 august 2019 by Nicolae Gheorghiu

Dispozitia de primar nr 15 din 2019 privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral si asigurarea amplasarii de panouri electorale in cadrul acestora pentru alegerea membrilor din Romania in Parlamentul European in anul 2019

dispozitia_nr_15

Deschide documentul aici

Print Friendly, PDF & Email
Posted in Anunțuri publice, Dispoziții de primar, Toate documentele publice.

Post navigation

← Hotărârea Consiliului Local nr. 10…
Dispozitia de primar nr 16 din 2019 →
Monitorul Oficial Local
Biroul de relații publice

Ai dreptul să știi

AI DREPTUL SĂ ȘTII!

Accesul la informațiile publice este garantat prin lege.
Aveți libertatea să participați în mod democratic la luarea deciziilor.
Nu ezitați să faceți uz de acest drept!

Acces la:

MONITORUL OFICIAL LOCAL
ANUNȚURI PUBLICE
HOTĂRĂRI ALE CONSILIULUI LOCAL
DISPOZIȚII DE PRIMAR
DECLARAȚII DE AVERE

Articole recente

Articole recente

CELE MAI RECENTE ARTICOLE
informează-te ca să știi!

Articole recente
  • HCL nr 31 din 2019 19 noiembrie 2019
  • HCL nr 30 din 2019 privind aprobarea executiei bugetare pe trim III 2019 a bugetului local al com Bătrâna. 19 noiembrie 2019
  • HCL nr 29 din 2019 privind aprobarea modificarii HCL nr 27 din 2018 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2019 19 noiembrie 2019
  • HCL nr 28 din 2019 privind aprobarea organigramei, a statului de functii si a numarului de personal pt aparatul de specialitate al primarului com Batrana,jud Hunedoara 19 noiembrie 2019
  • HCL nr 27 din 2019 privind aprobarea rectificarii bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Batrana pe anul 2019 19 noiembrie 2019
  • Dispoziția de primar nr. 32 din 2019 privind convocarea în ședință ordinară a Consiliului Local Batrana 19 noiembrie 2019
  • Dispoziția de primar nr 31 din 2019 privind acordarea ajutorului pentru încălzirea locuintei pentru persoanele beneficiare de ajutor social 19 noiembrie 2019
  • Dispozitia nr. 30 din 2019 25 septembrie 2019
  • Dispozitia nr 29 din 2019 23 septembrie 2019
  • Dispozitia nr 28 din 2019 11 septembrie 2019

Programul de lucru și audiențe

PROGRAMUL DE AUDIENȚE

Primar
HERCIU Radu:
luni 10 – 12
Viceprimar
MOLDOVAN Cornel:
joi 10 – 12
Secretar
BARB Camelia – Cosmina:
marți 12 – 14

PROGRAMUL DE LUCRU AL PRIMĂRIEI

Programul de lucru cu publicul
Luni 8:30 – 18:30
Marți, Miercuri, Joi, Vineri 8:30 – 16,30

PROGRAM DE LUCRU LA CASERIE

în ultima zi lucrătoare a lunii
de la ora 08 – la 11

SIPOCA 35

ÎN CAZ DE URGENȚĂ

ÎN CAZ DE PERICOLE

SVSU

Contactați Serviciul Voluntar Pentru Situații de Urgență al comunei Bătrâna
(clic aici pentru acces la pagina S.V.S.U.)

PLANUL DE APĂRARE
împotriva inundațiilor și poluărilor accidentale
perioada 2018 – 2021

Deschide documentul aici
Flag Counter Contorizare de la data de 31.07.2019

Meta

  • Autentificare
  • Flux intrări
  • Flux comentarii
  • WordPress.org
Drepturile pe care le aveți în ceea ce privește datele dumneavoastră personale.
Cum calculăm impozitul pe clădiri?

Articole recente

  • HCL nr 31 din 2019
  • HCL nr 30 din 2019 privind aprobarea executiei bugetare pe trim III 2019 a bugetului local al com Bătrâna.
  • HCL nr 29 din 2019 privind aprobarea modificarii HCL nr 27 din 2018 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2019
  • HCL nr 28 din 2019 privind aprobarea organigramei, a statului de functii si a numarului de personal pt aparatul de specialitate al primarului com Batrana,jud Hunedoara
  • HCL nr 27 din 2019 privind aprobarea rectificarii bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Batrana pe anul 2019
Toate drepturi aparțin Primăriei comunei BătrânaPolitica de confidentialitate
A SiteOrigin Theme
Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți utilizarea. Continuînd navigarea vă exprimați acordul cu politica noastră de protejare a datelor personale.Accept Reject Politica de confidentialitate
Politica de confidențialitae & Politica de Cookie-uri

Necesare Întotdeauna activate