ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Subiectul propus dezbaterii publice:
Dezbaterea Regulamentului de salubrizare
ROMANIA
JUDEÈšUL HUNEDOARA
COMUNA BÄ‚TRÃŽNA
Sediul: sat Bătrîna, nr 55,
tel. 7523 48313, 0755 81 1327, primariabatrana@gmail.comÂ
ANUNÈš
Privind dezbaterea publică a Regulamentului Serviciului de salubrizare
pentru județul Hunedoara
Primaria comunei Batrina a initiat procedura de consultare publica, in conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, cu privire la prevederile Regulamentului Serviciului de Salubrizare pentru Judetul Hunedoara care urmeaza a fi adoptat, ca urmare a implementarii Sistemului de Management Intergrat al Deseurilor in judetul Hunedoara.
Regulamentul poate fi consultat la sediul Primariei comunei Batrina, nr. 55, jud. Hunedoara sau pe site-ul www.adideseurihd.ro
Etapa consultarii publice are loc in perioada 20.07.2015 – 31.082015
Persoanele interesate pot trimite sesizarile, observatiile, punctele de vedere la adresa de email: primariabatrina@gmail.com pana la data de 31.07.2015 sau pot inregistra adresele scrise la sediul Primariei Batrina din sat Batrina, nr.55, jud. Hunedoara.
Data 20.07.2015
Primarul comunei Bătrîna
HERCIU Radu
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
HOTĂRÂREA NR.10/2022 privind aderarea comunei Batrana prin Consiliul Local Batrana la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitara Serviciul judetean pentru ocrotirea animalelor fara stapan Hunedoara
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BATRANA HOTĂRÂREA NR.10/2022 privind aderarea comunei Batrana prin Consiliul Local Batrana la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitara Serviciul judetean pentru ocrotirea animalelor fara stapan Hunedoara Consiliul local al comunei Batrana; Analizând referatul de aprobare cu nr.20/03.02.2022 privind aderarea Comunei Batrana prin Consiliul Local Batrana la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitara Serviciul judetean pentru ocrotirea animalelor fara stapan Hunedoara prezentat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.10/03.02.2022 privind aderarea Comunei Batrana prin Consiliul Local Batrana la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitara Serviciul judetean pentru ocrotirea animalelor fara stapan Hunedoara initiat […]
privind infiintarea Serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan Batrana si aprobarea delegarii acestuia catre Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Serviciul judetean pentru ocrotirea animalelor fara stapan Hunedoara
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BATRANA HOTĂRÂREA NR.9/2022 privind infiintarea Serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan Batrana si aprobarea delegarii acestuia catre Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Serviciul judetean pentru ocrotirea animalelor fara stapan Hunedoara Consiliul local al comunei Batrana Analizând referatul de aprobare cu nr.17/28.01.2022 privind infiintarea Serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan Batrana si aprobarea delegarii acestuia catre Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Serviciul judetean pentru ocrotirea animalelor fara stapan Hunedoara, prezentat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.9/28.01.2022 privind infiintarea Serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan Batrana si aprobarea delegarii […]
HOTĂRÂREA NR.8/2022 privind aderarea Comunei Batrana la Asociaţia “Salvital” Hunedoara
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BATRANA HOTĂRÂREA NR.8/2022 privind aderarea Comunei Batrana la Asociaţia “Salvital” Hunedoara Consiliul local al comunei Batrana; Analizând referatul de aprobare cu nr.16/25.01.2022 privind aderarea Comunei Batrana la Asociaţia “Salvital” Hunedoara prezentat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.8/25.01.2022 privind aderarea Comunei Batrana la Asociaţia “Salvital” Hunedoara initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu Avand in vedere Hotararea nr.3/2021 a Adunarii Generale a Asociatiei Salvital Hunedoara si Statutul Asociatiei Salvital Hunedoara. Tinand cont de raportul de specialitate cu nr.19/03.02.2022 intocmit de catre secretarul general al comunei precum […]
ANUNT PRIVIND INSCRIEREA CANDIDATILOR PENTRU PERSONALUL DE RECENSAMANT IN VEDEREA PRESTARII SERVICIILOR AFERENTE RECENSAMANTULUI POPULATIEI SI LOCUINTELOR RUNDA 2021 IN TERITORIU
ANUNT privind înscrierea în lista candidaților pentru personalul de recensământ în vederea prestării serviciilor aferente RPL 2021 în teritoriu PRIMĂRIA COMUNEI BATRANA ÎNCHEIE CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII PENTRU: Un număr de 1 recenzor pentru autorecenzarea asistată (ARA) plus 1 recenzor de rezerva din comuna BATRANA Un număr de 1 recenzor plus un recenzor de rezerva pentru colectarea datelor Recensământului populației și locuințelor din comuna BATRANA Un coordonator la nivel de UAT plus un coordonator de rezerva pentru monitorizare/coordonare la Recensământul populației și locuințelor din comuna BATRANA MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR: Participarea la instruirea […]
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2020
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2020 HERCIU Radu – primarul comunei declarația de avere și de interese MOLDOVAN Cornel – viceprimarul comunei declarația de avere și de interese
Declarații de avere și de interese ale consilierilor locali în anul 2020
Declarații de avere și de interese ale consilierilor locali în anul 2020 BISTRIAN Petru Dorel – consilier local declarația de avere și de interese COSTA Radu – consilier local declarația de avere și de interese HORGA Ioan – consilier local declarația de avere și de interese IENCI Mircea – consilier local declarația de avere și de interese MOLDOVAN Cornel – consilier local (viceprimarul comunei) declarația de avere și de interese MOLDOVAN Zamfir – consilier local declarația de avere și de interese PASCOTESC Viorel – consilier local declarația de avere și de interese PAVELONI Gheorghe – consilier local declarația de avere […]
Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici în anul 2020
Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici în anul 2020 BARB Camelia Cosmina – Secretarul General al UAT Declarația de avere și de interese DOBRA Marius Florin – Agent agricol Declarația de avere și de interese PASCOTESC Ciprian Sergiu – Consilier financiar Declarația de avere și de interese
Dispozitia de primar nr 6 din 2019
Dispozitia de primar nr 6 din 2019 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2019 a d-lui Dobra Marius Florin, referent in cadrul aparatului de specialitate al primarului com.Batrana, jud.Hunedoara [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/01/Dispozitia-nr-6-din-2019-.pdf” title=”Dispozitia nr 6 din 2019″] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 5 din 2019
Dispozitia de primar nr 5 din 2019 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2019 a d-lui Pascotesc Ciprian Sergiu, consilier in cadrul aparatului de specialitate al primarului com.Batrana, jud.Hunedoara. [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/01/Dispozitia-nr-5-.pdf” title=”Dispozitia nr 5″] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 4 din 2019
Dispozitia de primar nr 4 din 2019 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2019 a d-nei Barb Camelia Cosmina, secretarul com.Batrana, jud.Hunedoara [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-4-din-2019-privind-constatareastabilirii-salariului-de-baza-incepand-cu-luna-ianuarie-2019-a-d-nei-Barb-Camelia-Cosminasecretarul-com.Batranajud.Hunedoara.pdf” title=”Dispozitia nr 4 din 2019 privind constatareastabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2019 a d-nei Barb Camelia Cosmina,secretarul com.Batrana,jud.Hunedoara”] Deschide documentul aici
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
ANUNȚ: Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în Registrul Agricol
ANUNT Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele: între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a […]