Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor

* Mai jos afișăm sub formă de listă (plus un sumar), numai documentele care necesită dezbatere publică. Pentru a citi documentele în întregime, dați clic pe titlul fiecăruia. Este posibil ca pentru unele dintre ele cetățenii să nu aibă nicio sugestie sau opinie.
Proiectele hotărârilor Consiliului Local

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive (Primăria comunei)

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Dezbatere publică a problemelor care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale

Subiectul propus dezbaterii publice:

Dezbatere publica privind angajarea unui serviciu de asistenta juridica

ROMANIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA BĂTRÎNA
Sediul: sat Bătrîna, nr 55,
tel. 0752 348313, 0755 811327
, primariabatrana@gmail.com 

ANUNȚ
Privind dezbaterea publică a proiectului de hotărâre privind aprobarea încheierii unui contract de prestări servicii-asistență juridică cu o persoană fizică autorizată sau cu o persoană juridică, prin procedura negocierii directe în vederea reprezentării în instanță a Primăriei comunei Bătrîna, în litigiul aflat pe rolul instanței de judecată cu Vasiu Crinel Flavius și Bulgar Adrian Cornel.

Nr.666/30.07.2015

Primăria comunei Bătrina județul Hunedoara a inițiat procedura de consultare publică, în conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică cu privire la aprobarea încheierii unui contract de prestări servicii-asistență juridică cu o persoană fizică autorizată sau cu o persoană juridică prin procedura negocierii directe în vederea reprezentării în instanță a Primăriei comunei Bătrîna, in litigiul aflat pe rolul instanței de judecată cu Vasiu Crinel Flavius și Bulgar Adrian Cornel.

Proiectul poate fi consultat sediul Primăriei comunei Bătrîna, nr. 55, județul Hunedoara.

Etapa consultării publice are loc în perioada 31.07.2015 – 11.09.2015. Persoanele interesate pot trimite sesizările, observațiile și punctele de vedere la adresa de email: primariabatrana@gmail.com până la data de 14.08.2015 sau pot înregistra adresele scrise la sediul Primăriei comunei Bătrîna din sat Bătrîna, nr. 55, județul Hunedoara.

Data 30.07.2015

Secretar,
Barb Camelia Cosmina

Anunt dezbatere publica 004

[gwolle_gb]
Minutele și procesele verbale de ședință ale Consiliului Local (în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică).

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Publicații de căsătorie

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Anunțuri publice (anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)

ANUNȚ: Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în Registrul Agricol

ANUNT Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele: între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a […]

Citește mai mult

Anunț privind înscrierea în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate

ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA COMUNA BATRANA Anunț privind înscrierea în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate      Conform Hotărârii de Guvern nr. 714 din 26 mai 2022 privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul , exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, persoanele fizice și juridice, proprietari ai spațiilor conectate la un sistem individual adecvat de epurare au obligația de a se înscrie în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate. ATENȚIE! Proprietarul spaţiilor conectate la sistemul individual adecvat de […]

Citește mai mult
Declarații de avere și de interese
Transparența veniturilor salariale

Dispozitia nr 7 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Costa Gheorghe, casier in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana

[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-7-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-lui-Costa-Gheorghecasier-in-cadrul-aparatului-de-spec-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 7 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Costa Gheorghe,casier in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana”]

Citește mai mult

Dispozitia nr 6 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Dobra Marius Florin,referent superior in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana

[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-6-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-lui-Dobra-Marius-Florinreferent-superior-in-cadrul-aparatului-de-spec-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 6 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Dobra Marius Florin,referent superior in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana”]

Citește mai mult

Dispozitia nr 5 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Pascotesc Cirprian Sergiu,cons asistent in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana

[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-5-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-lui-Pascotesc-Cirprian-Sergiucons-asistent-in-cadrul-aparatului-de-spec-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 5 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Pascotesc Cirprian Sergiu,cons asistent in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana”]

Citește mai mult
Rapoarte și studii

Raportul Primarului și al Viceprimarului comunei Bătrâna pentru anul 2021

RAPORTUL PRIMARULUI COMUNEI BĂTRÂNA, PRIVIND STAREA ECONOMICO-SOCIALĂ LA SFÂRȘITUL ANULUI 20121 La data raportului Comuna Bătrâna se afla pe un drum bun HERCIU RADU – PRIMAR Telefonul Primarului: 0726170224, 0755811327 Sumar : 1. Populatia localitatii 2. Asistenta sociala 3. Sanatate 4. Invatamant 5. Biblioteca comunala 6. Caminul cultural 7. Activitatea sanitar-veterinara 8. Infrastructura locala 9. Transport 10. Paza localitatii 11. Agricultura 12. Iluminatul public 13. Organigrama Primariei 14. Consiliul Local RAPORTUL PRIMARULUI Cu privire la starea economica şi sociala a localităţii Bătrana la finele anului 2021 STIMAŢI CETĂŢENI AI COMUNEI BATRINA,      În conformitate cu OUG nr.57/2019 privind Codul […]

Citește mai mult
Toate documentele de interes public

ANUNȚ privind amenajamentul fondului forestier proprietate publică a Comunei Bătrâna,

Comuna Bătrâna, cu sediul în com. Bătrâna, sat Bătrâna, nr. 55, jud. Hunedoara, anunță elaborarea primei versiuni a planului ”Amenajamentul fondului forestier proprietate publică a Comunei Bătrâna”, pe raza U.A.T. Bătrâna, județul Hunedoara și declanșarea etapei de încadrare pentru obșinerea avizului de mediu. Consultarea primei versiuni a planului se poate realiza la sediul UPM Hunedoara, Deva, str. Aurel Vlaicu, nr.25 de luni-joi între orele 08:00 – 16:00 și vineri între orele 08:00 – 14:00. Comentariile și sugestiile se vor transmite în scris la sediul APM Hunedoara, în termen de 15 zile calendaristice de la data prezentului anunț. Proces-Verbale ale conferinței […]

Citește mai mult
Print Friendly, PDF & Email