ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
Refuzul de semnătură
Acesta este un simplu test. Nu oferă informații
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
Test Proiect de hotărâre a Consiliului Local
Acesta este un simplu test. Nu furnizează informații.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Subiectul propus dezbaterii publice:
Dezbatere publica privind angajarea unui serviciu de asistenta juridica
ROMANIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA BĂTRÎNA
Sediul: sat Bătrîna, nr 55,
tel. 0752 348313, 0755 811327, primariabatrana@gmail.com
ANUNȚ
Privind dezbaterea publică a proiectului de hotărâre privind aprobarea încheierii unui contract de prestări servicii-asistență juridică cu o persoană fizică autorizată sau cu o persoană juridică, prin procedura negocierii directe în vederea reprezentării în instanță a Primăriei comunei Bătrîna, în litigiul aflat pe rolul instanței de judecată cu Vasiu Crinel Flavius și Bulgar Adrian Cornel.
Nr.666/30.07.2015
Primăria comunei Bătrina județul Hunedoara a inițiat procedura de consultare publică, în conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică cu privire la aprobarea încheierii unui contract de prestări servicii-asistență juridică cu o persoană fizică autorizată sau cu o persoană juridică prin procedura negocierii directe în vederea reprezentării în instanță a Primăriei comunei Bătrîna, in litigiul aflat pe rolul instanței de judecată cu Vasiu Crinel Flavius și Bulgar Adrian Cornel.
Proiectul poate fi consultat sediul Primăriei comunei Bătrîna, nr. 55, județul Hunedoara.
Etapa consultării publice are loc în perioada 31.07.2015 – 11.09.2015. Persoanele interesate pot trimite sesizările, observațiile și punctele de vedere la adresa de email: primariabatrana@gmail.com până la data de 14.08.2015 sau pot înregistra adresele scrise la sediul Primăriei comunei Bătrîna din sat Bătrîna, nr. 55, județul Hunedoara.
Data 30.07.2015
Secretar,
Barb Camelia Cosmina
Test proces verbal de ședință a Consiliului Local
Acesta este un simplu test. Nu furnizează informații.
Test publicație de căsătorie
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații.
ANUNȚ: Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în Registrul Agricol
ANUNT Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele: între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a […]
IMPORTANT! Sprijin pentru plata facturilor la energie.
Citește mai multAnunț privind înscrierea în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA COMUNA BATRANA Anunț privind înscrierea în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate Conform Hotărârii de Guvern nr. 714 din 26 mai 2022 privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul , exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, persoanele fizice și juridice, proprietari ai spațiilor conectate la un sistem individual adecvat de epurare au obligația de a se înscrie în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate. ATENȚIE! Proprietarul spaţiilor conectate la sistemul individual adecvat de […]
H O T A R A R E A NR. 34 /2022 privind aprobarea nivelurilor impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2023, in raza administrativ-teritoriala a comunei Batrana
Citește mai multRegistrul declarațiilor de interese publicate în anul 2022
Citește mai multRegistrul declarațiilor de avere publicate în anul 2022
Citește mai multDeclarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2022
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2022 HERCIU Radu – primarul comunei declarația de avere / declarația de interese PASCOTESC Ciprian – viceprimarul comunei declarația de avere / declarația de interese
Hotărârea Consiliului Local nr.2/2021
HOTARÂREA Nr. 2 /2021 privind mentinerea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana in anul 2021 la nivelul lunii decembrie 2020 Deschide documentul aici
Dispozitia nr 9 din 2020 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din comuna batrana incepand cu luna ian 2020
Citește mai multDispozitia nr 8 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ian 2020 al d-nei Patrut Nica, guard in cadrul aparatului de specialitate al comunei Batrana
Citește mai multRaportul anual de activitate al membrilor Consiliului Local pentru anul 2022
Citește mai multRaportul anual al Primarului pentru anul 2022
Citește mai multRaportul Primarului și al Viceprimarului comunei Bătrâna pentru anul 2021
RAPORTUL PRIMARULUI COMUNEI BĂTRÂNA, PRIVIND STAREA ECONOMICO-SOCIALĂ LA SFÂRȘITUL ANULUI 20121 La data raportului Comuna Bătrâna se afla pe un drum bun HERCIU RADU – PRIMAR Telefonul Primarului: 0726170224, 0755811327 Sumar : 1. Populatia localitatii 2. Asistenta sociala 3. Sanatate 4. Invatamant 5. Biblioteca comunala 6. Caminul cultural 7. Activitatea sanitar-veterinara 8. Infrastructura locala 9. Transport 10. Paza localitatii 11. Agricultura 12. Iluminatul public 13. Organigrama Primariei 14. Consiliul Local RAPORTUL PRIMARULUI Cu privire la starea economica şi sociala a localităţii Bătrana la finele anului 2021 STIMAŢI CETĂŢENI AI COMUNEI BATRINA, În conformitate cu OUG nr.57/2019 privind Codul […]
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 52/2003 ÎN ANUL 2020
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 52/2003 ÎN ANUL 2020 Deschide documentul aici
ANUNȚ: Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în Registrul Agricol
ANUNT Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele: între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a […]