ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Subiectul propus dezbaterii publice:
Dezbatere publica privind Bugetul local de venituri si cheltuieli
ROMANIA
JUDEȚUL HUNEDOARA
COMUNA BĂTRÎNA
Sediul: sat Bătrîna, nr 55,
tel. 0752 348313, 0755 811327, primariabatrana@gmail.com
ANUNȚ
Privind dezbaterea publică a Proiectului de hotărâre privind aprobarea rectficării bugetului local de veniuri și cheltuieli al comunei Bătrîna pe anul 2015
Nr. 632/27.07.2015
Primăria comunei Bătrîna, județul Hunedoara a inițiat procedură de consultare publică, în coniformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu privire la aprobarea rectificării bugetului local de venturi și cheltuieli al comunei Bătrîna pe anul 2015.
Proiectul poate fi consultat la sediul Primariei comunei Bătrîna, nr. 55, j udețul Hunedoara.
Etapa consultării publice are loc în perioada 28.07.2015 – 07.09,2015. Persoanele interesate pot trimite sesizările, observațiile și punctele de vedere la adresa de email:primariabatrana@gmail.com pana la data de 1.08.2015 sau pot înregistra adresele scrise la sediul Primăriei comunei Bătrîna din sat Bătrîna, nr.55, județul Hunedoara.
Data 27.7.2015
Secretar
Barb Camelia
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
ANUNȚ: Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în Registrul Agricol
ANUNT Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele: între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a […]
IMPORTANT! Sprijin pentru plata facturilor la energie.
Citește mai multAnunț privind înscrierea în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA COMUNA BATRANA Anunț privind înscrierea în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate Conform Hotărârii de Guvern nr. 714 din 26 mai 2022 privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea/înregistrarea, controlul , exploatarea și întreținerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, persoanele fizice și juridice, proprietari ai spațiilor conectate la un sistem individual adecvat de epurare au obligația de a se înscrie în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate. ATENȚIE! Proprietarul spaţiilor conectate la sistemul individual adecvat de […]
H O T A R A R E A NR. 34 /2022 privind aprobarea nivelurilor impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2023, in raza administrativ-teritoriala a comunei Batrana
Citește mai multRegistrul declarațiilor de avere publicate în anul 2022
Citește mai multDeclarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2022
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2022 HERCIU Radu – primarul comunei declarația de avere / declarația de interese PASCOTESC Ciprian – viceprimarul comunei declarația de avere / declarația de interese
Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici în anul 2022
Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici în anul 2022 BARB Camelia Cosmina – Secretarul General al UAT Declarația de avere / Declarația de interese DOBRA Marius Florin – Agent agricol Declarația de avere / Declarația de interese PASCOTESC Ciprian Sergiu – Consilier financiar Declarația de avere / Declarația de interese
Dispozitia nr 4 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2020 al d-nei Barb Camelia Cosmina, secretarul general al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-4-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-nei-Barb-Camelia-Cosminasecretarul-general-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 4 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-nei Barb Camelia Cosmina,secretarul general al comunei Batrana”]
Dispozitia nr.3 din 2020 mentinerea indemnizatiei lunare incepand cu luna ian 2020 la nivelul lunii dec 2019 pentru funcția de demnitate publica de viceprimar a dl Moldovan Cornel
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr.3-din-2020-mentinerea-indemnizatiei-lunare-incepand-cu-luna-ian-2020-la-nivelul-lunii-dec-2019-pt-fct-de-demnitate-publica-de-viceprimar-a-dl-Moldovan-Cornel.pdf” title=”Dispozitia nr.3 din 2020 mentinerea indemnizatiei lunare incepand cu luna ian 2020 la nivelul lunii dec 2019 pt fct de demnitate publica de viceprimar a dl Moldovan Cornel”]
Dispozitia nr.2 din 2020 privind mentinerea indemnizatiei lunare incepand cu luna ian 2020 la nivelul lunii dec 2019 pentru funcția de demnitate publica de primar a dl Herciu Radu
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr.2-din-2020-privind-mentinerea-indemnizatiei-lunare-incepand-cu-luna-ian-2020-la-nivelul-lunii-dec-2019-pt-fct-de-demnitate-publica-de-primar-a-dl-Herciu-Radu.pdf” title=”Dispozitia nr.2 din 2020 privind mentinerea indemnizatiei lunare incepand cu luna ian 2020 la nivelul lunii dec 2019 pt fct de demnitate publica de primar a dl Herciu Radu”]
Raportul anual de activitate al membrilor Consiliului Local pentru anul 2022
Citește mai multRaportul anual al Primarului pentru anul 2022
Citește mai multRaportul Primarului și al Viceprimarului comunei Bătrâna pentru anul 2021
RAPORTUL PRIMARULUI COMUNEI BĂTRÂNA, PRIVIND STAREA ECONOMICO-SOCIALĂ LA SFÂRȘITUL ANULUI 20121 La data raportului Comuna Bătrâna se afla pe un drum bun HERCIU RADU – PRIMAR Telefonul Primarului: 0726170224, 0755811327 Sumar : 1. Populatia localitatii 2. Asistenta sociala 3. Sanatate 4. Invatamant 5. Biblioteca comunala 6. Caminul cultural 7. Activitatea sanitar-veterinara 8. Infrastructura locala 9. Transport 10. Paza localitatii 11. Agricultura 12. Iluminatul public 13. Organigrama Primariei 14. Consiliul Local RAPORTUL PRIMARULUI Cu privire la starea economica şi sociala a localităţii Bătrana la finele anului 2021 STIMAŢI CETĂŢENI AI COMUNEI BATRINA, În conformitate cu OUG nr.57/2019 privind Codul […]
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 52/2003 ÎN ANUL 2020
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 52/2003 ÎN ANUL 2020 Deschide documentul aici [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2021/03/Raport-52_2003.pdf” title=”Raport 52/2003″]