MONITORUL OFICIAL LOCAL
♦ Regulamentul de Organizare și Funcționare a Consiliului Local
♦ Regulamentului privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri supuse dezbaterii şi aprobării Consiliului local
♦ Regulament de ordine interioara
♦ Regulament de ordine interioara pentru aparatul de specialitate al primarului
♦ Regulamentul propriu privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții de primar
♦ Codul etic al funcționarilor din subordinea primarului și al funcționarilor din instituțiile locale subordonate
No posts found!
♦ Regulamentul de Organizare și Funcționare a Compartimentului de Asistență socială
♦ Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local
Test publicație de căsătorie
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații.
Hotarîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea drepturilor salariale
Hotărîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Bătrîna. (descarcă documentul)
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC CONFORM LEGII 544/2001 (descarcă documentul)
Raport de evaluare anuală a aplicării legii 52/2003
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND IMPLEMENTAREA LEGII 52/2003 (descarcă documentul)
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017 (descarcă documentul)
Bugetul local pentru anul 2017 si estimări pentru anul 2018
Bugetul local pentru anul 2017 și estimări pentru anul 2018 (descarcă documentul)
Bilanțul la data de 30.06.2017
Bilanțul la data de 30.06.2017 descarcă documentul
MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 – 2020
Membrii Consiliului Local al comunei Bătrâna legislatura 2016-2020
Anunturi de vanzare terenuri
Aici sunt publicate intențiile de vânzare a terenurilor agricole din extravilanul Comunei Bătrîna momentan nu sunt oferte de vânzare de terenuri
♦ Hotărâri ale Consiliului Local
Test publicație de căsătorie
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații.
Hotarîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea drepturilor salariale
Hotărîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Bătrîna. (descarcă documentul)
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC CONFORM LEGII 544/2001 (descarcă documentul)
Raport de evaluare anuală a aplicării legii 52/2003
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND IMPLEMENTAREA LEGII 52/2003 (descarcă documentul)
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017 (descarcă documentul)
Bugetul local pentru anul 2017 si estimări pentru anul 2018
Bugetul local pentru anul 2017 și estimări pentru anul 2018 (descarcă documentul)
Bilanțul la data de 30.06.2017
Bilanțul la data de 30.06.2017 descarcă documentul
MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 – 2020
Membrii Consiliului Local al comunei Bătrâna legislatura 2016-2020
Anunturi de vanzare terenuri
Aici sunt publicate intențiile de vânzare a terenurilor agricole din extravilanul Comunei Bătrîna momentan nu sunt oferte de vânzare de terenuri
♦ Registrul pentru evidența Proiectelor de Hotărâre ale Consiliului Local
ANUNT
Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
- între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări – ieşiri;
- între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
- persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaraţiile la termenele prevăzute la alin. (1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu menţiunea «report din oficiu» la rubrica «semnătura declarantului».
PRIMARIA
♦ Registrul pentru evidența Hotărârilor Consiliului Local
ANUNT
Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
- între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări – ieşiri;
- între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
- persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaraţiile la termenele prevăzute la alin. (1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu menţiunea «report din oficiu» la rubrica «semnătura declarantului».
PRIMARIA
♦ Proiecte de Dispoziții de primar (cu caracter normativ)
Test publicație de căsătorie
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații.
Hotarîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea drepturilor salariale
Hotărîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Bătrîna. (descarcă documentul)
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC CONFORM LEGII 544/2001 (descarcă documentul)
Raport de evaluare anuală a aplicării legii 52/2003
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND IMPLEMENTAREA LEGII 52/2003 (descarcă documentul)
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017 (descarcă documentul)
Bugetul local pentru anul 2017 si estimări pentru anul 2018
Bugetul local pentru anul 2017 și estimări pentru anul 2018 (descarcă documentul)
Bilanțul la data de 30.06.2017
Bilanțul la data de 30.06.2017 descarcă documentul
MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 – 2020
Membrii Consiliului Local al comunei Bătrâna legislatura 2016-2020
Anunturi de vanzare terenuri
Aici sunt publicate intențiile de vânzare a terenurilor agricole din extravilanul Comunei Bătrîna momentan nu sunt oferte de vânzare de terenuri
♦ Dispoziții de primar emise
Test publicație de căsătorie
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații.
Hotarîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea drepturilor salariale
Hotărîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Bătrîna. (descarcă documentul)
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC CONFORM LEGII 544/2001 (descarcă documentul)
Raport de evaluare anuală a aplicării legii 52/2003
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND IMPLEMENTAREA LEGII 52/2003 (descarcă documentul)
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017 (descarcă documentul)
Bugetul local pentru anul 2017 si estimări pentru anul 2018
Bugetul local pentru anul 2017 și estimări pentru anul 2018 (descarcă documentul)
Bilanțul la data de 30.06.2017
Bilanțul la data de 30.06.2017 descarcă documentul
MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 – 2020
Membrii Consiliului Local al comunei Bătrâna legislatura 2016-2020
Anunturi de vanzare terenuri
Aici sunt publicate intențiile de vânzare a terenurilor agricole din extravilanul Comunei Bătrîna momentan nu sunt oferte de vânzare de terenuri
♦ Registrul pentru evidenţa Proiectelor de Dispoziţii de Primar
ANUNȚ: Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în Registrul Agricol
ANUNT
Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
- între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări – ieşiri;
- între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
- persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaraţiile la termenele prevăzute la alin. (1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu menţiunea «report din oficiu» la rubrica «semnătura declarantului».
PRIMARIA
♦ Registrul pentru evidenţa Dispoziţiilor de Primar
Hotărârea Consiliului Local nr 4 din 2019
HCL nr 4 din 2019 privind aprobarea executiei bugetare pe trim IV 2018 a bugetului local al comunei Bătrâna
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-4-din-2019-privind-aprobarea-executiei-bugetare-pe-trim-IV-2018-a-bugetului-local-al-comunei-Batrana.pdf” title=”HCL nr 4 din 2019 privind aprobarea executiei bugetare pe trim IV 2018 a bugetului local al comunei Batrana”]
♦ Bugetul local din toate sursele, informații în legătură cu execuția bugetului local
Test publicație de căsătorie
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații.
Hotarîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea drepturilor salariale
Hotărîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Bătrîna. (descarcă documentul)
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC CONFORM LEGII 544/2001 (descarcă documentul)
Raport de evaluare anuală a aplicării legii 52/2003
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND IMPLEMENTAREA LEGII 52/2003 (descarcă documentul)
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017 (descarcă documentul)
Bugetul local pentru anul 2017 si estimări pentru anul 2018
Bugetul local pentru anul 2017 și estimări pentru anul 2018 (descarcă documentul)
Bilanțul la data de 30.06.2017
Bilanțul la data de 30.06.2017 descarcă documentul
MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 – 2020
Membrii Consiliului Local al comunei Bătrâna legislatura 2016-2020
Anunturi de vanzare terenuri
Aici sunt publicate intențiile de vânzare a terenurilor agricole din extravilanul Comunei Bătrîna momentan nu sunt oferte de vânzare de terenuri
♦ Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
ANUNT
Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
- între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări – ieşiri;
- între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
- persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaraţiile la termenele prevăzute la alin. (1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu menţiunea «report din oficiu» la rubrica «semnătura declarantului».
PRIMARIA
♦ Registrul pentru consemnare opiniilor
ANUNȚ: Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în Registrul Agricol
ANUNT
Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
- între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări – ieşiri;
- între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
- persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaraţiile la termenele prevăzute la alin. (1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu menţiunea «report din oficiu» la rubrica «semnătura declarantului».
PRIMARIA
♦ Minuta și procesele verbale de ședințe ale CL
Test publicație de căsătorie
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații.
Hotarîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea drepturilor salariale
Hotărîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Bătrîna. (descarcă documentul)
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC CONFORM LEGII 544/2001 (descarcă documentul)
Raport de evaluare anuală a aplicării legii 52/2003
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND IMPLEMENTAREA LEGII 52/2003 (descarcă documentul)
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017 (descarcă documentul)
Bugetul local pentru anul 2017 si estimări pentru anul 2018
Bugetul local pentru anul 2017 și estimări pentru anul 2018 (descarcă documentul)
Bilanțul la data de 30.06.2017
Bilanțul la data de 30.06.2017 descarcă documentul
MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 – 2020
Membrii Consiliului Local al comunei Bătrâna legislatura 2016-2020
Anunturi de vanzare terenuri
Aici sunt publicate intențiile de vânzare a terenurilor agricole din extravilanul Comunei Bătrîna momentan nu sunt oferte de vânzare de terenuri
♦ Declarații de avere și de interese
Declarații de avere și interese ale membrilor Consiliului Local
ANUNT
Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
- între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări – ieşiri;
- între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
- persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaraţiile la termenele prevăzute la alin. (1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu menţiunea «report din oficiu» la rubrica «semnătura declarantului».
PRIMARIA
Declarații de avere și interese ale demnitarilor locali
ANUNT
Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
- între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări – ieşiri;
- între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
- persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaraţiile la termenele prevăzute la alin. (1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu menţiunea «report din oficiu» la rubrica «semnătura declarantului».
PRIMARIA
Declarații de avere și interese ale funcționarilor publici
ANUNT
Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
- între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări – ieşiri;
- între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
- persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaraţiile la termenele prevăzute la alin. (1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu menţiunea «report din oficiu» la rubrica «semnătura declarantului».
PRIMARIA
Venituri salariale ale personalului din subordinea primarului si din instituțiile din subordinea Consiliului Local
ANUNT
Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
- între 5 ianuarie şi ultima zi lucrătoare a lunii februarie, pentru datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări – ieşiri;
- între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai, pentru datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
- persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declaraţiile la termenele prevăzute la alin. (1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu menţiunea «report din oficiu» la rubrica «semnătura declarantului».
PRIMARIA
♦ Registrul declarațiilor de avere
H O T A R A R E A Nr. 18/ 2021 privind aprobarea Programului anual de achiziţii publice al comunei Bătrana ,judeţul Hunedoara pentru anul 2021
R O M A N I A JUDETUL HUNEDOARA COMUNA BATRANA CONSILIUL LOCAL H O T A R A R E A Nr. 18/ 2021 privind aprobarea Programului anual de achiziţii publice al comunei Bătrana ,judeţul Hunedoara pentru anul 2021 Consiliul Local al comunei BATRANA , Judeţul Hunedoara Având în vedere referatul de aprobare a primarului comunei Bătrana cu nr.52/13.04.2021 prin care se propune aprobarea programului anual de achiziţii publice al comunei Bătrana,judetul Hunedoara pentru anul 2021. Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.18/13.04.2021 privind aprobarea Programului anual de achiziţii publice al comunei Bătrana ,judeţul Hunedoara pentru anul 2021,initiat […]
HOTĂRÂREA NR.17/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Bătrâna
ROMÂNIA JUDEȚUL HUNEDOARA COMUNA BĂTRÂNA CONSILIUL LOCAL HOTĂRÂREA NR.17/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Bătrâna Consiliul Local al comunei Batrana,judetul Hunedoara; Avand in vedere referatul de aprobare cu nr.49/13.04.2021 al primarului comunei Batrana,dl Herciu Radu ,din care rezulta necesitatea aprobarii Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Bătrâna. Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.17/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Bătrâna ,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.55/16.04.2021 […]
HOTĂRÂREA NR. 16 /2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA CONSILIUL LOCAL BATRANA HOTĂRÂREA NR. 16 /2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni Consiliul Local al comunei Batrana, judeţul Hunedoara, întrunit în şedinţa ordinară din data de 16 aprilie 2021; Având în vedere referatul de aprobare a primarului comunei Batrana ,dl Herciu Radu ,înregistrat la nr. 48/13.04.2021 prin care se propune alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni. Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.16/13.04.2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand in vedere raportul de specialitate […]
H O T A T A R A R E A NR. 15/2020 privind indexarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2022
R O M A N I A JUDETUL HUNEDOARA COMUNA BĂTRANA CONSILIUL LOCAL H O T A T A R A R E A NR. 15/2020 privind indexarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2022 Consiliul local al comunei BĂTRANA, Judeţul Hunedoara Analizând referatul de aprobare cu nr.43/09.04.2021 prezentat de primarul comunei Bătrana ,dl Herciu Radu cu privire la indexarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2022. Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.15/09.04.2021 cu privire la indexarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2022,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand in vedere raportul de […]
♦ Registrul declarațiilor de interese
H O T A R A R E A Nr. 18/ 2021 privind aprobarea Programului anual de achiziţii publice al comunei Bătrana ,judeţul Hunedoara pentru anul 2021
R O M A N I A JUDETUL HUNEDOARA COMUNA BATRANA CONSILIUL LOCAL H O T A R A R E A Nr. 18/ 2021 privind aprobarea Programului anual de achiziţii publice al comunei Bătrana ,judeţul Hunedoara pentru anul 2021 Consiliul Local al comunei BATRANA , Judeţul Hunedoara Având în vedere referatul de aprobare a primarului comunei Bătrana cu nr.52/13.04.2021 prin care se propune aprobarea programului anual de achiziţii publice al comunei Bătrana,judetul Hunedoara pentru anul 2021. Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.18/13.04.2021 privind aprobarea Programului anual de achiziţii publice al comunei Bătrana ,judeţul Hunedoara pentru anul 2021,initiat […]
HOTĂRÂREA NR.17/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Bătrâna
ROMÂNIA JUDEȚUL HUNEDOARA COMUNA BĂTRÂNA CONSILIUL LOCAL HOTĂRÂREA NR.17/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Bătrâna Consiliul Local al comunei Batrana,judetul Hunedoara; Avand in vedere referatul de aprobare cu nr.49/13.04.2021 al primarului comunei Batrana,dl Herciu Radu ,din care rezulta necesitatea aprobarii Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Bătrâna. Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.17/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Bătrâna ,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.55/16.04.2021 […]
HOTĂRÂREA NR. 16 /2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA CONSILIUL LOCAL BATRANA HOTĂRÂREA NR. 16 /2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni Consiliul Local al comunei Batrana, judeţul Hunedoara, întrunit în şedinţa ordinară din data de 16 aprilie 2021; Având în vedere referatul de aprobare a primarului comunei Batrana ,dl Herciu Radu ,înregistrat la nr. 48/13.04.2021 prin care se propune alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni. Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.16/13.04.2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand in vedere raportul de specialitate […]
H O T A T A R A R E A NR. 15/2020 privind indexarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2022
R O M A N I A JUDETUL HUNEDOARA COMUNA BĂTRANA CONSILIUL LOCAL H O T A T A R A R E A NR. 15/2020 privind indexarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2022 Consiliul local al comunei BĂTRANA, Judeţul Hunedoara Analizând referatul de aprobare cu nr.43/09.04.2021 prezentat de primarul comunei Bătrana ,dl Herciu Radu cu privire la indexarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2022. Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.15/09.04.2021 cu privire la indexarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2022,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand in vedere raportul de […]
♦ Declarații de căsătorie
Conform Codului Civil, Art. 283, acest spațiu este dedicat publicării declarațiilor de căsătorie cu 10 zile înaintea oficierii.
Orice persoană poate face opoziţie la căsătorie, în termen de 10 zile de la data afişării
Test publicație de căsătorie
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații.
Hotarîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea drepturilor salariale
Hotărîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Bătrîna. (descarcă documentul)
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC CONFORM LEGII 544/2001 (descarcă documentul)
Raport de evaluare anuală a aplicării legii 52/2003
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND IMPLEMENTAREA LEGII 52/2003 (descarcă documentul)
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017 (descarcă documentul)
Bugetul local pentru anul 2017 si estimări pentru anul 2018
Bugetul local pentru anul 2017 și estimări pentru anul 2018 (descarcă documentul)
Bilanțul la data de 30.06.2017
Bilanțul la data de 30.06.2017 descarcă documentul
MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 – 2020
Membrii Consiliului Local al comunei Bătrâna legislatura 2016-2020
Anunturi de vanzare terenuri
Aici sunt publicate intențiile de vânzare a terenurilor agricole din extravilanul Comunei Bătrîna momentan nu sunt oferte de vânzare de terenuri
♦ Anunțuri imobiliare (anunțuri de vânzare terenuri în extravilan)
Conform Legii nr.17 din 7 martie 2014, vânzările de terenuri în extravilan trebuie anunțate prin publicitate la sediul primăriei și pe pagina de internet a instituției. Vecinii au drept de preempțiune.
Test publicație de căsătorie
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații.
Hotarîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea drepturilor salariale
Hotărîrea Consiliului Local nr. 14/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Bătrîna. (descarcă documentul)
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC CONFORM LEGII 544/2001 (descarcă documentul)
Raport de evaluare anuală a aplicării legii 52/2003
RAPORT ANUAL DE EVALUARE PRIVIND IMPLEMENTAREA LEGII 52/2003 (descarcă documentul)
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017
Bugetul de venituri proprii pentru anul 2017 (descarcă documentul)
Bugetul local pentru anul 2017 si estimări pentru anul 2018
Bugetul local pentru anul 2017 și estimări pentru anul 2018 (descarcă documentul)
Bilanțul la data de 30.06.2017
Bilanțul la data de 30.06.2017 descarcă documentul
MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 – 2020
Membrii Consiliului Local al comunei Bătrâna legislatura 2016-2020
Anunturi de vanzare terenuri
Aici sunt publicate intențiile de vânzare a terenurilor agricole din extravilanul Comunei Bătrîna momentan nu sunt oferte de vânzare de terenuri