ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
Dispoziția de primar nr. 1/2021
D I S P O Z I T I A Nr . 1/2021
privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrâna pentru data de 26 IANUARIE 2021 ora 1000
Concurs de promovare în funcție
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BATRANA
ANUNŢ
Primăria comunei Batrana,judetul Hunedoara, cu sediul în sat Batrana,nr.55, anunţă organizarea în data de 28 ianuarie 2021 ora 1100 a concursului de promovare in functia publica de conducere vacanta de secretar general al comunei Batrana, cu normă întreagă, de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.
Conditiile de participare la concursul de promovare in functia publica de conducere vacanat de secretar general al comunei Batrana (art.483 alin 2):
– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I
-5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice,pentru ocuparea functiilor publice de conducere de sef birou,sef serviciu si secretar general al comunei,precum si a functiilor publice specific echivalente acestora.
-studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice,administrative sau stiintelor politice;
–-absolventi cu diploma ai studiilor universitare de master in domeniul administratiei publice,management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art.153 alin 2 din legea educatiei nationale nr.1/2011,cu modificariel si completarile ulterioare;
– să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prevăzute de Codul administrativ
Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte:
-
formularul de înscriere prevazut in anexa nr.3 ;
-
curriculum vitae, modelul comun european;
-
copia actului de identitate;
-
copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
-
copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
-
copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
-
copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
-
cazierul judiciar;
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Primariei comunei Batrana in perioada 29.12.2020-18.01.2021
Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Batrana astfel:
Proba scrisă – 25 ianuarie 2021 – ora 1100
Interviul – data şi ora interviului se vor stabili de către comisia de examinare conform art. 56 din H.G. nr. 611/2008, în sala de şedinţe a Consiliului Local Batrana.
Atribuţiile postului sunt următoarele:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
locali care se încadrează în dispoziţiile art. 228 alin. (2); informează preşedintele de şedinţă, sau, după caz, înlocuitorul de drept al acestuia cu privire la asemenea situaţii şi face cunoscute sancţiunile prevăzute de lege în asemenea cazuri; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bibliografia stabilită în vederea organizării concursului:
-
Constituţia României, republicată;
-
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
-
Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare.
Persoana de contact: Dobra Marius Florin, referent superior in cadrul primariei comunei Batrana , tel 0749717135 email: primariabatrana@gmail.com
PRIMAR
HERCIU RADU
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
Dispoziția de primar nr. 1/2021
D I S P O Z I T I A Nr . 1/2021
privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrâna pentru data de 26 IANUARIE 2021 ora 1000
Concurs de promovare în funcție
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BATRANA
ANUNŢ
Primăria comunei Batrana,judetul Hunedoara, cu sediul în sat Batrana,nr.55, anunţă organizarea în data de 28 ianuarie 2021 ora 1100 a concursului de promovare in functia publica de conducere vacanta de secretar general al comunei Batrana, cu normă întreagă, de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.
Conditiile de participare la concursul de promovare in functia publica de conducere vacanat de secretar general al comunei Batrana (art.483 alin 2):
– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I
-5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice,pentru ocuparea functiilor publice de conducere de sef birou,sef serviciu si secretar general al comunei,precum si a functiilor publice specific echivalente acestora.
-studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice,administrative sau stiintelor politice;
–-absolventi cu diploma ai studiilor universitare de master in domeniul administratiei publice,management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art.153 alin 2 din legea educatiei nationale nr.1/2011,cu modificariel si completarile ulterioare;
– să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prevăzute de Codul administrativ
Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte:
-
formularul de înscriere prevazut in anexa nr.3 ;
-
curriculum vitae, modelul comun european;
-
copia actului de identitate;
-
copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
-
copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
-
copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
-
copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
-
cazierul judiciar;
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Primariei comunei Batrana in perioada 29.12.2020-18.01.2021
Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Batrana astfel:
Proba scrisă – 25 ianuarie 2021 – ora 1100
Interviul – data şi ora interviului se vor stabili de către comisia de examinare conform art. 56 din H.G. nr. 611/2008, în sala de şedinţe a Consiliului Local Batrana.
Atribuţiile postului sunt următoarele:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
locali care se încadrează în dispoziţiile art. 228 alin. (2); informează preşedintele de şedinţă, sau, după caz, înlocuitorul de drept al acestuia cu privire la asemenea situaţii şi face cunoscute sancţiunile prevăzute de lege în asemenea cazuri; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bibliografia stabilită în vederea organizării concursului:
-
Constituţia României, republicată;
-
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
-
Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare.
Persoana de contact: Dobra Marius Florin, referent superior in cadrul primariei comunei Batrana , tel 0749717135 email: primariabatrana@gmail.com
PRIMAR
HERCIU RADU
Dispoziția de primar nr. 1/2021
D I S P O Z I T I A Nr . 1/2021
privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrâna pentru data de 26 IANUARIE 2021 ora 1000
Concurs de promovare în funcție
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BATRANA
ANUNŢ
Primăria comunei Batrana,judetul Hunedoara, cu sediul în sat Batrana,nr.55, anunţă organizarea în data de 28 ianuarie 2021 ora 1100 a concursului de promovare in functia publica de conducere vacanta de secretar general al comunei Batrana, cu normă întreagă, de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.
Conditiile de participare la concursul de promovare in functia publica de conducere vacanat de secretar general al comunei Batrana (art.483 alin 2):
– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I
-5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice,pentru ocuparea functiilor publice de conducere de sef birou,sef serviciu si secretar general al comunei,precum si a functiilor publice specific echivalente acestora.
-studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice,administrative sau stiintelor politice;
–-absolventi cu diploma ai studiilor universitare de master in domeniul administratiei publice,management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art.153 alin 2 din legea educatiei nationale nr.1/2011,cu modificariel si completarile ulterioare;
– să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prevăzute de Codul administrativ
Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte:
-
formularul de înscriere prevazut in anexa nr.3 ;
-
curriculum vitae, modelul comun european;
-
copia actului de identitate;
-
copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
-
copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
-
copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
-
copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
-
cazierul judiciar;
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Primariei comunei Batrana in perioada 29.12.2020-18.01.2021
Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Batrana astfel:
Proba scrisă – 25 ianuarie 2021 – ora 1100
Interviul – data şi ora interviului se vor stabili de către comisia de examinare conform art. 56 din H.G. nr. 611/2008, în sala de şedinţe a Consiliului Local Batrana.
Atribuţiile postului sunt următoarele:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
locali care se încadrează în dispoziţiile art. 228 alin. (2); informează preşedintele de şedinţă, sau, după caz, înlocuitorul de drept al acestuia cu privire la asemenea situaţii şi face cunoscute sancţiunile prevăzute de lege în asemenea cazuri; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bibliografia stabilită în vederea organizării concursului:
-
Constituţia României, republicată;
-
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
-
Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare.
Persoana de contact: Dobra Marius Florin, referent superior in cadrul primariei comunei Batrana , tel 0749717135 email: primariabatrana@gmail.com
PRIMAR
HERCIU RADU
Subiectul propus dezbaterii publice:
HOTĂRÂREA NR. 13/2022 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana, judetul Hunedoara
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL
COMUNEI BATRANA
HOTĂRÂREA NR. 13/2022
privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana, judetul Hunedoara
Consiliul Local al Comunei Batrana, județul Hunedoara, întrunit în ședință ordinară la data de 31 martie 2022.
Avand in vedere referatul de aprobare cu nr.26/21.02.2022 cu privire la necesitatea adoptarii unei hotarari privind aprobarea structurii organizatorice a unitatii administrativ-teritoriale,prin aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,intocmit de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.13/21.02.2022 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tinand cont de raportul de specialitate cu nr.31/15.03.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.15/31.03.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local.
Ţinând cont de prevederile art.370,art.371,art.372,art.385 alin (3),art.409 alin (1) si art.534 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare, precum și de prevederile Legii – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Avand in vedere prevederile OUG nr.63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale,precum si pentru stabilirea unor masuri financiare.
Tinand cont de adresa Institutiei Prefectului judetul Hunedoara cu nr.2654/18.03.2022 referitoare la numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Batrana,care este de 10 posturi.
În temeiul art. 129, alin. (1), alin. (2) lit. ”a”, alin. (3) lit. ”c”, art. 139 alin. (1) , art. 196 alin. (1) lit. ”a”,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;
H O T A R A S T E :
Art.1 Se aprobă organigrama aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.1 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 .Se aproba statul de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre
Art. 3 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinteaza Primarul Comunei Batrana, prin compartimentele de specialitate.
Art.4 Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta in conditiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.5 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara, Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,Primarului Comunei Batrana,, Compartimentului financiar contabil din cadrul Primăriei comunei Batrana și se aduce la cunoștință publică prin afisare la sediul Primariei si pe site-ul institutiei www.primaria-batrina.ro la sectiunea Monitorul Oficial Local.
Batrana la 31 martie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA,
Moldovan Cornel
SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
HOTĂRÂREA NR. 13/2022 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana, judetul Hunedoara
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL
COMUNEI BATRANA
HOTĂRÂREA NR. 13/2022
privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana, judetul Hunedoara
Consiliul Local al Comunei Batrana, județul Hunedoara, întrunit în ședință ordinară la data de 31 martie 2022.
Avand in vedere referatul de aprobare cu nr.26/21.02.2022 cu privire la necesitatea adoptarii unei hotarari privind aprobarea structurii organizatorice a unitatii administrativ-teritoriale,prin aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,intocmit de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere proiectul de hotarare cu nr.13/21.02.2022 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tinand cont de raportul de specialitate cu nr.31/15.03.2022 al secretarului general al comunei precum si de avizul favorabil cu nr.15/31.03.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local.
Ţinând cont de prevederile art.370,art.371,art.372,art.385 alin (3),art.409 alin (1) si art.534 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare, precum și de prevederile Legii – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Avand in vedere prevederile OUG nr.63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale,precum si pentru stabilirea unor masuri financiare.
Tinand cont de adresa Institutiei Prefectului judetul Hunedoara cu nr.2654/18.03.2022 referitoare la numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Batrana,care este de 10 posturi.
În temeiul art. 129, alin. (1), alin. (2) lit. ”a”, alin. (3) lit. ”c”, art. 139 alin. (1) , art. 196 alin. (1) lit. ”a”,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;
H O T A R A S T E :
Art.1 Se aprobă organigrama aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.1 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 .Se aproba statul de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre
Art. 3 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinteaza Primarul Comunei Batrana, prin compartimentele de specialitate.
Art.4 Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta in conditiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.5 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara, Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,Primarului Comunei Batrana,, Compartimentului financiar contabil din cadrul Primăriei comunei Batrana și se aduce la cunoștință publică prin afisare la sediul Primariei si pe site-ul institutiei www.primaria-batrina.ro la sectiunea Monitorul Oficial Local.
Batrana la 31 martie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA,
Moldovan Cornel
SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Dispozitia de primar nr 19 din 2019
Dispozitia de primar nr 19 din 2019 privind constituirea comisiei de examen pentru concursul de promovare în grad profesional pentru funcția publica de execuție de cons juridic, grad profesional principal si pentru funcția publică de execuție referent, grad profesional superior. [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-19-din-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 19 din 2019″] Deschide documentul aici
BILANȚUL CONTABIL la 30.06.2019
BILANȚUL CONTABIL la 30.06.2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Ds2_2019_Batrana_HD.pdf”] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 18 din 2019
Dispozitia de primar nr 18 din 2019 privind numirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul de investitii ”Reparatii acoperis cladire scola sat Batrana”, com. Bătrâna, jud.Hunedoara [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-18-din-2019-privind-numirea-comisiei-de-receptie-la-terminarea-lucrarilor-pentru-obiectivul-de-investitii-Reparatii-acoperis-cladire-scola-sat-Batranacom.Batranajud.Hunedoara.pdf” title=”Dispozitia nr 18 din 2019 privind numirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul de investitii Reparatii acoperis cladire scola sat Batrana,com.Batrana,jud.Hunedoara”] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 19 din 2019
Dispozitia de primar nr 19 din 2019 privind constituirea comisiei de examen pentru concursul de promovare în grad profesional pentru funcția publica de execuție de cons juridic, grad profesional principal si pentru funcția publică de execuție referent, grad profesional superior. [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-19-din-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 19 din 2019″] Deschide documentul aici
BILANȚUL CONTABIL la 30.06.2019
BILANȚUL CONTABIL la 30.06.2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Ds2_2019_Batrana_HD.pdf”] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 18 din 2019
Dispozitia de primar nr 18 din 2019 privind numirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul de investitii ”Reparatii acoperis cladire scola sat Batrana”, com. Bătrâna, jud.Hunedoara [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-18-din-2019-privind-numirea-comisiei-de-receptie-la-terminarea-lucrarilor-pentru-obiectivul-de-investitii-Reparatii-acoperis-cladire-scola-sat-Batranacom.Batranajud.Hunedoara.pdf” title=”Dispozitia nr 18 din 2019 privind numirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul de investitii Reparatii acoperis cladire scola sat Batrana,com.Batrana,jud.Hunedoara”] Deschide documentul aici
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.