Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.

DISPOZITIA DE PRIMAR NR 6 /2021 De modificare a Dispozitiei nr.2/2021 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din comuna Batrana incepand cu luna ianuarie 2021

DISPOZITIA DE PRIMAR NR 6 /2021, privind modificarea Dispozitiei nr.2/2021 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din comuna Batrana incepand cu luna ianuarie 2021

Deschide documentul aici

 

Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor

* Mai jos afișăm sub formă de listă (plus un sumar), numai documentele care necesită dezbatere publică. Pentru a citi documentele în întregime, dați clic pe titlul fiecăruia. Este posibil ca pentru unele dintre ele cetățenii să nu aibă nicio sugestie sau opinie.
Proiectele hotărârilor Consiliului Local

DISPOZITIA DE PRIMAR NR 6 /2021 De modificare a Dispozitiei nr.2/2021 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din comuna Batrana incepand cu luna ianuarie 2021

DISPOZITIA DE PRIMAR NR 6 /2021, privind modificarea Dispozitiei nr.2/2021 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din comuna Batrana incepand cu luna ianuarie 2021

Deschide documentul aici

 

Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive (Primăria comunei)

DISPOZITIA DE PRIMAR NR 6 /2021 De modificare a Dispozitiei nr.2/2021 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din comuna Batrana incepand cu luna ianuarie 2021

DISPOZITIA DE PRIMAR NR 6 /2021, privind modificarea Dispozitiei nr.2/2021 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din comuna Batrana incepand cu luna ianuarie 2021

Deschide documentul aici

 

Dezbatere publică a problemelor care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale

Subiectul propus dezbaterii publice:

D I S P O Z I Ţ I A NR.5 / 2022 Privind constituirea comisiei pentru evaluarea activităţii secretarului general al comunei Batrana, pe intreaga durata a mandatului de ales local

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
P R I M A R

D I S P O Z I Ţ I A NR.5 / 2022
Privind constituirea comisiei pentru evaluarea activităţii secretarului general al comunei Batrana, pe intreaga durata a mandatului de ales local

Primarul comunei Batrana, judetul Hunedoara,
Avand in vedere referatul cu nr. 41/15.04.2022 întocmit de secretarul general al comunei, din care reiese necesitatea constituirii comisiei pentru evaluarea activităţii secretarului general al comunei Batrana, pe intreaga durata a mandatului de ales local;
În conformitate cu prevederile art. 485, alin. 5, a anexei 6, art.11, alin. 4, lit. e, alin.6, art. 15, alin. 1, lit. b,art. 16, alin.4 si 5, art. 17-19, art.22, din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ;
Cu respectarea prevederilor HCL 14/2022 privind nominalizarea consilierilor locali, care să facă parte din comisia pentru evaluarea activităţii secretarului general al comunei Batrana pe intreaga durata a mandatului de ales local;
În baza art.155, alin. 1, litera d, alin. 5, litera e, art. 196, alin. 1, litera b, art.197, alin. 4, art. 199, alin. 1 și alin. 2 și art. 243, alin. 1, litera a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;

DISPUNE:

Art.1. Se numeste comisia pentru evaluarea activităţii secretarului general al comunei Batrana, pe intreaga durata a mandatului de ales local, în urmatoarea componenta:
1.HERCIU RADU – Primar ;
2.PAVELONI GHEORGHE –consilier local;
3.BALINT RADU CORNEL–consilier local ;
Secretarul comisiei: Dobra Marius Florin-referent superior in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana;
Art.2. Atributiile comisiei sunt cele prevazute de legislatia specifica.
Art.3. Comisia va stabili obiectivele individuale şi indicatorii de performanţă utilizaţi în evaluarea gradului şi modului de atingere a acestora, pentru perioada mandatului lor de ales local, iar evaluarea o vor realiza doar pentru această perioadă.
Art.4. Prezenta dispozitie poate fi contestata în termenul legal la Tribunalul Hunedoara, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, in conditiile Legii nr.554/2004 a Contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.5. Prezenta dispoziţie se comunica membrilor comisiei, Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul Primariei comunei Batrana.

Batrana la 18 aprilie 2022

Primar,
Herciu Radu

CONTRASEMNEAZA,
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

[gwolle_gb]
Minutele și procesele verbale de ședință ale Consiliului Local (în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică).

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Publicații de căsătorie

D I S P O Z I Ţ I A NR.5 / 2022 Privind constituirea comisiei pentru evaluarea activităţii secretarului general al comunei Batrana, pe intreaga durata a mandatului de ales local

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
P R I M A R

D I S P O Z I Ţ I A NR.5 / 2022
Privind constituirea comisiei pentru evaluarea activităţii secretarului general al comunei Batrana, pe intreaga durata a mandatului de ales local

Primarul comunei Batrana, judetul Hunedoara,
Avand in vedere referatul cu nr. 41/15.04.2022 întocmit de secretarul general al comunei, din care reiese necesitatea constituirii comisiei pentru evaluarea activităţii secretarului general al comunei Batrana, pe intreaga durata a mandatului de ales local;
În conformitate cu prevederile art. 485, alin. 5, a anexei 6, art.11, alin. 4, lit. e, alin.6, art. 15, alin. 1, lit. b,art. 16, alin.4 si 5, art. 17-19, art.22, din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ;
Cu respectarea prevederilor HCL 14/2022 privind nominalizarea consilierilor locali, care să facă parte din comisia pentru evaluarea activităţii secretarului general al comunei Batrana pe intreaga durata a mandatului de ales local;
În baza art.155, alin. 1, litera d, alin. 5, litera e, art. 196, alin. 1, litera b, art.197, alin. 4, art. 199, alin. 1 și alin. 2 și art. 243, alin. 1, litera a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;

DISPUNE:

Art.1. Se numeste comisia pentru evaluarea activităţii secretarului general al comunei Batrana, pe intreaga durata a mandatului de ales local, în urmatoarea componenta:
1.HERCIU RADU – Primar ;
2.PAVELONI GHEORGHE –consilier local;
3.BALINT RADU CORNEL–consilier local ;
Secretarul comisiei: Dobra Marius Florin-referent superior in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana;
Art.2. Atributiile comisiei sunt cele prevazute de legislatia specifica.
Art.3. Comisia va stabili obiectivele individuale şi indicatorii de performanţă utilizaţi în evaluarea gradului şi modului de atingere a acestora, pentru perioada mandatului lor de ales local, iar evaluarea o vor realiza doar pentru această perioadă.
Art.4. Prezenta dispozitie poate fi contestata în termenul legal la Tribunalul Hunedoara, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, in conditiile Legii nr.554/2004 a Contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.5. Prezenta dispoziţie se comunica membrilor comisiei, Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul Primariei comunei Batrana.

Batrana la 18 aprilie 2022

Primar,
Herciu Radu

CONTRASEMNEAZA,
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

Anunțuri publice (anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Declarații de avere și de interese

Dispozitia nr 24 din 2019

Dispozitia nr 24 din 2019 privind modificarea raporturilor de serviciu prin promovare in grad profesional al d.nei Barb Camelia Cosmina din funcția publică de execuție de Consilier juridic asistent în funcția publică de execuție de Consilier juridic principal. [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/10/Dispozitia-nr-24-din-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 24 din 2019″]

Citește mai mult
Transparența veniturilor salariale

Dispozitia nr 24 din 2019

Dispozitia nr 24 din 2019 privind modificarea raporturilor de serviciu prin promovare in grad profesional al d.nei Barb Camelia Cosmina din funcția publică de execuție de Consilier juridic asistent în funcția publică de execuție de Consilier juridic principal. [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/10/Dispozitia-nr-24-din-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 24 din 2019″]

Citește mai mult
Rapoarte și studii

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Toate documentele de interes public

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.