ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
Dispozitia nr 4 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2020 al d-nei Barb Camelia Cosmina, secretarul general al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-4-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-nei-Barb-Camelia-Cosminasecretarul-general-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 4 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-nei Barb Camelia Cosmina,secretarul general al comunei Batrana”]
Dispozitia nr.3 din 2020 mentinerea indemnizatiei lunare incepand cu luna ian 2020 la nivelul lunii dec 2019 pentru funcția de demnitate publica de viceprimar a dl Moldovan Cornel
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr.3-din-2020-mentinerea-indemnizatiei-lunare-incepand-cu-luna-ian-2020-la-nivelul-lunii-dec-2019-pt-fct-de-demnitate-publica-de-viceprimar-a-dl-Moldovan-Cornel.pdf” title=”Dispozitia nr.3 din 2020 mentinerea indemnizatiei lunare incepand cu luna ian 2020 la nivelul lunii dec 2019 pt fct de demnitate publica de viceprimar a dl Moldovan Cornel”]
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
Dispozitia nr 4 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2020 al d-nei Barb Camelia Cosmina, secretarul general al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-4-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-nei-Barb-Camelia-Cosminasecretarul-general-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 4 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-nei Barb Camelia Cosmina,secretarul general al comunei Batrana”]
Dispozitia nr.3 din 2020 mentinerea indemnizatiei lunare incepand cu luna ian 2020 la nivelul lunii dec 2019 pentru funcția de demnitate publica de viceprimar a dl Moldovan Cornel
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr.3-din-2020-mentinerea-indemnizatiei-lunare-incepand-cu-luna-ian-2020-la-nivelul-lunii-dec-2019-pt-fct-de-demnitate-publica-de-viceprimar-a-dl-Moldovan-Cornel.pdf” title=”Dispozitia nr.3 din 2020 mentinerea indemnizatiei lunare incepand cu luna ian 2020 la nivelul lunii dec 2019 pt fct de demnitate publica de viceprimar a dl Moldovan Cornel”]
Dispozitia nr 4 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2020 al d-nei Barb Camelia Cosmina, secretarul general al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-4-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-nei-Barb-Camelia-Cosminasecretarul-general-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 4 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-nei Barb Camelia Cosmina,secretarul general al comunei Batrana”]
Dispozitia nr.3 din 2020 mentinerea indemnizatiei lunare incepand cu luna ian 2020 la nivelul lunii dec 2019 pentru funcția de demnitate publica de viceprimar a dl Moldovan Cornel
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr.3-din-2020-mentinerea-indemnizatiei-lunare-incepand-cu-luna-ian-2020-la-nivelul-lunii-dec-2019-pt-fct-de-demnitate-publica-de-viceprimar-a-dl-Moldovan-Cornel.pdf” title=”Dispozitia nr.3 din 2020 mentinerea indemnizatiei lunare incepand cu luna ian 2020 la nivelul lunii dec 2019 pt fct de demnitate publica de viceprimar a dl Moldovan Cornel”]
Subiectul propus dezbaterii publice:
DISPOZIŢIA NR .30/2021 Privind constituirea comisiei de inventariere anuala a elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara
PRIMAR
DISPOZIŢIA NR .30/2021
Privind constituirea comisiei de inventariere anuala a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara
Primarul comunei Batrana,judetul Hunedoara;
Avand in vedere referatul cu nr.113/01.11.2021 emis de compartimentul financiar contabil din care reiese necesitatea constituirii comisiei de inventariere anuala a elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.1 alin.(2), art.2.alin.(1) si (2) lit.”c”, art.7,art.8 alin.(1),(2), art.9 alin.(2), art.10 alin.(1) art.27 alin.(1),art.41 pct.1 si 2 lit.”d”,art.42 alin.(1) si celelalte din Legea contabilitatii nr.82/1991,republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Tinand cont de prevederile :
-HG nr.2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
– OG nr.81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice ;
– Ordinului Nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
-Ordinului nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice,planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia,cu modificarile si completarile ulterioare;
-Ordinului nr.2634/2015 privind documentele financiar-contabile
In temeiul art.155 alin.(1) lit.’’e’’, art.196 alin.(1) lit.”b” ,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) precum si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
D I S P U N E :
Art.1. Se constituie comisia de inventariere anuala a elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara,in urmatoarea componenta:
1.Pascotesc Ciprian Sergiu -presedinte -viceprimar
2.Costa Gheorghe -membru -casier
3.Dobra Marius Florin -membru -referent
Art.2.Inventarierea bunurilor va incepe la data de 02 decembrie 2021 si se va incheia pe data de 31 decembrie 2021
Art.3.Gestiunea supusa inventarierii este cea existenta in evidentele financiar-contabile ale Primariei comunei Batrana.
Art.4.Pentru operatiunile de casare a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar comisia este aceeasi ca si in cazul inventarierii.
Art.5.Comisia poate propune casarea mijloacelor fixe in cazul in care in urma inventarierii constata ca exista asemenea mijloace in stare avansata de degradare si cu durata de folosire depasita,propunerile de casare urmand a fi supuse spre aprobare in sedinta consiliului local.
Art.6.Prezenta dispozitie poate fi atacata la instanta in conformitate cu prevederile Legii nr.554/2004 a contencioasului administrative,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.7.Prezenta dispoziţie se comunică persoanelor nominalizate la art.1. sub semnatura de primire ,primarului comunei Batrana precum şi Institutiei Prefectului judetul Hunedoara
Batrana la 5 noiembrie 2021
Primar,
Herciu Radu
Contrasemneaza,
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
DISPOZIŢIA NR .30/2021 Privind constituirea comisiei de inventariere anuala a elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara
PRIMAR
DISPOZIŢIA NR .30/2021
Privind constituirea comisiei de inventariere anuala a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara
Primarul comunei Batrana,judetul Hunedoara;
Avand in vedere referatul cu nr.113/01.11.2021 emis de compartimentul financiar contabil din care reiese necesitatea constituirii comisiei de inventariere anuala a elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.1 alin.(2), art.2.alin.(1) si (2) lit.”c”, art.7,art.8 alin.(1),(2), art.9 alin.(2), art.10 alin.(1) art.27 alin.(1),art.41 pct.1 si 2 lit.”d”,art.42 alin.(1) si celelalte din Legea contabilitatii nr.82/1991,republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Tinand cont de prevederile :
-HG nr.2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
– OG nr.81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice ;
– Ordinului Nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
-Ordinului nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice,planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia,cu modificarile si completarile ulterioare;
-Ordinului nr.2634/2015 privind documentele financiar-contabile
In temeiul art.155 alin.(1) lit.’’e’’, art.196 alin.(1) lit.”b” ,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) precum si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
D I S P U N E :
Art.1. Se constituie comisia de inventariere anuala a elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara,in urmatoarea componenta:
1.Pascotesc Ciprian Sergiu -presedinte -viceprimar
2.Costa Gheorghe -membru -casier
3.Dobra Marius Florin -membru -referent
Art.2.Inventarierea bunurilor va incepe la data de 02 decembrie 2021 si se va incheia pe data de 31 decembrie 2021
Art.3.Gestiunea supusa inventarierii este cea existenta in evidentele financiar-contabile ale Primariei comunei Batrana.
Art.4.Pentru operatiunile de casare a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar comisia este aceeasi ca si in cazul inventarierii.
Art.5.Comisia poate propune casarea mijloacelor fixe in cazul in care in urma inventarierii constata ca exista asemenea mijloace in stare avansata de degradare si cu durata de folosire depasita,propunerile de casare urmand a fi supuse spre aprobare in sedinta consiliului local.
Art.6.Prezenta dispozitie poate fi atacata la instanta in conformitate cu prevederile Legii nr.554/2004 a contencioasului administrative,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.7.Prezenta dispoziţie se comunică persoanelor nominalizate la art.1. sub semnatura de primire ,primarului comunei Batrana precum şi Institutiei Prefectului judetul Hunedoara
Batrana la 5 noiembrie 2021
Primar,
Herciu Radu
Contrasemneaza,
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Achizitii publice
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații
Dezbatere publica privind angajarea unui serviciu de asistenta juridica
ROMANIA JUDEȚUL HUNEDOARA COMUNA BĂTRÎNA Sediul: sat Bătrîna, nr 55, tel. 0752 348313, 0755 811327, primariabatrana@gmail.com ANUNȚ Privind dezbaterea publică a proiectului de hotărâre privind aprobarea încheierii unui contract de prestări servicii-asistență juridică cu o persoană fizică autorizată sau cu o persoană juridică, prin procedura negocierii directe în vederea reprezentării în instanță a Primăriei comunei Bătrîna, în litigiul aflat pe rolul instanței de judecată cu Vasiu Crinel Flavius și Bulgar Adrian Cornel. Nr.666/30.07.2015 Primăria comunei Bătrina județul Hunedoara a inițiat procedura de consultare publică, în conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică cu privire la aprobarea încheierii unui […]
Dezbatere publica privind Bugetul local de venituri si cheltuieli
ROMANIA JUDEȚUL HUNEDOARA COMUNA BĂTRÎNA Sediul: sat Bătrîna, nr 55, tel. 0752 348313, 0755 811327, primariabatrana@gmail.com ANUNȚ Privind dezbaterea publică a Proiectului de hotărâre privind aprobarea rectficării bugetului local de veniuri și cheltuieli al comunei Bătrîna pe anul 2015 Nr. 632/27.07.2015 Primăria comunei Bătrîna, județul Hunedoara a inițiat procedură de consultare publică, în coniformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu privire la aprobarea rectificării bugetului local de venturi și cheltuieli al comunei Bătrîna pe anul 2015. Proiectul poate fi consultat la sediul Primariei comunei Bătrîna, nr. 55, j udețul Hunedoara. Etapa consultării publice are loc în […]
Achizitii publice
Acesta este un simplu test și nu furnizează informații
Dezbatere publica privind angajarea unui serviciu de asistenta juridica
ROMANIA JUDEȚUL HUNEDOARA COMUNA BĂTRÎNA Sediul: sat Bătrîna, nr 55, tel. 0752 348313, 0755 811327, primariabatrana@gmail.com ANUNȚ Privind dezbaterea publică a proiectului de hotărâre privind aprobarea încheierii unui contract de prestări servicii-asistență juridică cu o persoană fizică autorizată sau cu o persoană juridică, prin procedura negocierii directe în vederea reprezentării în instanță a Primăriei comunei Bătrîna, în litigiul aflat pe rolul instanței de judecată cu Vasiu Crinel Flavius și Bulgar Adrian Cornel. Nr.666/30.07.2015 Primăria comunei Bătrina județul Hunedoara a inițiat procedura de consultare publică, în conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică cu privire la aprobarea încheierii unui […]
Dezbatere publica privind Bugetul local de venituri si cheltuieli
ROMANIA JUDEȚUL HUNEDOARA COMUNA BĂTRÎNA Sediul: sat Bătrîna, nr 55, tel. 0752 348313, 0755 811327, primariabatrana@gmail.com ANUNȚ Privind dezbaterea publică a Proiectului de hotărâre privind aprobarea rectficării bugetului local de veniuri și cheltuieli al comunei Bătrîna pe anul 2015 Nr. 632/27.07.2015 Primăria comunei Bătrîna, județul Hunedoara a inițiat procedură de consultare publică, în coniformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu privire la aprobarea rectificării bugetului local de venturi și cheltuieli al comunei Bătrîna pe anul 2015. Proiectul poate fi consultat la sediul Primariei comunei Bătrîna, nr. 55, j udețul Hunedoara. Etapa consultării publice are loc în […]
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.