ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
Dispozitia nr 6 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Dobra Marius Florin,referent superior in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-6-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-lui-Dobra-Marius-Florinreferent-superior-in-cadrul-aparatului-de-spec-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 6 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Dobra Marius Florin,referent superior in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana”]
Dispozitia nr 5 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Pascotesc Cirprian Sergiu,cons asistent in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-5-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-lui-Pascotesc-Cirprian-Sergiucons-asistent-in-cadrul-aparatului-de-spec-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 5 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Pascotesc Cirprian Sergiu,cons asistent in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana”]
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
Dispozitia nr 6 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Dobra Marius Florin,referent superior in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-6-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-lui-Dobra-Marius-Florinreferent-superior-in-cadrul-aparatului-de-spec-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 6 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Dobra Marius Florin,referent superior in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana”]
Dispozitia nr 5 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Pascotesc Cirprian Sergiu,cons asistent in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-5-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-lui-Pascotesc-Cirprian-Sergiucons-asistent-in-cadrul-aparatului-de-spec-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 5 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Pascotesc Cirprian Sergiu,cons asistent in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana”]
Dispozitia nr 6 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Dobra Marius Florin,referent superior in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-6-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-lui-Dobra-Marius-Florinreferent-superior-in-cadrul-aparatului-de-spec-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 6 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Dobra Marius Florin,referent superior in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana”]
Dispozitia nr 5 din 2020 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Pascotesc Cirprian Sergiu,cons asistent in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr-5-din-2020-privind-constatarea-stabilirii-sal-de-baza-incepand-cu-luna-ian-2020-al-d-lui-Pascotesc-Cirprian-Sergiucons-asistent-in-cadrul-aparatului-de-spec-al-comunei-Batrana.pdf” title=”Dispozitia nr 5 din 2020 privind constatarea stabilirii sal de baza incepand cu luna ian 2020 al d-lui Pascotesc Cirprian Sergiu,cons asistent in cadrul aparatului de spec al comunei Batrana”]
Subiectul propus dezbaterii publice:
IMPORTANT: Formularul digital de intare în România
GUVERNUL ROMÂNIEI
COMUNICAT
Începând cu 20 decembrie 2021, persoanele care intră în țară trebuie să completeze formularul digital de intrare în România (PLF), document adoptat la nivelul a 18 state din Uniunea Europeană și reglementat astăzi de Guvernul României.
Ce este formularul digital de intrare în România?
Formularul este un document pe care sunt prezentate țările și zonele în care o persoană a călătorit, înainte de a intra în România.
Formularul este necesar pentru protejarea sănătății noastre și a celor din jurul nostru, pentru că eficientizează anchetele epidemiologice și măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.
Ce informații conține formularul digital de intrare în România?
• Numele și prenumele, datele de identificare și de contact;
• Țara, regiunea și localitatea de unde călătorește spre România, inclusiv cele tranzitate;
• Localitatea și adresa de destinație în România;
• Mijlocul de transport cu care călătorește spre România;
• Data intrării în România;
• Datele minorilor însoțitori, dacă este cazul.
Cine trebuie să completeze formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.
Când trebuie să completez formularul?
Formularul se completează individual cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator.
Cum se verifică formularul?
La verificarea cărții de identitate/pașaportului în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Acesta nu trebuie tipărit.
- Cine are acces la datele personale completate în formular?
- Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
- Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
- STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în țară.
Întrebări și răspunsuri referitoare la Formularul digital de intrare în România (PLF)
Cine completează Formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de către toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.
Când completez formularul?
Formularul se completează cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România sau în termen de 24 de ore de la trecerea frontierei. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator și nu trebuie tipărit.
Ce se întâmplă cu cetățenii care vor veni fără plf?
Persoanele care se prezintă la punctele de trecere a frontierei fără formular vor avea obligativitatea de a-l completa într-un termen de 24 de ore. Necompletarea Formularului digital de intrare în România se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 3.000 lei.
Cine verifică plf-ul în punctele de frontieră?
La intrarea în țară, după verificarea cărții de identitate/pașaportului, în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Dacă sunt persoane din aceeași familie care călătoresc împreună, completează toți formularul?
În cazul în care membrii unei familii călătoresc împreună, formularul poate fi completat de un singur membru adult pentru toți membrii familiei.
Minorii completează formularul?
Pentru minorii care intră pe teritoriul României, obligația de a completa formularul revine părinților, tutorelui sau reprezentatului legal.
Ce date introduc în formular?
CNP și celelalte date de călătorie pentru cetățenii care călătoresc cu carte de identitate românească.
Datele din pașaport sau din cartea de identitate, pentru persoanele care nu călătoresc în baza cărții de identitate românești.
Informațiile referitoare la mijloacele de transport sunt cele de pe biletele de călătorie.
Trebuie să introduc toate țările prin care am trecut?
În formular se introduc datele despre țara în care am călătorit, dar și cele ale țărilor pe care le-am tranzitat în ultimele 14 zile. Declararea unor date false în Formularul digital de intrare în România intră sub incidența prevederile Codului Penal și se pedepsește conform legii.
Dacă am greșit, pot edita formularul?
Odată salvat, formularul nu mai poate fi modificat. Dacă doriți să actualizați informațiile din formular, puteți să îl completați încă o dată și să salvați.
Toate formularele pe care le-ați completat la intrarea în țara noastră pot fi vizualizate în meniul „Listă formulare” din aplicație.
Ce se întâmplă cu formularele după completare?
Formularul ajută personalul medical să realizeze anchetele epidemiologice și să asigure măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.
Unde se stochează datele din formular?
Toate formularele se stochează în infrastructura de comunicații a statului român. Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
Cine are acces la datele personale completate în formular?
Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în România.
Dacă nu am adresă de e-mail cum completez formularul?
Persoanele care nu dețin o adresă de e-mail se pot adresa aparținătorilor sau unor persoane apropiate de încredere, pentru a completa formularul cu datele personale.
Contact:
Biroul de presă al Guvernului presa@gov.ro
Telefon: +40741252555
Website: http://www.gov.ro/, Facebook: https://www.facebook.com/guv.ro
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
IMPORTANT: Formularul digital de intare în România
GUVERNUL ROMÂNIEI
COMUNICAT
Începând cu 20 decembrie 2021, persoanele care intră în țară trebuie să completeze formularul digital de intrare în România (PLF), document adoptat la nivelul a 18 state din Uniunea Europeană și reglementat astăzi de Guvernul României.
Ce este formularul digital de intrare în România?
Formularul este un document pe care sunt prezentate țările și zonele în care o persoană a călătorit, înainte de a intra în România.
Formularul este necesar pentru protejarea sănătății noastre și a celor din jurul nostru, pentru că eficientizează anchetele epidemiologice și măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.
Ce informații conține formularul digital de intrare în România?
• Numele și prenumele, datele de identificare și de contact;
• Țara, regiunea și localitatea de unde călătorește spre România, inclusiv cele tranzitate;
• Localitatea și adresa de destinație în România;
• Mijlocul de transport cu care călătorește spre România;
• Data intrării în România;
• Datele minorilor însoțitori, dacă este cazul.
Cine trebuie să completeze formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.
Când trebuie să completez formularul?
Formularul se completează individual cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator.
Cum se verifică formularul?
La verificarea cărții de identitate/pașaportului în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Acesta nu trebuie tipărit.
- Cine are acces la datele personale completate în formular?
- Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
- Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
- STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în țară.
Întrebări și răspunsuri referitoare la Formularul digital de intrare în România (PLF)
Cine completează Formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de către toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.
Când completez formularul?
Formularul se completează cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România sau în termen de 24 de ore de la trecerea frontierei. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator și nu trebuie tipărit.
Ce se întâmplă cu cetățenii care vor veni fără plf?
Persoanele care se prezintă la punctele de trecere a frontierei fără formular vor avea obligativitatea de a-l completa într-un termen de 24 de ore. Necompletarea Formularului digital de intrare în România se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 3.000 lei.
Cine verifică plf-ul în punctele de frontieră?
La intrarea în țară, după verificarea cărții de identitate/pașaportului, în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Dacă sunt persoane din aceeași familie care călătoresc împreună, completează toți formularul?
În cazul în care membrii unei familii călătoresc împreună, formularul poate fi completat de un singur membru adult pentru toți membrii familiei.
Minorii completează formularul?
Pentru minorii care intră pe teritoriul României, obligația de a completa formularul revine părinților, tutorelui sau reprezentatului legal.
Ce date introduc în formular?
CNP și celelalte date de călătorie pentru cetățenii care călătoresc cu carte de identitate românească.
Datele din pașaport sau din cartea de identitate, pentru persoanele care nu călătoresc în baza cărții de identitate românești.
Informațiile referitoare la mijloacele de transport sunt cele de pe biletele de călătorie.
Trebuie să introduc toate țările prin care am trecut?
În formular se introduc datele despre țara în care am călătorit, dar și cele ale țărilor pe care le-am tranzitat în ultimele 14 zile. Declararea unor date false în Formularul digital de intrare în România intră sub incidența prevederile Codului Penal și se pedepsește conform legii.
Dacă am greșit, pot edita formularul?
Odată salvat, formularul nu mai poate fi modificat. Dacă doriți să actualizați informațiile din formular, puteți să îl completați încă o dată și să salvați.
Toate formularele pe care le-ați completat la intrarea în țara noastră pot fi vizualizate în meniul „Listă formulare” din aplicație.
Ce se întâmplă cu formularele după completare?
Formularul ajută personalul medical să realizeze anchetele epidemiologice și să asigure măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.
Unde se stochează datele din formular?
Toate formularele se stochează în infrastructura de comunicații a statului român. Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
Cine are acces la datele personale completate în formular?
Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în România.
Dacă nu am adresă de e-mail cum completez formularul?
Persoanele care nu dețin o adresă de e-mail se pot adresa aparținătorilor sau unor persoane apropiate de încredere, pentru a completa formularul cu datele personale.
Contact:
Biroul de presă al Guvernului presa@gov.ro
Telefon: +40741252555
Website: http://www.gov.ro/, Facebook: https://www.facebook.com/guv.ro
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Bilanțul la data de 30.06.2017
Bilanțul la data de 30.06.2017 descarcă documentul
MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 – 2020
Membrii Consiliului Local al comunei Bătrâna legislatura 2016-2020
Anunturi de vanzare terenuri
Aici sunt publicate intențiile de vânzare a terenurilor agricole din extravilanul Comunei Bătrîna momentan nu sunt oferte de vânzare de terenuri
Bilanțul la data de 30.06.2017
Bilanțul la data de 30.06.2017 descarcă documentul
MEMBRI CONSILIULUI LOCAL 2016 – 2020
Membrii Consiliului Local al comunei Bătrâna legislatura 2016-2020
Anunturi de vanzare terenuri
Aici sunt publicate intențiile de vânzare a terenurilor agricole din extravilanul Comunei Bătrîna momentan nu sunt oferte de vânzare de terenuri
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.