Informații publice

TOATE DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC

În acest spațiu pot fi văzute toate documentele de interes public, indiferent de categoria lor.

Afișarea documentelor aici

DISPOZIŢIA NR .30/2021 Privind constituirea comisiei de inventariere anuala a elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara

PRIMAR

DISPOZIŢIA NR .30/2021
Privind constituirea comisiei de inventariere anuala a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara

Primarul comunei Batrana,judetul Hunedoara;
Avand in vedere referatul cu nr.113/01.11.2021 emis de compartimentul financiar contabil din care reiese necesitatea constituirii comisiei de inventariere anuala a elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.1 alin.(2), art.2.alin.(1) si (2) lit.”c”, art.7,art.8 alin.(1),(2), art.9 alin.(2), art.10 alin.(1) art.27 alin.(1),art.41 pct.1 si 2 lit.”d”,art.42 alin.(1) si celelalte din Legea contabilitatii nr.82/1991,republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Tinand cont de prevederile :
-HG nr.2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
– OG nr.81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice ;
– Ordinului Nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
-Ordinului nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice,planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia,cu modificarile si completarile ulterioare;
-Ordinului nr.2634/2015 privind documentele financiar-contabile
In temeiul art.155 alin.(1) lit.’’e’’, art.196 alin.(1) lit.”b” ,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) precum si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
D I S P U N E :

Art.1. Se constituie comisia de inventariere anuala a elementelor de natura activelor,datoriilor si capitalurilor proprii din evidenta financiar-contabila a Primariei comunei Batrana,judetul Hunedoara,in urmatoarea componenta:

1.Pascotesc Ciprian Sergiu -presedinte -viceprimar
2.Costa Gheorghe -membru -casier
3.Dobra Marius Florin -membru -referent

Art.2.Inventarierea bunurilor va incepe la data de 02 decembrie 2021 si se va incheia pe data de 31 decembrie 2021
Art.3.Gestiunea supusa inventarierii este cea existenta in evidentele financiar-contabile ale Primariei comunei Batrana.
Art.4.Pentru operatiunile de casare a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar comisia este aceeasi ca si in cazul inventarierii.
Art.5.Comisia poate propune casarea mijloacelor fixe in cazul in care in urma inventarierii constata ca exista asemenea mijloace in stare avansata de degradare si cu durata de folosire depasita,propunerile de casare urmand a fi supuse spre aprobare in sedinta consiliului local.
Art.6.Prezenta dispozitie poate fi atacata la instanta in conformitate cu prevederile Legii nr.554/2004 a contencioasului administrative,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.7.Prezenta dispoziţie se comunică persoanelor nominalizate la art.1. sub semnatura de primire ,primarului comunei Batrana precum şi Institutiei Prefectului judetul Hunedoara

Batrana la 5 noiembrie 2021

Primar,
Herciu Radu

Contrasemneaza,
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

DISPOZITIA nr.29/2021 privind numirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivele de investitii ” Lucrari de intretinere drumuri in comuna Batrana,judetul Hunedoara”si ” Reprofilare drumuri in comuna Batrana,judetul Hunedoara”

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
PRIMAR

DISPOZITIA nr.29/2021
privind numirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivele de investitii ” Lucrari de intretinere drumuri in comuna Batrana,judetul Hunedoara”si ” Reprofilare drumuri in comuna Batrana,judetul Hunedoara”

Primarul comunei Batrana ,judetul Hunedoara;
Avand in vedere referatul compartimentului financiar contabil inregistrat sub numarul 111/28.10.2021 privind necesitatea numirii comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivele de investitii” ” Lucrari de intretinere drumuri in comuna Batrana,judetul Hunedoara”si ” ” Reprofilare drumuri in comuna Batrana,judetul Hunedoara”.
In conformitate cu prevederile CAP II ale HG 273/1994 pentru aprobarea Regulamentului privind receptia lucrarilor,cu modificarile si completarile ulterioare.
Tinand cont de prevederile Legii nr.98/2016 privind achizitiile publice si de ale HG nr.395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr.98/2016,privind achizitiile publice.
In temeiul prevederilor art. 155 alin. 1 lit a si alin 2 lit c, art.196 alin 1 lit b,art. Alin 4 si alin 5 ,art.199 alin 1 si alin 2 precum si art.243 alin 1 lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ;

DISPUNE:

Art.1. Se numeste comisia de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivele de investitii” ” Lucrari de intretinere drumuri in comuna Batrana,judetul Hunedoara”si ” Reprofilare drumuri in comuna Batrana,judetul Hunedoara”in urmatoarea componenta:

Presedinte : Pascotesc Ciprian Sergiu , viceprimar;
Membrii : Barb Camelia Cosmina, secretar general al comunei;
Costa Gheorghe,casier;
Paveloni Gheorghe, consilier local;
Dobra Marius Florin,referent
Art.2. Comisia nominalizata la art.1 va respecta prevederile legale stabilite prin HG 273/1994 pentru aprobarea Regulamentului privind receptia lucrarilor,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.3.Prezenta dispozitie poate fi atacata la instanta,in conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.4. Prezenta dispozitie se comunica :Primarului comunei Batrana,Institutiei Prefectului Judetul Hunedoara si persoanelor nominalizate la art.1 sub semnatura de primire si se aduce la cunostiinta publica prin afisare la sediul primariei.

Batrana la 29 octombrie 2021
Primar,
Herciu Radu

Contrasemneaza ,
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

HOTĂRÂREA NR. 41 /2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL BATRANA

HOTĂRÂREA NR. 41 /2021
privind alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni

Consiliul Local al comunei Batrana, judeţul Hunedoara, întrunit în şedinţa ordinară din data de 28 octombrie 2021;
Având în vedere referatul de aprobare a primarului comunei Batrana ,dl Herciu Radu ,înregistrat la nr. 107/20.10.2021 prin care se propune alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.41/20.10.2021 privind alegerea preşedintelui de şedinţă pe o perioada de 3 luni,initiat de primarul comunei Batrana ,dl Herciu Radu
Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.108/21.10.2021 intocmit de secretarul general al comunei precum si avizul favorabil cu nr.20/28.10.2021 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local
În conformitate cu art.123 alin 1 şi art.140 din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ , coroborat cu art.9 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local al comunei Batrana nr. 10/ 2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Local al comunei Batrana;
În baza art.129 alin 1,art 139, alin.(1) ,art.196, alin.(1), lit.a),art.197 (4) si (5) ,art.199 alin (1) si (2) precum si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ ,cu modificarile si completarile ulterioare,

H O T A R A S T E:

Art.1.- Se alege domnul consilier local Robănescu Mihai preşedinte de şedinţă al Consiliului Local al comunei Batrana pe o perioada de 3 luni , de la 01.11.2021 pana la 31.01.2022 şi în această calitate va conduce şedinţele consiliului local şi va semna hotărârile adoptate de acesta.
Art.2.- Domnul Robănescu Mihai îşi va desfăşura activitatea în conformitate cu prevederile OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ , ale Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Local al comunei Batrana şi cu legislaţia în vigoare.
Art.3.Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta in temeiul Legii contenciosului administrativ,nr.554/2004
Art.4.- Prezenta hotărâre se comunica Instituţiei Prefectului – judeţul Hunedoara , primarului comunei Batrana şi domnului Robănescu Mihai.

Batrana la 28 octombrie 2021

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚA
CONTRASEMNEAZA,
Paveloni Gheorghe

Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate simpla,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0

Print Friendly, PDF & Email