ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
HCL 13 din 2020 privind indexarea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2021
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-13-din-2020-privind-indexarea-impozitelor-si-taxelor-locale-pentru-anul-fiscal-2021.pdf” title=”HCL 13 din 2020 privind indexarea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2021″]
HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Bătrâna la Asociația Salvital Hunedoara
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-12-din-2020-privind-aderarea-Consiliului-Local-al-com-Batrana-la-Asociatia-Salvital-Hunedoara.pdf” title=”HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Batrana la Asociatia Salvital Hunedoara”]
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
HCL 13 din 2020 privind indexarea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2021
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-13-din-2020-privind-indexarea-impozitelor-si-taxelor-locale-pentru-anul-fiscal-2021.pdf” title=”HCL 13 din 2020 privind indexarea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2021″]
HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Bătrâna la Asociația Salvital Hunedoara
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-12-din-2020-privind-aderarea-Consiliului-Local-al-com-Batrana-la-Asociatia-Salvital-Hunedoara.pdf” title=”HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Batrana la Asociatia Salvital Hunedoara”]
HCL 13 din 2020 privind indexarea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2021
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-13-din-2020-privind-indexarea-impozitelor-si-taxelor-locale-pentru-anul-fiscal-2021.pdf” title=”HCL 13 din 2020 privind indexarea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2021″]
HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Bătrâna la Asociația Salvital Hunedoara
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-12-din-2020-privind-aderarea-Consiliului-Local-al-com-Batrana-la-Asociatia-Salvital-Hunedoara.pdf” title=”HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Batrana la Asociatia Salvital Hunedoara”]
Subiectul propus dezbaterii publice:
ANUNT PRIVIND INSCRIEREA CANDIDATILOR PENTRU PERSONALUL DE RECENSAMANT IN VEDEREA PRESTARII SERVICIILOR AFERENTE RECENSAMANTULUI POPULATIEI SI LOCUINTELOR RUNDA 2021 IN TERITORIU
ANUNT
privind înscrierea în lista candidaților pentru personalul de recensământ în vederea prestării serviciilor aferente RPL 2021 în teritoriu
PRIMĂRIA COMUNEI BATRANA ÎNCHEIE CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII PENTRU:
- Un număr de 1 recenzor pentru autorecenzarea asistată (ARA) plus 1 recenzor de rezerva din comuna BATRANA
- Un număr de 1 recenzor plus un recenzor de rezerva pentru colectarea datelor Recensământului populației și locuințelor din comuna BATRANA
- Un coordonator la nivel de UAT plus un coordonator de rezerva pentru monitorizare/coordonare la Recensământul populației și locuințelor din comuna BATRANA
MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
- Participarea la instruirea organizată de UJIR la o data comunicată ulterior;
- Colectarea datelor în teren:
– autorecenzarea asistată (ARA): 14.03-15.05.2022
– recenzarea prin efectuare interviu de către recenzor, în teren: 16.05-17.07.2022
LOCUL DE DESFĂȘURARE A ACTIVITĂȚII
- Pe teren, în limitele administrative ale localității Batrana (recenzori, recenzori-șefi și coordonator la nivel de UAT)
- In spațiul amenajat de către UAT în vederea autorecenzării (pentru recenzorii ARA)
CONDIȚII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:
- Vârsta minimă de 18 ani împliniți la data selecției – condiție eliminatorie;
- Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
- Să nu aibă cazier judiciar – condiție eliminatorie;
- Cazierul se solicita la depunerea cererilor pentru inscriere
- Să dețină cunoștințe de utilizare a unei tablete;
- Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, plăcut, metodic şi riguros;
- Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
- Rezistenţă la stres şi lucru sub presiune;
- În zonele/comunitățile cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
- Expertiza în domeniul statisticii, al administrației publice, experiența de operator statistic statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
ATRIBUȚIILE PERSONALULUI DE RECENSĂMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevăzut în Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea și completarea HG nr.1071/2020 pentru stabilirea bugetului și a categoriilor de cheltuieli necesare efectuării recensământului populației și locuințelor din România în anul 2021.
CONDIȚII SPECIFICE
- Muncă pe teren;
- Disponibilitate de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârşitul zilei);
- Disponibilitate de a lucra în weekend (sâmbătă şi /sau duminică).
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
ANUNT PRIVIND INSCRIEREA CANDIDATILOR PENTRU PERSONALUL DE RECENSAMANT IN VEDEREA PRESTARII SERVICIILOR AFERENTE RECENSAMANTULUI POPULATIEI SI LOCUINTELOR RUNDA 2021 IN TERITORIU
ANUNT
privind înscrierea în lista candidaților pentru personalul de recensământ în vederea prestării serviciilor aferente RPL 2021 în teritoriu
PRIMĂRIA COMUNEI BATRANA ÎNCHEIE CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII PENTRU:
- Un număr de 1 recenzor pentru autorecenzarea asistată (ARA) plus 1 recenzor de rezerva din comuna BATRANA
- Un număr de 1 recenzor plus un recenzor de rezerva pentru colectarea datelor Recensământului populației și locuințelor din comuna BATRANA
- Un coordonator la nivel de UAT plus un coordonator de rezerva pentru monitorizare/coordonare la Recensământul populației și locuințelor din comuna BATRANA
MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
- Participarea la instruirea organizată de UJIR la o data comunicată ulterior;
- Colectarea datelor în teren:
– autorecenzarea asistată (ARA): 14.03-15.05.2022
– recenzarea prin efectuare interviu de către recenzor, în teren: 16.05-17.07.2022
LOCUL DE DESFĂȘURARE A ACTIVITĂȚII
- Pe teren, în limitele administrative ale localității Batrana (recenzori, recenzori-șefi și coordonator la nivel de UAT)
- In spațiul amenajat de către UAT în vederea autorecenzării (pentru recenzorii ARA)
CONDIȚII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:
- Vârsta minimă de 18 ani împliniți la data selecției – condiție eliminatorie;
- Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
- Să nu aibă cazier judiciar – condiție eliminatorie;
- Cazierul se solicita la depunerea cererilor pentru inscriere
- Să dețină cunoștințe de utilizare a unei tablete;
- Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, plăcut, metodic şi riguros;
- Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
- Rezistenţă la stres şi lucru sub presiune;
- În zonele/comunitățile cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
- Expertiza în domeniul statisticii, al administrației publice, experiența de operator statistic statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
ATRIBUȚIILE PERSONALULUI DE RECENSĂMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevăzut în Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea și completarea HG nr.1071/2020 pentru stabilirea bugetului și a categoriilor de cheltuieli necesare efectuării recensământului populației și locuințelor din România în anul 2021.
CONDIȚII SPECIFICE
- Muncă pe teren;
- Disponibilitate de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârşitul zilei);
- Disponibilitate de a lucra în weekend (sâmbătă şi /sau duminică).
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Hotărârea Consiliului Local nr 7 din 2019
HCL nr 7 din 2019 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului comunei Batrana [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-7-din-2019-privind-propunerea-de-evaluare-a-activitatii-secretarului-comunei-Batrana.pdf” title=”HCL nr 7 din 2019 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului comunei Batrana”] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr 6 din 2019
HCL nr 6 din 2019 privind reactualizarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor al comunei Batrana Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 14 din 2019
Dispozitia de primar nr 14 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 16 aprilie 2019 ora 11 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-14-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-16-aprilie-2019-ora-11.pdf” title=”Dispozitia nr 14 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 16 aprilie 2019 ora 11″] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr 7 din 2019
HCL nr 7 din 2019 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului comunei Batrana [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-7-din-2019-privind-propunerea-de-evaluare-a-activitatii-secretarului-comunei-Batrana.pdf” title=”HCL nr 7 din 2019 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului comunei Batrana”] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr 6 din 2019
HCL nr 6 din 2019 privind reactualizarea Planului de Analiza si Acoperire a Riscurilor al comunei Batrana Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 14 din 2019
Dispozitia de primar nr 14 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 16 aprilie 2019 ora 11 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-14-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-16-aprilie-2019-ora-11.pdf” title=”Dispozitia nr 14 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 16 aprilie 2019 ora 11″] Deschide documentul aici
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.