ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
HOTĂRÂREA NR. 9/2021 privind aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 9/2021
privind aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana şi a unor bunuri din domeniul privat al statului precum şi a perioadei în care se efectuează această inventariere
Consiliul Local al comunei Batrana,
Examinând referatul de aprobare nr.26 din 08.03.2021, prin care se propune aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana şi a unor bunuri din domeniul privat al statului precum şi a perioadei în care se efectuează această inventariere, în scopul respectării prevederilor legale în materie.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.9/08.03.2021 initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu, privind aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana şi a unor bunuri din domeniul privat al statului precum şi a perioadei în care se efectuează această inventariere.
Avand in vedere raportul cu nr.28/15.03.2021 al compartimentului financiar contabil-juridic precum si avizul favorabil cu nr.365/30.03.2021 al comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
În conformitate cu prevederile ale art. 3 din anexa la H.G. nr. 392/2020 privind aprobarea Normelor tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat al comunelor, al oraşelor, al municipiilor şi al judeţelor, ale art. 286 alin. (1), alin. (4), art. 287 lit. b), art.289, art. 354, art. 355, art. 356 alin. (2)-(3), alin. (5), art.357 alin. (1), alin. (3) şi alin. (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare, ale art.552 – art. 554, art. 555 alin. (1), art. 858 din Legea nr.287/2009 privind Codul Civil, cu modificările și completările ulterioare, art. 1 alin. (2), coroborat cu art. 7 alin. (1) din Legea contabilităţii, nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; ale pct. 2 din anexa la Ordinul Ministerului Finanţelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul dispozițiilor art. 129 alin. (2) lit. c), alin. (14), art. 139 alin. (1), alin. (3), art. 140 alin. (1), art.196 alin. (1) lit. a), art. 197 alin. (1)-(2), alin. (4)-(5), art. 199 alin. (1)-(2), art. 243 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
H O T A R A S T E :
Art. 1 Începând cu anul 2021 inventarierea anuală a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si domeniul privat al comunei Batrana va avea loc în cursul lunii decembrie, odată cu inventarierea prevăzută de art. 7 alin. (1) din Legea contabilităţii, nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu pct. 2 din anexa la Ordinul Ministerului Finanţelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 2 (1) Inventarierea bunurilor care alcătuiesc domeniul public al comunei Batrana, prevăzută la art. 1, se va efectua prin raportare la hotărârea consiliului local nr. 11/1999 privind atestarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al comunei Batrana şi actele administrative ulterioare ale autorităţii deliberative, de aprobare a modificării şi completării acesteia, şi avându-se în vedere anexa nr. 22 la H.G.1352/2001 privind atestarea domeniului public al judeţului Hunedoara, precum şi al municipiilor, oraşelor şi comunelor din judeţul Hunedoara, cu privire la inventarul bunurilor ce aparţin domeniului public al comunei Batrana, precum şi cu luarea în considerare a tuturor actelor normative de modificare şi completare a anexei nr. 22 la H.G. nr. 1352/2001, ce vor fi adoptate în viitor.
(2) Se va realiza o evidenţă a hotărârilor consiliului local Batrana adoptate cu privire la bunurile care alcătuiesc domeniul public al unităţii administrativ-teritoriale, în perioada 1999-prezent, pentru care procedura de atestare a domeniului public nu a fost finalizată prin adoptarea unor hotărâri de guvern, prin care să se modifice şi/sau completeze anexa nr. 22 la H.G. nr. 1352/2001 şi vor fi avute în vedere la realizarea inventarierii prevăzute la art. 1, inclusiv în ceea ce priveşte normele juridice generale şi de tehnică legislativă, referitoare la abrogarea actului administrativ.
Art. 3 (1) Comisia specială pentru întocmirea şi actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana , constituită prin dispoziţia primarului comunei Batrana , în conformitate cu prevederile art. 289 alin. (2)-(4) şi art. 357 alin. (1)-(3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, are obligaţia de a actualiza, în condiţiile legii, inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi domeniul privat al unităţii administrativ-teritoriale, în termen de cel mult 90 de zile de la modificarea regimului juridic al bunurilor respective şi totodată are atributul de a întocmi un raport, prin care să propună autorităţii executive iniţierea unor proiecte de hotărâri de consiliul local, pentru transmiterea, în conformitate cu prevederile art. 289 alin. (9) din codul administrativ, către ministerul cu atribuţii în domeniul administraţiei publice, în cazul celor de atestare a domeniului public, respectiv de aprobare de către Consiliul local Batrana a inventarului, în cazul bunurilor din domeniului privat.
(2) Raportul prevăzut la alin. (1) va fi întocmit trimestrial şi în situaţia în care regimul juridic al bunurilor care alcatuiesc domeniul public şi domeniul privat al comunei Batrana nu s-a modificat, urmând ca acesta să reflecte această stare de fapt.
Art. 4 (1) Comisia specială, prevăzută la art. 3 alin. (1) are obligaţia ca , incepând cu anul 2021, sa efectueze activităţii de inventariere a bunurilor imobile proprietate privată a statului, în cursul lunii decembrie a fiecărui an, iar în cazul modificării regimului juridic al bunurilor de acest fel, actualizarea inventarului, se va realiza în termen de 90 de zile de la data intervenirii acestor modificări, termen în care inventarul, actualizat, în condiţiile legii, se comunica ministerului cu atribuţii în domeniul finanţelor publice.
(2)Începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, comisia specială, prevăzută la art. 3 alin. (1) din prezenta hotărâre, în perioada în care îşi desfăşoară activitatea referitoare la întocmirea și actualizarea, în condiţiile legii, a inventarului bunurilor aparținând domeniului public și privat al comunei Batrana , precum şi în afara acestei perioade, are obligaţia de a identifica, pe raza administrativ-teritorială a comunei Batrana, bunurile imobile care alcătuiesc domeniul privat al statului şi pentru care nu sunt cunoscute entităţile cărora li s-a atribuit un drept real şi totodată de a notifica autoritatea administraţiei publice centrale competente în vederea evidenţierii separate a acestor bunuri în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul privat al statului.
Art. 5 Prezenta hotărâre se transmite tuturor compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana, care au obligaţia de a transmite comisiei speciale pentru întocmirea şi actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana, a tuturor documentelor care privesc modificarea/completarea unor elemente de identificare a bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat al unităţii administrativ-teritoriale, precum şi a bunurilor aflate în domeniul privat al statului, cu privire la a căror inventariere autorităţile administraţiei publice locale au atribuţii .
Art. 6 Publicarea pe pagina de internet a primăriei comunei Batrana , a actelor administrative prevăzute de prezenta hotărâre, se face în termen de 5 zile de la data intrării în vigoare, în condiţiile legii, a acestor hotărâri, prin grija secretarului general al comunei Batrana
Art. 7 Prezenta hotărâre poate fi contestată la Tribunalul Hunedoara, Sectia Contencios Administrativ şi Fiscal, în termenul şi în condiţiile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 8 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara, Primarului comunei Batrana,aparatului de specialitate al primarului si se adduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei comunei Batrana.
Batrana la 30 martie 2021
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Ciprian Sergiu
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 9 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:9
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
H O T Ă R Â R E A Nr. 8 /2021 privind revocarea HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana
ROMANIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BĂTRÂNA
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A Nr. 8 /2021
privind revocarea HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana
Consiliul local al comunei BĂTRÂNA,Judeţul Hunedoara;
Analizând referatul de aprobare cu nr.25/01.03.2021 prezentat de primarul comunei Bătrana din care rezulta necesitatea revocarii HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.8/01.03.2021 initiat de primarul comunei Bătrana din care rezulta necesitatea revocarii HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana.
Avand in vedere referatul de specialitate cu nr.27/08.03.2021 intocmit de catre compartimentul agricol precum si avizul favorabil cu nr.364/30.03.2021 al comisiei de specialitate din cadrul Consiliului Local Batrana.
Având în vedere prevederile art.26 alin 5 1 lit c din Ordonanţa Guvernului României nr.42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare ,cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul 32/2006 privind aprobarea normei sanitare veterinare care stabileste prevederi specifice pentru controlul si eradicarea bolii limbii albastre precum si ordinul prefectului judetul Hunedoara nr.333/2020
În temeiul prevederilor art.129 alin. 1 si alin 2 lit”d” coroborat cu alin.7 lit”s”, ale art.196 alin.1 lit a,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 ,art.200, precum şi ale art.243 alin.1 lit”a” si art.255 din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E
Art.1.Se aproba revocarea HCL nr 4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana.
Art.2 Prezenta hotărâre poate fi atacata la instanta in conditiile Legii nr.554/2004 a contenciosului administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică :Instituţiei Prefectului,judeţul Hunedoara, D.S.V.S.A Hunedoara, C.S.V.Dobra-medic zonal,altor persoane interesate şi se aduce la cunoştiinţa publicului prin afişare la sediul Consiliului Local Bătrana.
Bătrâna la 30 martie 2021
PREŞEDINTE DE ŞEDINTĂ
CONTRASEMNEAZA
Pascotesc Ciprian Sergiu
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 9 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate simpla,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:9
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
HOTĂRÂREA NR. 9/2021 privind aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 9/2021
privind aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana şi a unor bunuri din domeniul privat al statului precum şi a perioadei în care se efectuează această inventariere
Consiliul Local al comunei Batrana,
Examinând referatul de aprobare nr.26 din 08.03.2021, prin care se propune aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana şi a unor bunuri din domeniul privat al statului precum şi a perioadei în care se efectuează această inventariere, în scopul respectării prevederilor legale în materie.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.9/08.03.2021 initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu, privind aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana şi a unor bunuri din domeniul privat al statului precum şi a perioadei în care se efectuează această inventariere.
Avand in vedere raportul cu nr.28/15.03.2021 al compartimentului financiar contabil-juridic precum si avizul favorabil cu nr.365/30.03.2021 al comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
În conformitate cu prevederile ale art. 3 din anexa la H.G. nr. 392/2020 privind aprobarea Normelor tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat al comunelor, al oraşelor, al municipiilor şi al judeţelor, ale art. 286 alin. (1), alin. (4), art. 287 lit. b), art.289, art. 354, art. 355, art. 356 alin. (2)-(3), alin. (5), art.357 alin. (1), alin. (3) şi alin. (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare, ale art.552 – art. 554, art. 555 alin. (1), art. 858 din Legea nr.287/2009 privind Codul Civil, cu modificările și completările ulterioare, art. 1 alin. (2), coroborat cu art. 7 alin. (1) din Legea contabilităţii, nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; ale pct. 2 din anexa la Ordinul Ministerului Finanţelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul dispozițiilor art. 129 alin. (2) lit. c), alin. (14), art. 139 alin. (1), alin. (3), art. 140 alin. (1), art.196 alin. (1) lit. a), art. 197 alin. (1)-(2), alin. (4)-(5), art. 199 alin. (1)-(2), art. 243 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
H O T A R A S T E :
Art. 1 Începând cu anul 2021 inventarierea anuală a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si domeniul privat al comunei Batrana va avea loc în cursul lunii decembrie, odată cu inventarierea prevăzută de art. 7 alin. (1) din Legea contabilităţii, nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu pct. 2 din anexa la Ordinul Ministerului Finanţelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 2 (1) Inventarierea bunurilor care alcătuiesc domeniul public al comunei Batrana, prevăzută la art. 1, se va efectua prin raportare la hotărârea consiliului local nr. 11/1999 privind atestarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al comunei Batrana şi actele administrative ulterioare ale autorităţii deliberative, de aprobare a modificării şi completării acesteia, şi avându-se în vedere anexa nr. 22 la H.G.1352/2001 privind atestarea domeniului public al judeţului Hunedoara, precum şi al municipiilor, oraşelor şi comunelor din judeţul Hunedoara, cu privire la inventarul bunurilor ce aparţin domeniului public al comunei Batrana, precum şi cu luarea în considerare a tuturor actelor normative de modificare şi completare a anexei nr. 22 la H.G. nr. 1352/2001, ce vor fi adoptate în viitor.
(2) Se va realiza o evidenţă a hotărârilor consiliului local Batrana adoptate cu privire la bunurile care alcătuiesc domeniul public al unităţii administrativ-teritoriale, în perioada 1999-prezent, pentru care procedura de atestare a domeniului public nu a fost finalizată prin adoptarea unor hotărâri de guvern, prin care să se modifice şi/sau completeze anexa nr. 22 la H.G. nr. 1352/2001 şi vor fi avute în vedere la realizarea inventarierii prevăzute la art. 1, inclusiv în ceea ce priveşte normele juridice generale şi de tehnică legislativă, referitoare la abrogarea actului administrativ.
Art. 3 (1) Comisia specială pentru întocmirea şi actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana , constituită prin dispoziţia primarului comunei Batrana , în conformitate cu prevederile art. 289 alin. (2)-(4) şi art. 357 alin. (1)-(3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, are obligaţia de a actualiza, în condiţiile legii, inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi domeniul privat al unităţii administrativ-teritoriale, în termen de cel mult 90 de zile de la modificarea regimului juridic al bunurilor respective şi totodată are atributul de a întocmi un raport, prin care să propună autorităţii executive iniţierea unor proiecte de hotărâri de consiliul local, pentru transmiterea, în conformitate cu prevederile art. 289 alin. (9) din codul administrativ, către ministerul cu atribuţii în domeniul administraţiei publice, în cazul celor de atestare a domeniului public, respectiv de aprobare de către Consiliul local Batrana a inventarului, în cazul bunurilor din domeniului privat.
(2) Raportul prevăzut la alin. (1) va fi întocmit trimestrial şi în situaţia în care regimul juridic al bunurilor care alcatuiesc domeniul public şi domeniul privat al comunei Batrana nu s-a modificat, urmând ca acesta să reflecte această stare de fapt.
Art. 4 (1) Comisia specială, prevăzută la art. 3 alin. (1) are obligaţia ca , incepând cu anul 2021, sa efectueze activităţii de inventariere a bunurilor imobile proprietate privată a statului, în cursul lunii decembrie a fiecărui an, iar în cazul modificării regimului juridic al bunurilor de acest fel, actualizarea inventarului, se va realiza în termen de 90 de zile de la data intervenirii acestor modificări, termen în care inventarul, actualizat, în condiţiile legii, se comunica ministerului cu atribuţii în domeniul finanţelor publice.
(2)Începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, comisia specială, prevăzută la art. 3 alin. (1) din prezenta hotărâre, în perioada în care îşi desfăşoară activitatea referitoare la întocmirea și actualizarea, în condiţiile legii, a inventarului bunurilor aparținând domeniului public și privat al comunei Batrana , precum şi în afara acestei perioade, are obligaţia de a identifica, pe raza administrativ-teritorială a comunei Batrana, bunurile imobile care alcătuiesc domeniul privat al statului şi pentru care nu sunt cunoscute entităţile cărora li s-a atribuit un drept real şi totodată de a notifica autoritatea administraţiei publice centrale competente în vederea evidenţierii separate a acestor bunuri în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul privat al statului.
Art. 5 Prezenta hotărâre se transmite tuturor compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana, care au obligaţia de a transmite comisiei speciale pentru întocmirea şi actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana, a tuturor documentelor care privesc modificarea/completarea unor elemente de identificare a bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat al unităţii administrativ-teritoriale, precum şi a bunurilor aflate în domeniul privat al statului, cu privire la a căror inventariere autorităţile administraţiei publice locale au atribuţii .
Art. 6 Publicarea pe pagina de internet a primăriei comunei Batrana , a actelor administrative prevăzute de prezenta hotărâre, se face în termen de 5 zile de la data intrării în vigoare, în condiţiile legii, a acestor hotărâri, prin grija secretarului general al comunei Batrana
Art. 7 Prezenta hotărâre poate fi contestată la Tribunalul Hunedoara, Sectia Contencios Administrativ şi Fiscal, în termenul şi în condiţiile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 8 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara, Primarului comunei Batrana,aparatului de specialitate al primarului si se adduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei comunei Batrana.
Batrana la 30 martie 2021
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Ciprian Sergiu
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 9 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:9
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
H O T Ă R Â R E A Nr. 8 /2021 privind revocarea HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana
ROMANIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BĂTRÂNA
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A Nr. 8 /2021
privind revocarea HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana
Consiliul local al comunei BĂTRÂNA,Judeţul Hunedoara;
Analizând referatul de aprobare cu nr.25/01.03.2021 prezentat de primarul comunei Bătrana din care rezulta necesitatea revocarii HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.8/01.03.2021 initiat de primarul comunei Bătrana din care rezulta necesitatea revocarii HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana.
Avand in vedere referatul de specialitate cu nr.27/08.03.2021 intocmit de catre compartimentul agricol precum si avizul favorabil cu nr.364/30.03.2021 al comisiei de specialitate din cadrul Consiliului Local Batrana.
Având în vedere prevederile art.26 alin 5 1 lit c din Ordonanţa Guvernului României nr.42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare ,cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul 32/2006 privind aprobarea normei sanitare veterinare care stabileste prevederi specifice pentru controlul si eradicarea bolii limbii albastre precum si ordinul prefectului judetul Hunedoara nr.333/2020
În temeiul prevederilor art.129 alin. 1 si alin 2 lit”d” coroborat cu alin.7 lit”s”, ale art.196 alin.1 lit a,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 ,art.200, precum şi ale art.243 alin.1 lit”a” si art.255 din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E
Art.1.Se aproba revocarea HCL nr 4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana.
Art.2 Prezenta hotărâre poate fi atacata la instanta in conditiile Legii nr.554/2004 a contenciosului administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică :Instituţiei Prefectului,judeţul Hunedoara, D.S.V.S.A Hunedoara, C.S.V.Dobra-medic zonal,altor persoane interesate şi se aduce la cunoştiinţa publicului prin afişare la sediul Consiliului Local Bătrana.
Bătrâna la 30 martie 2021
PREŞEDINTE DE ŞEDINTĂ
CONTRASEMNEAZA
Pascotesc Ciprian Sergiu
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 9 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate simpla,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:9
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
HOTĂRÂREA NR. 9/2021 privind aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 9/2021
privind aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana şi a unor bunuri din domeniul privat al statului precum şi a perioadei în care se efectuează această inventariere
Consiliul Local al comunei Batrana,
Examinând referatul de aprobare nr.26 din 08.03.2021, prin care se propune aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana şi a unor bunuri din domeniul privat al statului precum şi a perioadei în care se efectuează această inventariere, în scopul respectării prevederilor legale în materie.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.9/08.03.2021 initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu, privind aprobarea inventarierii anuale a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana şi a unor bunuri din domeniul privat al statului precum şi a perioadei în care se efectuează această inventariere.
Avand in vedere raportul cu nr.28/15.03.2021 al compartimentului financiar contabil-juridic precum si avizul favorabil cu nr.365/30.03.2021 al comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
În conformitate cu prevederile ale art. 3 din anexa la H.G. nr. 392/2020 privind aprobarea Normelor tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat al comunelor, al oraşelor, al municipiilor şi al judeţelor, ale art. 286 alin. (1), alin. (4), art. 287 lit. b), art.289, art. 354, art. 355, art. 356 alin. (2)-(3), alin. (5), art.357 alin. (1), alin. (3) şi alin. (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare, ale art.552 – art. 554, art. 555 alin. (1), art. 858 din Legea nr.287/2009 privind Codul Civil, cu modificările și completările ulterioare, art. 1 alin. (2), coroborat cu art. 7 alin. (1) din Legea contabilităţii, nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; ale pct. 2 din anexa la Ordinul Ministerului Finanţelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul dispozițiilor art. 129 alin. (2) lit. c), alin. (14), art. 139 alin. (1), alin. (3), art. 140 alin. (1), art.196 alin. (1) lit. a), art. 197 alin. (1)-(2), alin. (4)-(5), art. 199 alin. (1)-(2), art. 243 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
H O T A R A S T E :
Art. 1 Începând cu anul 2021 inventarierea anuală a bunurilor care alcătuiesc domeniul public si domeniul privat al comunei Batrana va avea loc în cursul lunii decembrie, odată cu inventarierea prevăzută de art. 7 alin. (1) din Legea contabilităţii, nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu pct. 2 din anexa la Ordinul Ministerului Finanţelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 2 (1) Inventarierea bunurilor care alcătuiesc domeniul public al comunei Batrana, prevăzută la art. 1, se va efectua prin raportare la hotărârea consiliului local nr. 11/1999 privind atestarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al comunei Batrana şi actele administrative ulterioare ale autorităţii deliberative, de aprobare a modificării şi completării acesteia, şi avându-se în vedere anexa nr. 22 la H.G.1352/2001 privind atestarea domeniului public al judeţului Hunedoara, precum şi al municipiilor, oraşelor şi comunelor din judeţul Hunedoara, cu privire la inventarul bunurilor ce aparţin domeniului public al comunei Batrana, precum şi cu luarea în considerare a tuturor actelor normative de modificare şi completare a anexei nr. 22 la H.G. nr. 1352/2001, ce vor fi adoptate în viitor.
(2) Se va realiza o evidenţă a hotărârilor consiliului local Batrana adoptate cu privire la bunurile care alcătuiesc domeniul public al unităţii administrativ-teritoriale, în perioada 1999-prezent, pentru care procedura de atestare a domeniului public nu a fost finalizată prin adoptarea unor hotărâri de guvern, prin care să se modifice şi/sau completeze anexa nr. 22 la H.G. nr. 1352/2001 şi vor fi avute în vedere la realizarea inventarierii prevăzute la art. 1, inclusiv în ceea ce priveşte normele juridice generale şi de tehnică legislativă, referitoare la abrogarea actului administrativ.
Art. 3 (1) Comisia specială pentru întocmirea şi actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana , constituită prin dispoziţia primarului comunei Batrana , în conformitate cu prevederile art. 289 alin. (2)-(4) şi art. 357 alin. (1)-(3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, are obligaţia de a actualiza, în condiţiile legii, inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi domeniul privat al unităţii administrativ-teritoriale, în termen de cel mult 90 de zile de la modificarea regimului juridic al bunurilor respective şi totodată are atributul de a întocmi un raport, prin care să propună autorităţii executive iniţierea unor proiecte de hotărâri de consiliul local, pentru transmiterea, în conformitate cu prevederile art. 289 alin. (9) din codul administrativ, către ministerul cu atribuţii în domeniul administraţiei publice, în cazul celor de atestare a domeniului public, respectiv de aprobare de către Consiliul local Batrana a inventarului, în cazul bunurilor din domeniului privat.
(2) Raportul prevăzut la alin. (1) va fi întocmit trimestrial şi în situaţia în care regimul juridic al bunurilor care alcatuiesc domeniul public şi domeniul privat al comunei Batrana nu s-a modificat, urmând ca acesta să reflecte această stare de fapt.
Art. 4 (1) Comisia specială, prevăzută la art. 3 alin. (1) are obligaţia ca , incepând cu anul 2021, sa efectueze activităţii de inventariere a bunurilor imobile proprietate privată a statului, în cursul lunii decembrie a fiecărui an, iar în cazul modificării regimului juridic al bunurilor de acest fel, actualizarea inventarului, se va realiza în termen de 90 de zile de la data intervenirii acestor modificări, termen în care inventarul, actualizat, în condiţiile legii, se comunica ministerului cu atribuţii în domeniul finanţelor publice.
(2)Începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, comisia specială, prevăzută la art. 3 alin. (1) din prezenta hotărâre, în perioada în care îşi desfăşoară activitatea referitoare la întocmirea și actualizarea, în condiţiile legii, a inventarului bunurilor aparținând domeniului public și privat al comunei Batrana , precum şi în afara acestei perioade, are obligaţia de a identifica, pe raza administrativ-teritorială a comunei Batrana, bunurile imobile care alcătuiesc domeniul privat al statului şi pentru care nu sunt cunoscute entităţile cărora li s-a atribuit un drept real şi totodată de a notifica autoritatea administraţiei publice centrale competente în vederea evidenţierii separate a acestor bunuri în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul privat al statului.
Art. 5 Prezenta hotărâre se transmite tuturor compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana, care au obligaţia de a transmite comisiei speciale pentru întocmirea şi actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana, a tuturor documentelor care privesc modificarea/completarea unor elemente de identificare a bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat al unităţii administrativ-teritoriale, precum şi a bunurilor aflate în domeniul privat al statului, cu privire la a căror inventariere autorităţile administraţiei publice locale au atribuţii .
Art. 6 Publicarea pe pagina de internet a primăriei comunei Batrana , a actelor administrative prevăzute de prezenta hotărâre, se face în termen de 5 zile de la data intrării în vigoare, în condiţiile legii, a acestor hotărâri, prin grija secretarului general al comunei Batrana
Art. 7 Prezenta hotărâre poate fi contestată la Tribunalul Hunedoara, Sectia Contencios Administrativ şi Fiscal, în termenul şi în condiţiile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 8 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara, Primarului comunei Batrana,aparatului de specialitate al primarului si se adduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei comunei Batrana.
Batrana la 30 martie 2021
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Ciprian Sergiu
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 9 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:9
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
H O T Ă R Â R E A Nr. 8 /2021 privind revocarea HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana
ROMANIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BĂTRÂNA
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A Nr. 8 /2021
privind revocarea HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana
Consiliul local al comunei BĂTRÂNA,Judeţul Hunedoara;
Analizând referatul de aprobare cu nr.25/01.03.2021 prezentat de primarul comunei Bătrana din care rezulta necesitatea revocarii HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.8/01.03.2021 initiat de primarul comunei Bătrana din care rezulta necesitatea revocarii HCL nr.4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana.
Avand in vedere referatul de specialitate cu nr.27/08.03.2021 intocmit de catre compartimentul agricol precum si avizul favorabil cu nr.364/30.03.2021 al comisiei de specialitate din cadrul Consiliului Local Batrana.
Având în vedere prevederile art.26 alin 5 1 lit c din Ordonanţa Guvernului României nr.42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare ,cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul 32/2006 privind aprobarea normei sanitare veterinare care stabileste prevederi specifice pentru controlul si eradicarea bolii limbii albastre precum si ordinul prefectului judetul Hunedoara nr.333/2020
În temeiul prevederilor art.129 alin. 1 si alin 2 lit”d” coroborat cu alin.7 lit”s”, ale art.196 alin.1 lit a,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 ,art.200, precum şi ale art.243 alin.1 lit”a” si art.255 din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E
Art.1.Se aproba revocarea HCL nr 4/2021 privind reactualizarea unităţii locale de sprijin pentru prevenirea şi combaterea bolilor transmisibile ale animalelor si a zoonozelor la nivelul comunei Bătrana.
Art.2 Prezenta hotărâre poate fi atacata la instanta in conditiile Legii nr.554/2004 a contenciosului administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică :Instituţiei Prefectului,judeţul Hunedoara, D.S.V.S.A Hunedoara, C.S.V.Dobra-medic zonal,altor persoane interesate şi se aduce la cunoştiinţa publicului prin afişare la sediul Consiliului Local Bătrana.
Bătrâna la 30 martie 2021
PREŞEDINTE DE ŞEDINTĂ
CONTRASEMNEAZA
Pascotesc Ciprian Sergiu
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 9 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate simpla,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:9
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
Subiectul propus dezbaterii publice:
DISPOZIŢIA NR. 10/2022 Privind desemnarea persoanei responsabila de activitatea de solutionare a petitiilor la nivelul comunei Batrana,judetul Hunedoara
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
PRIMAR
DISPOZIŢIA NR. 10/2022
Privind desemnarea persoanei responsabila de activitatea de solutionare a petitiilor la nivelul comunei Batrana,judetul Hunedoara
Primarul comunei Batrana,judetul Hunedoara;
Analizând referatul de specialitate cu nr. 56/27.05.2022 emis de secretarul general al comunei prin care se propune desemnarea persoanei responsabila de activitatea de solutionare a petitiilor la nivelul comunei Batrana,judetul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.6 din OG nr.27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor , cu modificarile si completarile ulterioare.
In temeiul prevederilor art. 155 alin. (1) lit. e) ,art.196 alin (1) lit b,art.197 alin (4) si (5), art.199 alin (1) si (2) precum si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
DISPUNE:
Art.1. Se desemneaza ca persoana responsabila de activitatea de solutionare a petitiilor la nivelul comunei Batrana,judetul Hunedoara, doamna Barb Camelia Cosmina ,secretarul general al comunei Batrana .
Art.2. (1) Persoana desemnata in acest sens are urmatoarele atributii :
-primeste si inregistreaza petitiile in registrul special de evidenta
-verifica existenta datelor de identificare a petitionarului
-intocmeste si remite adrese de inaintare a petitiilor catre compartimentele de specialitate,in functie de obiectul acestora,cu precizarea termenului de solutionare
-cerceteaza si analizeaza in detaliu aspectele semnalate in petitie si formuleaza raspunsul in care se va indica,in mod obligatoriu temeiul legal al solutiei adoptate
-asigura semnarea adreselor de inaintare catre petenti de primar sau persoana imputernicita de acesta
-in cazul in care analizarea aspectelor sesizate necesita o cercetare mai amanuntita ,solicita printr-un referat aprobat de conducatorul institutiei prelungirea termenului de solutionare cu cel mult 15 zile
-urmareste respectarea termenelor de solutionare a petitiilor de catre compartimentele de specialitate
-intocmeste adrese de inaintare a raspunsurilor catre petenti
-in termen de 5 zile de la inregistrare,intocmeste adrese de inaintare a petitiilor gresit indreptate autoritatilor sau institutiilor publice care au ca atributii rezolvarea problemelor sesizate si aduc la cunostinta petentilor,in scris,despre aceasta
-expediaza raspunsurile catre petenti
-arhiveaza petitiile conform nomenclatorului dosarelor de arhiva
-preda petitiile la arhiva conform reglementarilor legale
(2) Fisa postului persoanei nominalizate la art.1 al prezentei dispozitii se va completa cu noile atributii.
Art. 3. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei dispoziţii se încredinţează primarul comunei Batrana si persoana desemnata la art.1.
Art.4. Prezenta dispozitie poate fi atacata la instanta in conditiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 5. Prezenta dispoziţie se comunica Institutiei Prefectului Judetul Hunedoara ,Primarului comunei Batrana , doamnei Barb Camelia Cosmina si se aduce la cunostiinta publica prin afisare la sediul primariei.
Batrana la 30 mai 2022
PRIMAR,
Herciu Radu
Contrasemneaza,
Secretargeneral al comunei,
Barb Camelia Cosmina
HCL nr 1 din 2019
HCL nr 1 din 2019 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Bătrâna [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-1-din-2019-privind-stabilirea-salariilor-de-baza-pentru-functionarii-publici-si-personalul-contractual-din-cadrul-aparatului-de-specialitate-al-primarului-comunei-Batrana.pdf” title=”HCL nr 1 din 2019 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana”] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 1 din 2019
Dispozitia nr 1 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 ianuarie 2019 ora 12 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-1-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-28-ianuarie-2019-ora-12.pdf” title=”Dispozitia nr 1 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 ianuarie 2019 ora 12″]
Test proces verbal de ședință a Consiliului Local
Acesta este un simplu test. Nu furnizează informații.
Refuzul de semnătură
Acesta este un simplu test. Nu oferă informații
DISPOZIŢIA NR. 10/2022 Privind desemnarea persoanei responsabila de activitatea de solutionare a petitiilor la nivelul comunei Batrana,judetul Hunedoara
ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
PRIMAR
DISPOZIŢIA NR. 10/2022
Privind desemnarea persoanei responsabila de activitatea de solutionare a petitiilor la nivelul comunei Batrana,judetul Hunedoara
Primarul comunei Batrana,judetul Hunedoara;
Analizând referatul de specialitate cu nr. 56/27.05.2022 emis de secretarul general al comunei prin care se propune desemnarea persoanei responsabila de activitatea de solutionare a petitiilor la nivelul comunei Batrana,judetul Hunedoara.
In conformitate cu prevederile art.6 din OG nr.27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor , cu modificarile si completarile ulterioare.
In temeiul prevederilor art. 155 alin. (1) lit. e) ,art.196 alin (1) lit b,art.197 alin (4) si (5), art.199 alin (1) si (2) precum si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
DISPUNE:
Art.1. Se desemneaza ca persoana responsabila de activitatea de solutionare a petitiilor la nivelul comunei Batrana,judetul Hunedoara, doamna Barb Camelia Cosmina ,secretarul general al comunei Batrana .
Art.2. (1) Persoana desemnata in acest sens are urmatoarele atributii :
-primeste si inregistreaza petitiile in registrul special de evidenta
-verifica existenta datelor de identificare a petitionarului
-intocmeste si remite adrese de inaintare a petitiilor catre compartimentele de specialitate,in functie de obiectul acestora,cu precizarea termenului de solutionare
-cerceteaza si analizeaza in detaliu aspectele semnalate in petitie si formuleaza raspunsul in care se va indica,in mod obligatoriu temeiul legal al solutiei adoptate
-asigura semnarea adreselor de inaintare catre petenti de primar sau persoana imputernicita de acesta
-in cazul in care analizarea aspectelor sesizate necesita o cercetare mai amanuntita ,solicita printr-un referat aprobat de conducatorul institutiei prelungirea termenului de solutionare cu cel mult 15 zile
-urmareste respectarea termenelor de solutionare a petitiilor de catre compartimentele de specialitate
-intocmeste adrese de inaintare a raspunsurilor catre petenti
-in termen de 5 zile de la inregistrare,intocmeste adrese de inaintare a petitiilor gresit indreptate autoritatilor sau institutiilor publice care au ca atributii rezolvarea problemelor sesizate si aduc la cunostinta petentilor,in scris,despre aceasta
-expediaza raspunsurile catre petenti
-arhiveaza petitiile conform nomenclatorului dosarelor de arhiva
-preda petitiile la arhiva conform reglementarilor legale
(2) Fisa postului persoanei nominalizate la art.1 al prezentei dispozitii se va completa cu noile atributii.
Art. 3. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei dispoziţii se încredinţează primarul comunei Batrana si persoana desemnata la art.1.
Art.4. Prezenta dispozitie poate fi atacata la instanta in conditiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 5. Prezenta dispoziţie se comunica Institutiei Prefectului Judetul Hunedoara ,Primarului comunei Batrana , doamnei Barb Camelia Cosmina si se aduce la cunostiinta publica prin afisare la sediul primariei.
Batrana la 30 mai 2022
PRIMAR,
Herciu Radu
Contrasemneaza,
Secretargeneral al comunei,
Barb Camelia Cosmina
HCL nr 1 din 2019
HCL nr 1 din 2019 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Bătrâna [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-1-din-2019-privind-stabilirea-salariilor-de-baza-pentru-functionarii-publici-si-personalul-contractual-din-cadrul-aparatului-de-specialitate-al-primarului-comunei-Batrana.pdf” title=”HCL nr 1 din 2019 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana”] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 1 din 2019
Dispozitia nr 1 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 ianuarie 2019 ora 12 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-1-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-28-ianuarie-2019-ora-12.pdf” title=”Dispozitia nr 1 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 ianuarie 2019 ora 12″]
Test proces verbal de ședință a Consiliului Local
Acesta este un simplu test. Nu furnizează informații.
Refuzul de semnătură
Acesta este un simplu test. Nu oferă informații
Dispozitia nr.35 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pt data de 16 decembrie 2019 ora 11
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr.35-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pt-data-de-16-decembrie-2019-ora-11.pdf” title=”Dispozitia nr.35 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pt data de 16 decembrie 2019 ora 11″]
HCL nr.33 din 2019 privind stabilirea componentei echipei mobile pentru interventie de urgenta in cazurile de violenta domestica
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/HCL-nr.33-din-2019-privind-stabilirea-componentei-echipei-mobile-pentru-interventie-de-urgenta-in-cazurile-de-violenta-domestica.pdf” title=”HCL nr.33 din 2019 privind stabilirea componentei echipei mobile pentru interventie de urgenta in cazurile de violenta domestica”]
HCL nr.32 din 2019 privind infiintarea Serviciului de iluminat public al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/HCL-nr.32-din-2019-privind-infiintarea-Serviciului-de-iluminat-public-al-comunei-Batrana.pdf” title=”HCL nr.32 din 2019 privind infiintarea Serviciului de iluminat public al comunei Batrana”]
Dispozitia nr.35 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pt data de 16 decembrie 2019 ora 11
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Dispozitia-nr.35-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pt-data-de-16-decembrie-2019-ora-11.pdf” title=”Dispozitia nr.35 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pt data de 16 decembrie 2019 ora 11″]
HCL nr.33 din 2019 privind stabilirea componentei echipei mobile pentru interventie de urgenta in cazurile de violenta domestica
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/HCL-nr.33-din-2019-privind-stabilirea-componentei-echipei-mobile-pentru-interventie-de-urgenta-in-cazurile-de-violenta-domestica.pdf” title=”HCL nr.33 din 2019 privind stabilirea componentei echipei mobile pentru interventie de urgenta in cazurile de violenta domestica”]
HCL nr.32 din 2019 privind infiintarea Serviciului de iluminat public al comunei Batrana
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/HCL-nr.32-din-2019-privind-infiintarea-Serviciului-de-iluminat-public-al-comunei-Batrana.pdf” title=”HCL nr.32 din 2019 privind infiintarea Serviciului de iluminat public al comunei Batrana”]
HCL nr 1 din 2019
HCL nr 1 din 2019 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Bătrâna [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-1-din-2019-privind-stabilirea-salariilor-de-baza-pentru-functionarii-publici-si-personalul-contractual-din-cadrul-aparatului-de-specialitate-al-primarului-comunei-Batrana.pdf” title=”HCL nr 1 din 2019 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana”] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 1 din 2019
Dispozitia nr 1 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 ianuarie 2019 ora 12 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-1-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-28-ianuarie-2019-ora-12.pdf” title=”Dispozitia nr 1 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 ianuarie 2019 ora 12″]
Test proces verbal de ședință a Consiliului Local
Acesta este un simplu test. Nu furnizează informații.
Refuzul de semnătură
Acesta este un simplu test. Nu oferă informații
HCL nr 1 din 2019
HCL nr 1 din 2019 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Bătrâna [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-1-din-2019-privind-stabilirea-salariilor-de-baza-pentru-functionarii-publici-si-personalul-contractual-din-cadrul-aparatului-de-specialitate-al-primarului-comunei-Batrana.pdf” title=”HCL nr 1 din 2019 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana”] Deschide documentul aici
Dispozitia de primar nr 1 din 2019
Dispozitia nr 1 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 ianuarie 2019 ora 12 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-1-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-28-ianuarie-2019-ora-12.pdf” title=”Dispozitia nr 1 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 ianuarie 2019 ora 12″]
Test proces verbal de ședință a Consiliului Local
Acesta este un simplu test. Nu furnizează informații.
Refuzul de semnătură
Acesta este un simplu test. Nu oferă informații