Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.

D I S P O Z I T I A Nr . 19/2021 privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrâna pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10:00

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
PRIMAR

D I S P O Z I T I A Nr . 19/2021
privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrâna pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10:00

Primarul comunei Bătrana, Judeţul Hunedoara;
Avand in vedere referatul cu nr.51/12.04.2021 emis de compartimentul financiar contabil-juridic din care rezulta necesitatea emiterii dispozitiei privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrana pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10 care va avea loc în sala de şedinte a Consiliului Local Bătrana ,cu participarea fizica a consilierilor locali .
In temeiul prevederilor art.133 alin (1) , art.134 alin(1) lit “a”şi art.196 alin (1) lit.”b”,art.197 alin (4) si (5) ,art.198 alin (1) si (2) precum si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificariel si completarile ulterioare.

D I S P U N E :

Art.1. .-Se convoacă Consiliul Local al comunei Bătrana în şedinţă ordinară , pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10 00,care va avea loc în sala de şedinte a Consiliului Local Bătrana ,cu participarea fizica a consilierilor locali avand ordinea de zi prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta dispozitie.
Art.2.-Prevederile prezentei dispoziţii vor fi aduse la îndeplinire de secretarul general al comunei Batrana.
Art.3.-Prezenta dispoziţie poate fi atacată la instanţă în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificările şi completările ulterioare.
Art.4. Prezenta dispoziţie se comunică : Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara,primarului comunei Batrana si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei.

Bătrâna la 12 aprilie 2021

PRIMAR,
Herciu Radu

CONTRASEMNEAZA, Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

Anexa la Dispozitia
Nr.19/2021

PROIECT ORDINE DE ZI:

1.Proiect de hotarare privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcţionare a Consiliului local al comunei Batrana
2.Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Bătrana pe anul 2021 si estimarile pentru anii 2022-2024
3. Proiect de hotarare privind aprobarea analizei stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Batrana ,pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi,inclusiv pentru solutionarea situatiilor particulare identificate la nivelul localitatii pe linia completarii registrului agricol si care nu sunt reglementate prin norme
4.Proiect de hotarare privind aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021
a bugetului local al comunei Bătrana
5.Proiect de hotarare privind aprobarea modificarii organigramei, a statului de funcţii si a numarului de personal pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara
6.Proiect de hotarare privind indexarea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2022
7.Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta pe o perioada de 3 luni
8.Diverse

Proiectele de hotarari sunt insotite de urmatoarele materiale: referate de aprobare semnate de initiator,rapoarte de specialitate ale compartimentelor de resort si avizele cu caracter consultativ ale comisiilor de specialitate care sunt puse la dispozitia consilierilor locali in format hartie alaturi de invitatie.
Comisiile de specialitate carora le-au fost trimise spre avizare proiectele de hotarari sunt: comisia pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor pentru proiectele de hotarari prevazute la punctele nr.1, 2,5,6, 7 ,comisia de specialitate pentru probleme de dezvoltare economico-sociala,buget finante,administrarea domeniului public si privat,protectia mediului inconjurator ,servicii publice si comert pentru proiectele de hotarari prevazute la punctele nr . 2,3si 4 si comisia de specialitate pentru invatamant,sanatate,cultura,protective sociala,activitati sportive si de agrement pentru proiectul de hotarare prevazut la punctual nr.2
Totodata va informam ca la sediul primariei comunei Batrana se pot formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari mai sus mentionate.

Bătrâna la 12 aprilie 2021

PRIMAR,
Herciu Radu
CONTRASEMNEAZA, Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

DISPOZIȚIA NR.18/2021 Privind desemnarea consilierului de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna

JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BĂTRÂNA
PRIMAR

DISPOZIȚIA NR.18/2021
Privind desemnarea consilierului de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna

Primarul comunei Batrana;
Avand in vedere referatul cu nr.47/12.04.2021al secretarului general al comunei Batrana din care rezulta necesitatea emiterii dispozitiei privind desemnarea consilierului de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna.
Având în vedere prevederile art.451-454 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Tinand cont de Hotărârea Guvernului nr. 583/2016 privind aprobarea Strategiei naţionale anticorupţie pe perioada 2016-2020, a seturilor de indicatori de performanţă, a riscurilor asociate obiectivelor şi măsurilor din strategie şi a surselor de verificare, a inventarului măsurilor de transparenţă instituţională şi de prevenire a corupţiei, a indicatorilor de evaluare, precum şi a standardelor de publicare a informaţiilor de interes public;
In temeiul Ordinului SGG nr. 600/2018 pentru aprobarea controlului intern managerial al entităților publice;
In temeiul art. 155 alin. (1) lit. e) , art. 196 alin. (1) lit. b) ,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare:

DISPUNE:

Art. 1.Începând cu data de 12 aprilie 2021 se numește doamna Barb Camelia Cosmina ,secretar general al comunei Batrana, în funcția de consilier de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna.
Art. 2.Consilierul de etică din cadrul Primăriei Comunei Bătrâna va avea următoarele sarcini principale:
a) Actualizarea periodică a Codului de conduita al Primăriei;
b) aducerea la cunoștință a Codului de conduit către toate compartimentele Primăriei;
c) monitorizarea modului de aplicare şi respectare a principiilor şi normelor de conduită de către funcţionarii publici şi întocmirea de rapoarte şi analize cu privire la acestea;
d) desfășurarea activității de consiliere etică, pe baza solicitării scrise a funcţionarilor publici sau la iniţiativa sa atunci când funcţionarul public nu i se adresează cu o solicitare, însă din conduit adoptată rezultă nevoia de ameliorare a comportamentului acestuia;
e) elaborarea de analize privind cauzele, riscurile şi vulnerabilităţile care se manifestă în activitatea funcţionarilor publici şi care ar putea determina o încălcare a principiilor şi normelor de conduită, pe care le înaintează Primarului, şi propunerea de măsuri pentru înlăturarea cauzelor, diminuarea riscurilor şi a vulnerabilităţilor;
f) organizarea de sesiuni de informare a funcţionarilor publici cu privire la normele de etică, modificări ale cadrului normative în domeniul eticii şi integrităţii sau care instituie obligaţii în legătură cu respectarea drepturilor cetăţenilor în relaţia cu administraţia public sau Primăria;
g) semnalarea de practice sau proceduri instituţionale care ar putea conduce la încălcarea principiilor şi normelor de conduit în activitatea funcţionarilor publici;
h) analizarea sesizărilor şi reclamaţiilor formulate de cetăţeni şi de ceilalţi beneficiari ai activităţii Primăriei cu privire la comportamentul personalului care asigură relaţia directă cu cetăţenii şi formularea de recomandări cu caracter general, fără a intervene în activitatea comisiilor de disciplină;
i) adresarea în mod direct de întrebări sau aplicarea de chestionare cetăţenilor şi beneficiarilor direcţi ai activităţii Primăriei cu privire la comportamentul personalului care asigură relaţia cu publicul, precum şi cu privire la opinia acestora despre calitatea serviciilor oferite de Primărie.
j) Îndeplinirea oricăror atribuții încredințate de conducerea Primăriei, în conformitate cu legislația în vigoare, în legătură cu asigurarea respectării Codului de conduit în cadrul instituției.
Art.3. Se aproba Codul de conduita a functionarilor publici si personalului contractual din cadrul Primariei comunei Batrana conform anexei ,parte integranta din prezenta dispozitie
Art.4. Prezenta dispoziţie poate fi atacată la instanţă în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 5.Prezenta dispoziție se va comunica prin grija secretarului general al comunei Instituției Prefectului – Județul Hunedoara ,primarului comunei Batrana ,persoanei nominalizate la art.1 si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei.

Batrana la 12 aprilie 2021

PRIMAR
Radu Herciu

CONTRASEMNEAZA
SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia-Cosmina

Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor

* Mai jos afișăm sub formă de listă (plus un sumar), numai documentele care necesită dezbatere publică. Pentru a citi documentele în întregime, dați clic pe titlul fiecăruia. Este posibil ca pentru unele dintre ele cetățenii să nu aibă nicio sugestie sau opinie.
Proiectele hotărârilor Consiliului Local

D I S P O Z I T I A Nr . 19/2021 privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrâna pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10:00

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
PRIMAR

D I S P O Z I T I A Nr . 19/2021
privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrâna pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10:00

Primarul comunei Bătrana, Judeţul Hunedoara;
Avand in vedere referatul cu nr.51/12.04.2021 emis de compartimentul financiar contabil-juridic din care rezulta necesitatea emiterii dispozitiei privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrana pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10 care va avea loc în sala de şedinte a Consiliului Local Bătrana ,cu participarea fizica a consilierilor locali .
In temeiul prevederilor art.133 alin (1) , art.134 alin(1) lit “a”şi art.196 alin (1) lit.”b”,art.197 alin (4) si (5) ,art.198 alin (1) si (2) precum si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificariel si completarile ulterioare.

D I S P U N E :

Art.1. .-Se convoacă Consiliul Local al comunei Bătrana în şedinţă ordinară , pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10 00,care va avea loc în sala de şedinte a Consiliului Local Bătrana ,cu participarea fizica a consilierilor locali avand ordinea de zi prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta dispozitie.
Art.2.-Prevederile prezentei dispoziţii vor fi aduse la îndeplinire de secretarul general al comunei Batrana.
Art.3.-Prezenta dispoziţie poate fi atacată la instanţă în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificările şi completările ulterioare.
Art.4. Prezenta dispoziţie se comunică : Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara,primarului comunei Batrana si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei.

Bătrâna la 12 aprilie 2021

PRIMAR,
Herciu Radu

CONTRASEMNEAZA, Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

Anexa la Dispozitia
Nr.19/2021

PROIECT ORDINE DE ZI:

1.Proiect de hotarare privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcţionare a Consiliului local al comunei Batrana
2.Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Bătrana pe anul 2021 si estimarile pentru anii 2022-2024
3. Proiect de hotarare privind aprobarea analizei stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Batrana ,pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi,inclusiv pentru solutionarea situatiilor particulare identificate la nivelul localitatii pe linia completarii registrului agricol si care nu sunt reglementate prin norme
4.Proiect de hotarare privind aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021
a bugetului local al comunei Bătrana
5.Proiect de hotarare privind aprobarea modificarii organigramei, a statului de funcţii si a numarului de personal pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara
6.Proiect de hotarare privind indexarea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2022
7.Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta pe o perioada de 3 luni
8.Diverse

Proiectele de hotarari sunt insotite de urmatoarele materiale: referate de aprobare semnate de initiator,rapoarte de specialitate ale compartimentelor de resort si avizele cu caracter consultativ ale comisiilor de specialitate care sunt puse la dispozitia consilierilor locali in format hartie alaturi de invitatie.
Comisiile de specialitate carora le-au fost trimise spre avizare proiectele de hotarari sunt: comisia pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor pentru proiectele de hotarari prevazute la punctele nr.1, 2,5,6, 7 ,comisia de specialitate pentru probleme de dezvoltare economico-sociala,buget finante,administrarea domeniului public si privat,protectia mediului inconjurator ,servicii publice si comert pentru proiectele de hotarari prevazute la punctele nr . 2,3si 4 si comisia de specialitate pentru invatamant,sanatate,cultura,protective sociala,activitati sportive si de agrement pentru proiectul de hotarare prevazut la punctual nr.2
Totodata va informam ca la sediul primariei comunei Batrana se pot formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari mai sus mentionate.

Bătrâna la 12 aprilie 2021

PRIMAR,
Herciu Radu
CONTRASEMNEAZA, Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

DISPOZIȚIA NR.18/2021 Privind desemnarea consilierului de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna

JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BĂTRÂNA
PRIMAR

DISPOZIȚIA NR.18/2021
Privind desemnarea consilierului de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna

Primarul comunei Batrana;
Avand in vedere referatul cu nr.47/12.04.2021al secretarului general al comunei Batrana din care rezulta necesitatea emiterii dispozitiei privind desemnarea consilierului de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna.
Având în vedere prevederile art.451-454 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Tinand cont de Hotărârea Guvernului nr. 583/2016 privind aprobarea Strategiei naţionale anticorupţie pe perioada 2016-2020, a seturilor de indicatori de performanţă, a riscurilor asociate obiectivelor şi măsurilor din strategie şi a surselor de verificare, a inventarului măsurilor de transparenţă instituţională şi de prevenire a corupţiei, a indicatorilor de evaluare, precum şi a standardelor de publicare a informaţiilor de interes public;
In temeiul Ordinului SGG nr. 600/2018 pentru aprobarea controlului intern managerial al entităților publice;
In temeiul art. 155 alin. (1) lit. e) , art. 196 alin. (1) lit. b) ,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare:

DISPUNE:

Art. 1.Începând cu data de 12 aprilie 2021 se numește doamna Barb Camelia Cosmina ,secretar general al comunei Batrana, în funcția de consilier de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna.
Art. 2.Consilierul de etică din cadrul Primăriei Comunei Bătrâna va avea următoarele sarcini principale:
a) Actualizarea periodică a Codului de conduita al Primăriei;
b) aducerea la cunoștință a Codului de conduit către toate compartimentele Primăriei;
c) monitorizarea modului de aplicare şi respectare a principiilor şi normelor de conduită de către funcţionarii publici şi întocmirea de rapoarte şi analize cu privire la acestea;
d) desfășurarea activității de consiliere etică, pe baza solicitării scrise a funcţionarilor publici sau la iniţiativa sa atunci când funcţionarul public nu i se adresează cu o solicitare, însă din conduit adoptată rezultă nevoia de ameliorare a comportamentului acestuia;
e) elaborarea de analize privind cauzele, riscurile şi vulnerabilităţile care se manifestă în activitatea funcţionarilor publici şi care ar putea determina o încălcare a principiilor şi normelor de conduită, pe care le înaintează Primarului, şi propunerea de măsuri pentru înlăturarea cauzelor, diminuarea riscurilor şi a vulnerabilităţilor;
f) organizarea de sesiuni de informare a funcţionarilor publici cu privire la normele de etică, modificări ale cadrului normative în domeniul eticii şi integrităţii sau care instituie obligaţii în legătură cu respectarea drepturilor cetăţenilor în relaţia cu administraţia public sau Primăria;
g) semnalarea de practice sau proceduri instituţionale care ar putea conduce la încălcarea principiilor şi normelor de conduit în activitatea funcţionarilor publici;
h) analizarea sesizărilor şi reclamaţiilor formulate de cetăţeni şi de ceilalţi beneficiari ai activităţii Primăriei cu privire la comportamentul personalului care asigură relaţia directă cu cetăţenii şi formularea de recomandări cu caracter general, fără a intervene în activitatea comisiilor de disciplină;
i) adresarea în mod direct de întrebări sau aplicarea de chestionare cetăţenilor şi beneficiarilor direcţi ai activităţii Primăriei cu privire la comportamentul personalului care asigură relaţia cu publicul, precum şi cu privire la opinia acestora despre calitatea serviciilor oferite de Primărie.
j) Îndeplinirea oricăror atribuții încredințate de conducerea Primăriei, în conformitate cu legislația în vigoare, în legătură cu asigurarea respectării Codului de conduit în cadrul instituției.
Art.3. Se aproba Codul de conduita a functionarilor publici si personalului contractual din cadrul Primariei comunei Batrana conform anexei ,parte integranta din prezenta dispozitie
Art.4. Prezenta dispoziţie poate fi atacată la instanţă în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 5.Prezenta dispoziție se va comunica prin grija secretarului general al comunei Instituției Prefectului – Județul Hunedoara ,primarului comunei Batrana ,persoanei nominalizate la art.1 si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei.

Batrana la 12 aprilie 2021

PRIMAR
Radu Herciu

CONTRASEMNEAZA
SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia-Cosmina

Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive (Primăria comunei)

D I S P O Z I T I A Nr . 19/2021 privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrâna pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10:00

R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
PRIMAR

D I S P O Z I T I A Nr . 19/2021
privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrâna pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10:00

Primarul comunei Bătrana, Judeţul Hunedoara;
Avand in vedere referatul cu nr.51/12.04.2021 emis de compartimentul financiar contabil-juridic din care rezulta necesitatea emiterii dispozitiei privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Local al comunei Bătrana pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10 care va avea loc în sala de şedinte a Consiliului Local Bătrana ,cu participarea fizica a consilierilor locali .
In temeiul prevederilor art.133 alin (1) , art.134 alin(1) lit “a”şi art.196 alin (1) lit.”b”,art.197 alin (4) si (5) ,art.198 alin (1) si (2) precum si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificariel si completarile ulterioare.

D I S P U N E :

Art.1. .-Se convoacă Consiliul Local al comunei Bătrana în şedinţă ordinară , pentru data de 16 aprilie 2021 ora 10 00,care va avea loc în sala de şedinte a Consiliului Local Bătrana ,cu participarea fizica a consilierilor locali avand ordinea de zi prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta dispozitie.
Art.2.-Prevederile prezentei dispoziţii vor fi aduse la îndeplinire de secretarul general al comunei Batrana.
Art.3.-Prezenta dispoziţie poate fi atacată la instanţă în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificările şi completările ulterioare.
Art.4. Prezenta dispoziţie se comunică : Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara,primarului comunei Batrana si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei.

Bătrâna la 12 aprilie 2021

PRIMAR,
Herciu Radu

CONTRASEMNEAZA, Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

Anexa la Dispozitia
Nr.19/2021

PROIECT ORDINE DE ZI:

1.Proiect de hotarare privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcţionare a Consiliului local al comunei Batrana
2.Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Bătrana pe anul 2021 si estimarile pentru anii 2022-2024
3. Proiect de hotarare privind aprobarea analizei stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Batrana ,pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi,inclusiv pentru solutionarea situatiilor particulare identificate la nivelul localitatii pe linia completarii registrului agricol si care nu sunt reglementate prin norme
4.Proiect de hotarare privind aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021
a bugetului local al comunei Bătrana
5.Proiect de hotarare privind aprobarea modificarii organigramei, a statului de funcţii si a numarului de personal pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara
6.Proiect de hotarare privind indexarea impozitelor si taxelor locale pentru anul fiscal 2022
7.Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta pe o perioada de 3 luni
8.Diverse

Proiectele de hotarari sunt insotite de urmatoarele materiale: referate de aprobare semnate de initiator,rapoarte de specialitate ale compartimentelor de resort si avizele cu caracter consultativ ale comisiilor de specialitate care sunt puse la dispozitia consilierilor locali in format hartie alaturi de invitatie.
Comisiile de specialitate carora le-au fost trimise spre avizare proiectele de hotarari sunt: comisia pentru administratie publica locala,juridica,apararea ordinii si linistii publice,a drepturilor cetatenilor pentru proiectele de hotarari prevazute la punctele nr.1, 2,5,6, 7 ,comisia de specialitate pentru probleme de dezvoltare economico-sociala,buget finante,administrarea domeniului public si privat,protectia mediului inconjurator ,servicii publice si comert pentru proiectele de hotarari prevazute la punctele nr . 2,3si 4 si comisia de specialitate pentru invatamant,sanatate,cultura,protective sociala,activitati sportive si de agrement pentru proiectul de hotarare prevazut la punctual nr.2
Totodata va informam ca la sediul primariei comunei Batrana se pot formula si depune amendamente asupra proiectelor de hotarari mai sus mentionate.

Bătrâna la 12 aprilie 2021

PRIMAR,
Herciu Radu
CONTRASEMNEAZA, Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina

DISPOZIȚIA NR.18/2021 Privind desemnarea consilierului de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna

JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BĂTRÂNA
PRIMAR

DISPOZIȚIA NR.18/2021
Privind desemnarea consilierului de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna

Primarul comunei Batrana;
Avand in vedere referatul cu nr.47/12.04.2021al secretarului general al comunei Batrana din care rezulta necesitatea emiterii dispozitiei privind desemnarea consilierului de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna.
Având în vedere prevederile art.451-454 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Tinand cont de Hotărârea Guvernului nr. 583/2016 privind aprobarea Strategiei naţionale anticorupţie pe perioada 2016-2020, a seturilor de indicatori de performanţă, a riscurilor asociate obiectivelor şi măsurilor din strategie şi a surselor de verificare, a inventarului măsurilor de transparenţă instituţională şi de prevenire a corupţiei, a indicatorilor de evaluare, precum şi a standardelor de publicare a informaţiilor de interes public;
In temeiul Ordinului SGG nr. 600/2018 pentru aprobarea controlului intern managerial al entităților publice;
In temeiul art. 155 alin. (1) lit. e) , art. 196 alin. (1) lit. b) ,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare:

DISPUNE:

Art. 1.Începând cu data de 12 aprilie 2021 se numește doamna Barb Camelia Cosmina ,secretar general al comunei Batrana, în funcția de consilier de etică în cadrul Primăriei Comunei Bătrâna.
Art. 2.Consilierul de etică din cadrul Primăriei Comunei Bătrâna va avea următoarele sarcini principale:
a) Actualizarea periodică a Codului de conduita al Primăriei;
b) aducerea la cunoștință a Codului de conduit către toate compartimentele Primăriei;
c) monitorizarea modului de aplicare şi respectare a principiilor şi normelor de conduită de către funcţionarii publici şi întocmirea de rapoarte şi analize cu privire la acestea;
d) desfășurarea activității de consiliere etică, pe baza solicitării scrise a funcţionarilor publici sau la iniţiativa sa atunci când funcţionarul public nu i se adresează cu o solicitare, însă din conduit adoptată rezultă nevoia de ameliorare a comportamentului acestuia;
e) elaborarea de analize privind cauzele, riscurile şi vulnerabilităţile care se manifestă în activitatea funcţionarilor publici şi care ar putea determina o încălcare a principiilor şi normelor de conduită, pe care le înaintează Primarului, şi propunerea de măsuri pentru înlăturarea cauzelor, diminuarea riscurilor şi a vulnerabilităţilor;
f) organizarea de sesiuni de informare a funcţionarilor publici cu privire la normele de etică, modificări ale cadrului normative în domeniul eticii şi integrităţii sau care instituie obligaţii în legătură cu respectarea drepturilor cetăţenilor în relaţia cu administraţia public sau Primăria;
g) semnalarea de practice sau proceduri instituţionale care ar putea conduce la încălcarea principiilor şi normelor de conduit în activitatea funcţionarilor publici;
h) analizarea sesizărilor şi reclamaţiilor formulate de cetăţeni şi de ceilalţi beneficiari ai activităţii Primăriei cu privire la comportamentul personalului care asigură relaţia directă cu cetăţenii şi formularea de recomandări cu caracter general, fără a intervene în activitatea comisiilor de disciplină;
i) adresarea în mod direct de întrebări sau aplicarea de chestionare cetăţenilor şi beneficiarilor direcţi ai activităţii Primăriei cu privire la comportamentul personalului care asigură relaţia cu publicul, precum şi cu privire la opinia acestora despre calitatea serviciilor oferite de Primărie.
j) Îndeplinirea oricăror atribuții încredințate de conducerea Primăriei, în conformitate cu legislația în vigoare, în legătură cu asigurarea respectării Codului de conduit în cadrul instituției.
Art.3. Se aproba Codul de conduita a functionarilor publici si personalului contractual din cadrul Primariei comunei Batrana conform anexei ,parte integranta din prezenta dispozitie
Art.4. Prezenta dispoziţie poate fi atacată la instanţă în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 5.Prezenta dispoziție se va comunica prin grija secretarului general al comunei Instituției Prefectului – Județul Hunedoara ,primarului comunei Batrana ,persoanei nominalizate la art.1 si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei.

Batrana la 12 aprilie 2021

PRIMAR
Radu Herciu

CONTRASEMNEAZA
SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia-Cosmina

Dezbatere publică a problemelor care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale

Subiectul propus dezbaterii publice:

H O T A R A R E A Nr.22/2022 Privind constatarea incetarii de drept, prin deces, a mandatului de consilier local al domnului Costa Radu precum si vacantarea locului de consilier local in cadrul Consiliului Local al comunei Batrana

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL

H O T A R A R E A Nr.22/2022
Privind constatarea incetarii de drept, prin deces, a mandatului de consilier local al domnului Costa Radu precum si vacantarea locului de consilier local in cadrul Consiliului Local al comunei Batrana

Consiliul Local al comunei Batrana;

Avand in vedere referatul de aprobare al primarului comunei Batrana, dl Herciu Radu, prin care se ia act de incetarea de drept, prin deces,a mandatului de consilier local al domnului Costa Radu precum si vacantarea locului de consilier local in cadrul Consiliului Local al comunei Batrana;
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.22/13.05.2022 privind constatarea incetarii de drept,prin deces,a mandatului de consilier local al domnului Costa Radu precum si vacantarea locului de consilier local in cadrul Consiliului Local al comunei Batrana.
Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.52/16.05.2022 al secretarului general al comunei precum si avizul favorabil cu nr.24/31.05.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local.
Luand in considerare prevederile art.56 alin 2 lit l din Regulamentul de Organizare si Functionare a consiliului local al comunei Batrana aprobat prin HCL nr.10/2021 precum si Referatul constatator cu nr.451/02.05.2022 intocmit de catre secretarul general al comunei Batrana.
In temeiul prevederilor art.204 alin 2 lit l , alin 6 si alin .10 din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
In baza pevederilor art.129 alin 1, art.139 alin 1 ,art.196 alin 1 lit b ,art.197 alin 4 si alin 5,art.199 alin 1 si alin 2 precum si art.243 alin 1 lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare :

H O T A R A S T E :

Art.1.Consiliul Local al comunei Batrana ia act cu privire la incetarea de drept ,inainte de expirarea duratei normale, prin deces, a mandatului de consilier local al domnului Costa Radu ales pe lista candidatilor Partidului National Liberal.
Art.2.Se declara vacant locul de consilier local al domnului Costa Radu in Consiliul Local Batrana ,acesta urmand a fi completat cu supleantul de pe lista Partidului National Liberal .
Art.3 .Prezenta hotărâre poate fi atacata la instanta ,in temeiul Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.4. Prezenta hotarare se comunica Institutiei Prefectului judetul Hunedoara,primarului comunei Batrana,secretarului general al comunei si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul Primariei comunei Batrana.

Batrana la 31 mai 2022

PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Pascotesc Viorel

SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia Cosmina


Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0

[gwolle_gb]
Minutele și procesele verbale de ședință ale Consiliului Local (în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică).

Dispozitia de primar nr 10 din 2019

Dispozitia de primar nr 10 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 25 februarie 2019 ora 11 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-10-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-25-februarie-2019-ora-11.pdf” title=”Dispozitia nr 10 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 25 februarie 2019 ora 11″] Deschide documentul aici

Citește mai mult

Dispozitia de primar nr 9 din 2019

Dispozitia de primar nr 9 din 2019 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din com Batrana incepand cu luna ianuarie 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-9-din-2019-privind-stabilirea-cuantumului-indemnizatiei-lunare-ale-persoanelor-adulte-cu-handicap-grav-din-com-Batrana-incepand-cu-luna-ianuarie-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 9 din 2019 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din com Batrana incepand cu luna ianuarie 2019″] Deschide documentul aici

Citește mai mult

Dispozitia de primar nr 8 din 2019

Dispozitia de primar nr 8 din 2019 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2019 a d-nei Patrut Nica, guard in cadrul aparatului de specialitate al primarului com.Batrana, jud.Hunedoara [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-8-din-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 8 din 2019″] Deschide documentul aici

Citește mai mult
Publicații de căsătorie

H O T A R A R E A Nr.22/2022 Privind constatarea incetarii de drept, prin deces, a mandatului de consilier local al domnului Costa Radu precum si vacantarea locului de consilier local in cadrul Consiliului Local al comunei Batrana

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL

H O T A R A R E A Nr.22/2022
Privind constatarea incetarii de drept, prin deces, a mandatului de consilier local al domnului Costa Radu precum si vacantarea locului de consilier local in cadrul Consiliului Local al comunei Batrana

Consiliul Local al comunei Batrana;

Avand in vedere referatul de aprobare al primarului comunei Batrana, dl Herciu Radu, prin care se ia act de incetarea de drept, prin deces,a mandatului de consilier local al domnului Costa Radu precum si vacantarea locului de consilier local in cadrul Consiliului Local al comunei Batrana;
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.22/13.05.2022 privind constatarea incetarii de drept,prin deces,a mandatului de consilier local al domnului Costa Radu precum si vacantarea locului de consilier local in cadrul Consiliului Local al comunei Batrana.
Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.52/16.05.2022 al secretarului general al comunei precum si avizul favorabil cu nr.24/31.05.2022 al comisiei de specialitate Juridica din cadrul consiliului local.
Luand in considerare prevederile art.56 alin 2 lit l din Regulamentul de Organizare si Functionare a consiliului local al comunei Batrana aprobat prin HCL nr.10/2021 precum si Referatul constatator cu nr.451/02.05.2022 intocmit de catre secretarul general al comunei Batrana.
In temeiul prevederilor art.204 alin 2 lit l , alin 6 si alin .10 din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare.
In baza pevederilor art.129 alin 1, art.139 alin 1 ,art.196 alin 1 lit b ,art.197 alin 4 si alin 5,art.199 alin 1 si alin 2 precum si art.243 alin 1 lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare :

H O T A R A S T E :

Art.1.Consiliul Local al comunei Batrana ia act cu privire la incetarea de drept ,inainte de expirarea duratei normale, prin deces, a mandatului de consilier local al domnului Costa Radu ales pe lista candidatilor Partidului National Liberal.
Art.2.Se declara vacant locul de consilier local al domnului Costa Radu in Consiliul Local Batrana ,acesta urmand a fi completat cu supleantul de pe lista Partidului National Liberal .
Art.3 .Prezenta hotărâre poate fi atacata la instanta ,in temeiul Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.4. Prezenta hotarare se comunica Institutiei Prefectului judetul Hunedoara,primarului comunei Batrana,secretarului general al comunei si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul Primariei comunei Batrana.

Batrana la 31 mai 2022

PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA
Pascotesc Viorel

SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia Cosmina


Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0

Anunțuri publice (anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)

Dispozitia de primar nr 10 din 2019

Dispozitia de primar nr 10 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 25 februarie 2019 ora 11 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-10-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-25-februarie-2019-ora-11.pdf” title=”Dispozitia nr 10 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 25 februarie 2019 ora 11″] Deschide documentul aici

Citește mai mult

Dispozitia de primar nr 9 din 2019

Dispozitia de primar nr 9 din 2019 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din com Batrana incepand cu luna ianuarie 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-9-din-2019-privind-stabilirea-cuantumului-indemnizatiei-lunare-ale-persoanelor-adulte-cu-handicap-grav-din-com-Batrana-incepand-cu-luna-ianuarie-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 9 din 2019 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din com Batrana incepand cu luna ianuarie 2019″] Deschide documentul aici

Citește mai mult

Dispozitia de primar nr 8 din 2019

Dispozitia de primar nr 8 din 2019 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2019 a d-nei Patrut Nica, guard in cadrul aparatului de specialitate al primarului com.Batrana, jud.Hunedoara [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-8-din-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 8 din 2019″] Deschide documentul aici

Citește mai mult
Declarații de avere și de interese

HCL nr 2 din 2020 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de spec al primarului com Batrana

[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Anexa-nr-1-la-HCL-nr-2-din-2020.pdf” title=”Anexa nr 1 la HCL nr 2 din 2020″] [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/HCL-nr-2-din-2020-privind-stabilirea-salariilor-de-baza-pentru-functionarii-publici-si-pers-contractual-din-cadrul-aparatului-de-spec-al-primarului-com-Batrana.pdf” title=”HCL nr 2 din 2020 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si pers contractual din cadrul aparatului de spec al primarului com Batrana”]

Citește mai mult

HCL nr 1 din 2020 privind aprobarea Regulamentului pentru inregistrarea,evidenta si radierea vehiculelor pentru care exista obligativitatea inregistrarii

[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Anexa-nr-1-la-HCL-nr-1-din-2020-regulament.pdf” title=”Anexa nr 1 la HCL nr 1 din 2020 regulament”] [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/HCL-nr-1-din-2020-privind-aprobarea-Regulamentului-pentru-inregistrareaevidenta-si-radierea-vehiculelor-pentru-care-exista-obligativitatea-inregistrarii.pdf” title=”HCL nr 1 din 2020 privind aprobarea Regulamentului pentru inregistrarea,evidenta si radierea vehiculelor pentru care exista obligativitatea inregistrarii”]

Citește mai mult
Transparența veniturilor salariale

HCL nr 2 din 2020 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de spec al primarului com Batrana

[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Anexa-nr-1-la-HCL-nr-2-din-2020.pdf” title=”Anexa nr 1 la HCL nr 2 din 2020″] [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/HCL-nr-2-din-2020-privind-stabilirea-salariilor-de-baza-pentru-functionarii-publici-si-pers-contractual-din-cadrul-aparatului-de-spec-al-primarului-com-Batrana.pdf” title=”HCL nr 2 din 2020 privind stabilirea salariilor de baza pentru functionarii publici si pers contractual din cadrul aparatului de spec al primarului com Batrana”]

Citește mai mult

HCL nr 1 din 2020 privind aprobarea Regulamentului pentru inregistrarea,evidenta si radierea vehiculelor pentru care exista obligativitatea inregistrarii

[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/Anexa-nr-1-la-HCL-nr-1-din-2020-regulament.pdf” title=”Anexa nr 1 la HCL nr 1 din 2020 regulament”] [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/02/HCL-nr-1-din-2020-privind-aprobarea-Regulamentului-pentru-inregistrareaevidenta-si-radierea-vehiculelor-pentru-care-exista-obligativitatea-inregistrarii.pdf” title=”HCL nr 1 din 2020 privind aprobarea Regulamentului pentru inregistrarea,evidenta si radierea vehiculelor pentru care exista obligativitatea inregistrarii”]

Citește mai mult
Rapoarte și studii

Dispozitia de primar nr 10 din 2019

Dispozitia de primar nr 10 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 25 februarie 2019 ora 11 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-10-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-25-februarie-2019-ora-11.pdf” title=”Dispozitia nr 10 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 25 februarie 2019 ora 11″] Deschide documentul aici

Citește mai mult

Dispozitia de primar nr 9 din 2019

Dispozitia de primar nr 9 din 2019 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din com Batrana incepand cu luna ianuarie 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-9-din-2019-privind-stabilirea-cuantumului-indemnizatiei-lunare-ale-persoanelor-adulte-cu-handicap-grav-din-com-Batrana-incepand-cu-luna-ianuarie-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 9 din 2019 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din com Batrana incepand cu luna ianuarie 2019″] Deschide documentul aici

Citește mai mult

Dispozitia de primar nr 8 din 2019

Dispozitia de primar nr 8 din 2019 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2019 a d-nei Patrut Nica, guard in cadrul aparatului de specialitate al primarului com.Batrana, jud.Hunedoara [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-8-din-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 8 din 2019″] Deschide documentul aici

Citește mai mult
Toate documentele de interes public

Dispozitia de primar nr 10 din 2019

Dispozitia de primar nr 10 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 25 februarie 2019 ora 11 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-10-din-2019-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-25-februarie-2019-ora-11.pdf” title=”Dispozitia nr 10 din 2019 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 25 februarie 2019 ora 11″] Deschide documentul aici

Citește mai mult

Dispozitia de primar nr 9 din 2019

Dispozitia de primar nr 9 din 2019 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din com Batrana incepand cu luna ianuarie 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-9-din-2019-privind-stabilirea-cuantumului-indemnizatiei-lunare-ale-persoanelor-adulte-cu-handicap-grav-din-com-Batrana-incepand-cu-luna-ianuarie-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 9 din 2019 privind stabilirea cuantumului indemnizatiei lunare ale persoanelor adulte cu handicap grav din com Batrana incepand cu luna ianuarie 2019″] Deschide documentul aici

Citește mai mult

Dispozitia de primar nr 8 din 2019

Dispozitia de primar nr 8 din 2019 privind constatarea stabilirii salariului de baza incepand cu luna ianuarie 2019 a d-nei Patrut Nica, guard in cadrul aparatului de specialitate al primarului com.Batrana, jud.Hunedoara [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/Dispozitia-nr-8-din-2019.pdf” title=”Dispozitia nr 8 din 2019″] Deschide documentul aici

Citește mai mult