ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
HOTĂRÂREA NR.22/2021 Privind acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ,, SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA,,.
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR.22/2021
Privind acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ,, SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA,,.
Consiliul Local al comunei Batrana;
Având în vedere referatul de aprobare nr.62/21.05.2021 al primarului comunei Batrana,dl Herciu Radu, prin care se propune acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a A.D.I. S.I.G.D. Județul Hunedoara.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.22/21.05.2021 prin care se propune acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a A.D.I. S.I.G.D. Județul Hunedoara,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere:
Raportul de specialitate cu nr.65/07.06.2021 al compartimentului de resort precum si avizul favorabil cu nr.1/29.06.2021 al comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
-Adresa nr.1094/19.05.2021 care conține atașat Nota de fundamentare nr.1093/19.05.2021 și Proiectul Notificării de Încălcare, transmisă de către aparatul tehnic al A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara și înregistrată la U.A.T Batrana cu nr.563/19.05.2021
– Nerespectarea obligațiilor asumate prin Contractul de delegare nr. 1760//760/27.11.2018 de către Operatorul de colectare și transport desemnat prin Raportul procedurii de atribuire a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în Zona de colectare 3 Centru/Bârcea Mare, judeţul Hunedoara, din cadrul proiectului„Sistem Integrat de Management al Deşeurilor înJudeţul Hunedoara”,
-Prevederile Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru/Bârcea Mare având nr.1760/760/27.11.2018,
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara,, , astfel cum a fost modificat și completat,
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului ,, Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara.
Ținând seama de prevederile legale în materie,respectiv:
-dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații,cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ , cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Legii nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților, cu modificările și completările ulterioare
-dispozițiile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 112/2007privind aprobarea Contractului-cadru de prestare a serviciului de salubrizare a localităţilor, cu modificările și completările ulterioare
-dispozițiile Legii nr. 211/2011privind regimul deșeurilor,cu modificările și completările ulterioare
-dispozițiile Hotărârii Guvernului nr.855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadru şi a statutului-cadru ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.129 alin 2 lit d si alin 7 lit s ,art.139 alin 1 ,art.196 alin 1 li a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
HOTĂRĂŞTE
Art.1- Se mandatează reprezentantul UAT Batrana,dl Herciu Radu ca în ședința Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara,,să aprobe demararea procedurii de reziliere a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru/Barcea Mare nr. 1760/760/27.11.2018, emiterea Notificării de Încălcare și împuternicirea Președintelui Asociației să semneze Notificarea de Încălcare.
Art. 2 -La expirarea termenului de 90 de zile acordat prin Notificare operatorului în vederea remedierii, se va face o analiză a situației concrete, a remedierilor realizate, a propunerilor înaintate de operator și/sau a obligațiilor neîndeplinite de către acesta ori îndeplinite necorespunzător.
Art. 3 – Aparatul tehnic al Asociației va înainta un rezumat al situației finale fiecărui membru asociat al Zonei de colectare 3 Centru/Bârcea Mare la expirarea termenului de 90 de zile prevăzut la art. 2 din prezenta hotărâre.
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi atacata in instanta,in conditiile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.5. Prezenta hotărâre se va aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei si pe site-ul institutiei şi se comunică, în condiţiile legii: Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara, Primarului comunei Batrana ,secretarului general al comunei si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, ;
Batrana la 29 iunie 2021
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
HOTĂRÂREA NR. 21/2021 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL
COMUNEI BATRANA
HOTĂRÂREA NR. 21/2021
privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana, judetul Hunedoara
Consiliul Local al Comunei Batrana, județul Hunedoara, întrunit în ședință ordinară la data de 28 mai 2021
Avand in vedere referatul de aprobare cu nr.58/06.05.2021 cu privire la necesitatea adoptarii unei hotarari privind aprobarea structurii organizatorice a unitatii administrativ-teritoriale,prin aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,intocmit de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.21/06.05.2021 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.60/10.05.2021 al secretarului general al comunei precum si avizul favorabil cu nr.597/28.05.2021 al comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
Ţinând cont de prevederile art.370,art.371,art.372,art.385 alin (3),art.409 alin (1) si art.534 din OUG nr. 57/2019 privind Codul 1administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare, precum și de prevederile Legii – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Avand in vedere prevederile OUG nr.63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale,precum si pentru stabilirea unor masuri financiare
Luând în considerare referatul de aprobare prin care se impune aprobarea noii organigrame si a statului de functii datorita mai multor modificări în cadrul Primăriei comunei Batrana dupa cum urmeaza:
– în urma concursului de promovare in functia publica de conducere specifica de secretar general al comunei Batrana din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara , organizat în data de 28.01.2021 , doamna Barb Camelia Cosmina a fost declarată admisa, conform raportului final nr.157/28.01.2021, întocmit de comisia de examinare;
-tinand cont de Dispozitia nr.5/01.02.2021 privind modificarea raportului de serviciu prin promovare al d-nei Barb Camelia Cosmina în funcţia publica de conducere specifica de secretar general al comunei Batrana din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara
-tinand cont de Dispozitia nr.33/30.10.2020 privind suspendarea raportului de serviciu al domnului Pascotesc Ciprian Sergiu,functionar public de executie,clasa I,grad professional asistent in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara ca urmare a urmare a alegerii intr-o functie de demnitate publica si totodata respectand prevederile HCL nr.27/2020 privind alegerea viceprimarului comunei Batrana
Avand in vedere adresa Institutiei Prefectului judetul Hunedoara cu nr.2704/25.03.2021 referitoare la numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Batrana,care este de 10 posturi.
Tinand cont de adresa cu nr.3607/23.04.2021 a Institutiei Prefectului judetul Hunedoara prin care se solicita reanalizarea HCL nr.14/2021 si procedarea dupa caz la revocarea/modificarea/completarea corespunzatoare a acesteia conform prevederilor legale in materie.
În temeiul art. 129, alin. (1), alin. (2) lit. ”a”, alin. (3) lit. ”c”, art. 139 alin. (1) , art. 196 alin. (1) lit. ”a”,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;
H O T A R A S T E :
Art.1 Se aprobă organigrama aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.1 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 .Se aproba statul de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre
Art. 3 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinteaza Primarul Comunei Batrana, prin compartimentele de specialitate.
Art.4. La data intrarii in vigoare a prevederilor prezentei hotararii se revoca HCL nr.14/2021 privind aprobarea modificarii organigramei,a statului de functii si a numarului de personal pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara
Art.5 La data intrarii in vigoare a prevederilor prezentei hotarari,se abroga Hotararea Consiliului Local al comunei Batrana nr.28/2019 prin care a fost aprobata organigrama,statul de functii si numarul de personal al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Batrana.
Art.6 Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta in conditiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.7 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara, Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,Primarului Comunei Batrana,, Compartimentului financiar contabil din cadrul Primăriei comunei Batrana și se aduce la cunoștință publică prin afisare la sediul Primariei si pe site-ul institutiei www.primaria-batrina.ro la sectiunea Monitorul Oficial Local
Batrana la 28 mai 2021
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 8 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:8
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2021/05/Anexa-nr-1-la-HCL-nr.21-din-28-mai-2021.pdf” title=”Anexa nr 1 la HCL nr.21 din 28 mai 2021″]
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
HOTĂRÂREA NR.22/2021 Privind acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ,, SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA,,.
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR.22/2021
Privind acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ,, SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA,,.
Consiliul Local al comunei Batrana;
Având în vedere referatul de aprobare nr.62/21.05.2021 al primarului comunei Batrana,dl Herciu Radu, prin care se propune acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a A.D.I. S.I.G.D. Județul Hunedoara.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.22/21.05.2021 prin care se propune acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a A.D.I. S.I.G.D. Județul Hunedoara,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere:
Raportul de specialitate cu nr.65/07.06.2021 al compartimentului de resort precum si avizul favorabil cu nr.1/29.06.2021 al comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
-Adresa nr.1094/19.05.2021 care conține atașat Nota de fundamentare nr.1093/19.05.2021 și Proiectul Notificării de Încălcare, transmisă de către aparatul tehnic al A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara și înregistrată la U.A.T Batrana cu nr.563/19.05.2021
– Nerespectarea obligațiilor asumate prin Contractul de delegare nr. 1760//760/27.11.2018 de către Operatorul de colectare și transport desemnat prin Raportul procedurii de atribuire a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în Zona de colectare 3 Centru/Bârcea Mare, judeţul Hunedoara, din cadrul proiectului„Sistem Integrat de Management al Deşeurilor înJudeţul Hunedoara”,
-Prevederile Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru/Bârcea Mare având nr.1760/760/27.11.2018,
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara,, , astfel cum a fost modificat și completat,
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului ,, Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara.
Ținând seama de prevederile legale în materie,respectiv:
-dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații,cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ , cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Legii nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților, cu modificările și completările ulterioare
-dispozițiile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 112/2007privind aprobarea Contractului-cadru de prestare a serviciului de salubrizare a localităţilor, cu modificările și completările ulterioare
-dispozițiile Legii nr. 211/2011privind regimul deșeurilor,cu modificările și completările ulterioare
-dispozițiile Hotărârii Guvernului nr.855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadru şi a statutului-cadru ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.129 alin 2 lit d si alin 7 lit s ,art.139 alin 1 ,art.196 alin 1 li a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
HOTĂRĂŞTE
Art.1- Se mandatează reprezentantul UAT Batrana,dl Herciu Radu ca în ședința Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara,,să aprobe demararea procedurii de reziliere a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru/Barcea Mare nr. 1760/760/27.11.2018, emiterea Notificării de Încălcare și împuternicirea Președintelui Asociației să semneze Notificarea de Încălcare.
Art. 2 -La expirarea termenului de 90 de zile acordat prin Notificare operatorului în vederea remedierii, se va face o analiză a situației concrete, a remedierilor realizate, a propunerilor înaintate de operator și/sau a obligațiilor neîndeplinite de către acesta ori îndeplinite necorespunzător.
Art. 3 – Aparatul tehnic al Asociației va înainta un rezumat al situației finale fiecărui membru asociat al Zonei de colectare 3 Centru/Bârcea Mare la expirarea termenului de 90 de zile prevăzut la art. 2 din prezenta hotărâre.
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi atacata in instanta,in conditiile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.5. Prezenta hotărâre se va aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei si pe site-ul institutiei şi se comunică, în condiţiile legii: Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara, Primarului comunei Batrana ,secretarului general al comunei si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, ;
Batrana la 29 iunie 2021
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
HOTĂRÂREA NR. 21/2021 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL
COMUNEI BATRANA
HOTĂRÂREA NR. 21/2021
privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana, judetul Hunedoara
Consiliul Local al Comunei Batrana, județul Hunedoara, întrunit în ședință ordinară la data de 28 mai 2021
Avand in vedere referatul de aprobare cu nr.58/06.05.2021 cu privire la necesitatea adoptarii unei hotarari privind aprobarea structurii organizatorice a unitatii administrativ-teritoriale,prin aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,intocmit de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.21/06.05.2021 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.60/10.05.2021 al secretarului general al comunei precum si avizul favorabil cu nr.597/28.05.2021 al comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
Ţinând cont de prevederile art.370,art.371,art.372,art.385 alin (3),art.409 alin (1) si art.534 din OUG nr. 57/2019 privind Codul 1administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare, precum și de prevederile Legii – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Avand in vedere prevederile OUG nr.63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale,precum si pentru stabilirea unor masuri financiare
Luând în considerare referatul de aprobare prin care se impune aprobarea noii organigrame si a statului de functii datorita mai multor modificări în cadrul Primăriei comunei Batrana dupa cum urmeaza:
– în urma concursului de promovare in functia publica de conducere specifica de secretar general al comunei Batrana din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara , organizat în data de 28.01.2021 , doamna Barb Camelia Cosmina a fost declarată admisa, conform raportului final nr.157/28.01.2021, întocmit de comisia de examinare;
-tinand cont de Dispozitia nr.5/01.02.2021 privind modificarea raportului de serviciu prin promovare al d-nei Barb Camelia Cosmina în funcţia publica de conducere specifica de secretar general al comunei Batrana din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara
-tinand cont de Dispozitia nr.33/30.10.2020 privind suspendarea raportului de serviciu al domnului Pascotesc Ciprian Sergiu,functionar public de executie,clasa I,grad professional asistent in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara ca urmare a urmare a alegerii intr-o functie de demnitate publica si totodata respectand prevederile HCL nr.27/2020 privind alegerea viceprimarului comunei Batrana
Avand in vedere adresa Institutiei Prefectului judetul Hunedoara cu nr.2704/25.03.2021 referitoare la numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Batrana,care este de 10 posturi.
Tinand cont de adresa cu nr.3607/23.04.2021 a Institutiei Prefectului judetul Hunedoara prin care se solicita reanalizarea HCL nr.14/2021 si procedarea dupa caz la revocarea/modificarea/completarea corespunzatoare a acesteia conform prevederilor legale in materie.
În temeiul art. 129, alin. (1), alin. (2) lit. ”a”, alin. (3) lit. ”c”, art. 139 alin. (1) , art. 196 alin. (1) lit. ”a”,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;
H O T A R A S T E :
Art.1 Se aprobă organigrama aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.1 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 .Se aproba statul de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre
Art. 3 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinteaza Primarul Comunei Batrana, prin compartimentele de specialitate.
Art.4. La data intrarii in vigoare a prevederilor prezentei hotararii se revoca HCL nr.14/2021 privind aprobarea modificarii organigramei,a statului de functii si a numarului de personal pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara
Art.5 La data intrarii in vigoare a prevederilor prezentei hotarari,se abroga Hotararea Consiliului Local al comunei Batrana nr.28/2019 prin care a fost aprobata organigrama,statul de functii si numarul de personal al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Batrana.
Art.6 Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta in conditiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.7 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara, Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,Primarului Comunei Batrana,, Compartimentului financiar contabil din cadrul Primăriei comunei Batrana și se aduce la cunoștință publică prin afisare la sediul Primariei si pe site-ul institutiei www.primaria-batrina.ro la sectiunea Monitorul Oficial Local
Batrana la 28 mai 2021
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 8 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:8
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2021/05/Anexa-nr-1-la-HCL-nr.21-din-28-mai-2021.pdf” title=”Anexa nr 1 la HCL nr.21 din 28 mai 2021″]
HOTĂRÂREA NR.22/2021 Privind acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ,, SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA,,.
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR.22/2021
Privind acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a ASOCIAȚIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ,, SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DEȘEURILOR JUDEȚUL HUNEDOARA,,.
Consiliul Local al comunei Batrana;
Având în vedere referatul de aprobare nr.62/21.05.2021 al primarului comunei Batrana,dl Herciu Radu, prin care se propune acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a A.D.I. S.I.G.D. Județul Hunedoara.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.22/21.05.2021 prin care se propune acordarea unui mandat special reprezentantului UAT Batrana în Adunarea Generală a A.D.I. S.I.G.D. Județul Hunedoara,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere:
Raportul de specialitate cu nr.65/07.06.2021 al compartimentului de resort precum si avizul favorabil cu nr.1/29.06.2021 al comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
-Adresa nr.1094/19.05.2021 care conține atașat Nota de fundamentare nr.1093/19.05.2021 și Proiectul Notificării de Încălcare, transmisă de către aparatul tehnic al A.D.I. S.I.G.D. Hunedoara și înregistrată la U.A.T Batrana cu nr.563/19.05.2021
– Nerespectarea obligațiilor asumate prin Contractul de delegare nr. 1760//760/27.11.2018 de către Operatorul de colectare și transport desemnat prin Raportul procedurii de atribuire a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în Zona de colectare 3 Centru/Bârcea Mare, judeţul Hunedoara, din cadrul proiectului„Sistem Integrat de Management al Deşeurilor înJudeţul Hunedoara”,
-Prevederile Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru/Bârcea Mare având nr.1760/760/27.11.2018,
– Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor judetul Hunedoara,, , astfel cum a fost modificat și completat,
– Documentul de poziție privind modul de implementare a proiectului ,, Sistem integrat de management al deșeurilor în județul Hunedoara.
Ținând seama de prevederile legale în materie,respectiv:
-dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații,cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ , cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Legii nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, cu modificările şi completările ulterioare,
-dispozițiile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților, cu modificările și completările ulterioare
-dispozițiile Ordinului A.N.R.S.C. nr. 112/2007privind aprobarea Contractului-cadru de prestare a serviciului de salubrizare a localităţilor, cu modificările și completările ulterioare
-dispozițiile Legii nr. 211/2011privind regimul deșeurilor,cu modificările și completările ulterioare
-dispozițiile Hotărârii Guvernului nr.855/2008 pentru aprobarea actului constitutiv-cadru şi a statutului-cadru ale asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară cu obiect de activitate serviciile de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.129 alin 2 lit d si alin 7 lit s ,art.139 alin 1 ,art.196 alin 1 li a ,art.197 alin 4 si 5 ,art.198 alin 1 si 2 precum si art.243 alin 1 lit a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
HOTĂRĂŞTE
Art.1- Se mandatează reprezentantul UAT Batrana,dl Herciu Radu ca în ședința Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,, Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor Județul Hunedoara,,să aprobe demararea procedurii de reziliere a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare în zona de colectare 3 Centru/Barcea Mare nr. 1760/760/27.11.2018, emiterea Notificării de Încălcare și împuternicirea Președintelui Asociației să semneze Notificarea de Încălcare.
Art. 2 -La expirarea termenului de 90 de zile acordat prin Notificare operatorului în vederea remedierii, se va face o analiză a situației concrete, a remedierilor realizate, a propunerilor înaintate de operator și/sau a obligațiilor neîndeplinite de către acesta ori îndeplinite necorespunzător.
Art. 3 – Aparatul tehnic al Asociației va înainta un rezumat al situației finale fiecărui membru asociat al Zonei de colectare 3 Centru/Bârcea Mare la expirarea termenului de 90 de zile prevăzut la art. 2 din prezenta hotărâre.
Art.4. Prezenta hotărâre poate fi atacata in instanta,in conditiile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.
Art.5. Prezenta hotărâre se va aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul primariei si pe site-ul institutiei şi se comunică, în condiţiile legii: Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara, Primarului comunei Batrana ,secretarului general al comunei si Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ,,Sistemul Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Hunedoara,, ;
Batrana la 29 iunie 2021
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
HOTĂRÂREA NR. 21/2021 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL
COMUNEI BATRANA
HOTĂRÂREA NR. 21/2021
privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana, judetul Hunedoara
Consiliul Local al Comunei Batrana, județul Hunedoara, întrunit în ședință ordinară la data de 28 mai 2021
Avand in vedere referatul de aprobare cu nr.58/06.05.2021 cu privire la necesitatea adoptarii unei hotarari privind aprobarea structurii organizatorice a unitatii administrativ-teritoriale,prin aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,intocmit de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.21/06.05.2021 privind aprobarea organigramei si a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Comunei Batrana,judetul Hunedoara,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.60/10.05.2021 al secretarului general al comunei precum si avizul favorabil cu nr.597/28.05.2021 al comisiei de specialitate din cadrul consiliului local.
Ţinând cont de prevederile art.370,art.371,art.372,art.385 alin (3),art.409 alin (1) si art.534 din OUG nr. 57/2019 privind Codul 1administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare, precum și de prevederile Legii – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Avand in vedere prevederile OUG nr.63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.273/2006 privind finantele publice locale,precum si pentru stabilirea unor masuri financiare
Luând în considerare referatul de aprobare prin care se impune aprobarea noii organigrame si a statului de functii datorita mai multor modificări în cadrul Primăriei comunei Batrana dupa cum urmeaza:
– în urma concursului de promovare in functia publica de conducere specifica de secretar general al comunei Batrana din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara , organizat în data de 28.01.2021 , doamna Barb Camelia Cosmina a fost declarată admisa, conform raportului final nr.157/28.01.2021, întocmit de comisia de examinare;
-tinand cont de Dispozitia nr.5/01.02.2021 privind modificarea raportului de serviciu prin promovare al d-nei Barb Camelia Cosmina în funcţia publica de conducere specifica de secretar general al comunei Batrana din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara
-tinand cont de Dispozitia nr.33/30.10.2020 privind suspendarea raportului de serviciu al domnului Pascotesc Ciprian Sergiu,functionar public de executie,clasa I,grad professional asistent in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara ca urmare a urmare a alegerii intr-o functie de demnitate publica si totodata respectand prevederile HCL nr.27/2020 privind alegerea viceprimarului comunei Batrana
Avand in vedere adresa Institutiei Prefectului judetul Hunedoara cu nr.2704/25.03.2021 referitoare la numarul maxim de posturi din aparatul de specialitate al primarului comunei Batrana,care este de 10 posturi.
Tinand cont de adresa cu nr.3607/23.04.2021 a Institutiei Prefectului judetul Hunedoara prin care se solicita reanalizarea HCL nr.14/2021 si procedarea dupa caz la revocarea/modificarea/completarea corespunzatoare a acesteia conform prevederilor legale in materie.
În temeiul art. 129, alin. (1), alin. (2) lit. ”a”, alin. (3) lit. ”c”, art. 139 alin. (1) , art. 196 alin. (1) lit. ”a”,art.197 alin (4) si (5),art.199 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,cu modificarile si completarile ulterioare;
H O T A R A S T E :
Art.1 Se aprobă organigrama aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.1 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 .Se aproba statul de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Batrana conform Anexei nr.2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre
Art. 3 Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinteaza Primarul Comunei Batrana, prin compartimentele de specialitate.
Art.4. La data intrarii in vigoare a prevederilor prezentei hotararii se revoca HCL nr.14/2021 privind aprobarea modificarii organigramei,a statului de functii si a numarului de personal pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Batrana,judetul Hunedoara
Art.5 La data intrarii in vigoare a prevederilor prezentei hotarari,se abroga Hotararea Consiliului Local al comunei Batrana nr.28/2019 prin care a fost aprobata organigrama,statul de functii si numarul de personal al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Batrana.
Art.6 Prezenta hotarare poate fi atacata la instanta in conditiile Legii contenciosului administrativ nr.554/2004,cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.7 Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului judeţului Hunedoara, Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,Primarului Comunei Batrana,, Compartimentului financiar contabil din cadrul Primăriei comunei Batrana și se aduce la cunoștință publică prin afisare la sediul Primariei si pe site-ul institutiei www.primaria-batrina.ro la sectiunea Monitorul Oficial Local
Batrana la 28 mai 2021
PRESEDINTE DE SEDINTA
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
SECRETAR GENERAL AL COMUNEI
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti: 8 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit cc)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:8
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2021/05/Anexa-nr-1-la-HCL-nr.21-din-28-mai-2021.pdf” title=”Anexa nr 1 la HCL nr.21 din 28 mai 2021″]
Subiectul propus dezbaterii publice:
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTARÂREA Nr. 26 /2022
privind aprobarea cheltuielilor ce se efectuează din bugetul local pentru organizarea activităţii culturale ” Nedee padureneasca in comuna Batrana”, din 24 iulie 2022
Având în vedere referatul de aprobare cu nr.60 din 06.06. 2022 al primarului comunei Batrana,dl Herciu Radu, cu privire la aprobarea cheltuielilor ce se efectuează din bugetul local pentru organizarea activităţii culturale” Nedee padureneasca in comuna Batrana”din 24 iulie 2022;
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.26/06.06.2022 privind aprobarea cheltuielilor ce se efectuează din bugetul local pentru organizarea activităţii culturale ” Nedee padureneasca in comuna Batrana”, din 24 iulie 2022,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.62/10.06.2022 al compartimentului financiar contabil precum si avizul favorabil cu nr.28/20.06.2022 al comisiei de specialitate Buget din cadrul consiliului local.
Tinand cont de prevederile art.20 alin.1.lit.”h” din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;
In conformitate cu prevederile Legii nr.24/2000, privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative,republicată cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin.(2), lit.”d”coroborat cu alin.(7),lit.”d”, alin.(14) ,art. 139 alin.(1) , art.196 alin.(1) lit.”a”, art.197 alin (4) si (5),art.198 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ ,cu modificările şi completările ulterioare;
H O T A R A S T E :
Art.1.-Aproba activitatea culturala , Nedee padureneasca in comuna Batrana , ce se va desfăşura în data de 24 iulie 2022.
Art.2.-Aproba alocarea sumei de 20.000 lei prevăzută în bugetul local pentru sărbătorirea Nedeei padurenesti in comuna Batrana,la Cap.67.02. „Cultură Recreere şi Religie” alte servicii in domeniile culturii,recreerii si religiei ,la care se adaugă veniturile provenite din sponsorizări cu aceiaşi destinaţie.
Art.3. – Prezenta hotărâre poate fi contestata în termenul si condiţiile Legii nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările si completările ulterioare.
Art.4.-Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara, Primarului, compartimentului financiar contabil din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Batrana şi se afişează la sediul Consiliului local al comunei Batrana.
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
CONCURS DE PROMOVARE in grad profesional
Primăria comunei Bătrâna, județul Hunedoara organizează concurs de promovare în grad profesional pentru funcțiile publice de: CONSILIER JURIDIC din gradul profesional ”asistent” în grad profesional ”principal” REFERENT CLASA III, din grad profesional ”principal” în grad profesional ”superior”. [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/06/Doc20190627123135.pdf”] Detaliile desfășurării concursului le găsiți aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 17 din 2019
HCL nr 17 din 2019 privind aprobarea cheltuielilor ce se efectueaza din bugetul local pentru organizarea activitatii culturale Nedee padureneasca in com Batrana din 21 iulie 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-17-din-2019-privind-aprobarea-cheltuielilor-ce-se-efectueaza-din-bugetul-local-pentru-organizarea-activitatii-culturale-Nedee-padureneasca-in-com-Batrana-din-21-iulie-2019.pdf” title=”HCL nr 17 din 2019 privind aprobarea cheltuielilor ce se efectueaza din bugetul local pentru organizarea activitatii culturale Nedee padureneasca in com Batrana din 21 iulie 2019″] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 16 din 2019
HCL nr 16 din 2019 privind aprobarea modificarii Regulamentului serviciului de salubrizare al jud HD in conformitate cu OUG nr 74 din 2018 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-16-din-2019-privind-aprobarea-modificarii-Regulamentului-serviciului-de-salubrizare-al-jud-HD-in-conformitate-cu-OUG-nr-74-din-2018-.pdf” title=”HCL nr 16 din 2019 privind aprobarea modificarii Regulamentului serviciului de salubrizare al jud HD in conformitate cu OUG nr 74 din 2018″] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 15 din 2019
HCL nr 15 din 2019 privind aprobarea incadrarii populatiei satelor apartinatoare municipiilor si oraselor in mediul rural [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-15-din-2019-privind-aprobarea-incadrarii-populatiei-satelor-apartinatoare-municipiilor-si-oraselor-in-mediul-rural-.pdf” title=”HCL nr 15 din 2019 privind aprobarea incadrarii populatiei satelor apartinatoare municipiilor si oraselor in mediul rural”] Deschide documentul aici
R O M A N I A
JUDETUL HUNEDOARA
COMUNA BATRANA
CONSILIUL LOCAL
HOTARÂREA Nr. 26 /2022
privind aprobarea cheltuielilor ce se efectuează din bugetul local pentru organizarea activităţii culturale ” Nedee padureneasca in comuna Batrana”, din 24 iulie 2022
Având în vedere referatul de aprobare cu nr.60 din 06.06. 2022 al primarului comunei Batrana,dl Herciu Radu, cu privire la aprobarea cheltuielilor ce se efectuează din bugetul local pentru organizarea activităţii culturale” Nedee padureneasca in comuna Batrana”din 24 iulie 2022;
Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.26/06.06.2022 privind aprobarea cheltuielilor ce se efectuează din bugetul local pentru organizarea activităţii culturale ” Nedee padureneasca in comuna Batrana”, din 24 iulie 2022,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu.
Avand in vedere raportul de specialitate cu nr.62/10.06.2022 al compartimentului financiar contabil precum si avizul favorabil cu nr.28/20.06.2022 al comisiei de specialitate Buget din cadrul consiliului local.
Tinand cont de prevederile art.20 alin.1.lit.”h” din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;
In conformitate cu prevederile Legii nr.24/2000, privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative,republicată cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 alin.(2), lit.”d”coroborat cu alin.(7),lit.”d”, alin.(14) ,art. 139 alin.(1) , art.196 alin.(1) lit.”a”, art.197 alin (4) si (5),art.198 alin (1) si (2) si art.243 alin (1) lit a din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ ,cu modificările şi completările ulterioare;
H O T A R A S T E :
Art.1.-Aproba activitatea culturala , Nedee padureneasca in comuna Batrana , ce se va desfăşura în data de 24 iulie 2022.
Art.2.-Aproba alocarea sumei de 20.000 lei prevăzută în bugetul local pentru sărbătorirea Nedeei padurenesti in comuna Batrana,la Cap.67.02. „Cultură Recreere şi Religie” alte servicii in domeniile culturii,recreerii si religiei ,la care se adaugă veniturile provenite din sponsorizări cu aceiaşi destinaţie.
Art.3. – Prezenta hotărâre poate fi contestata în termenul si condiţiile Legii nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările si completările ulterioare.
Art.4.-Prezenta hotărâre se comunică: Instituţiei Prefectului judeţul Hunedoara, Primarului, compartimentului financiar contabil din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Batrana şi se afişează la sediul Consiliului local al comunei Batrana.
Batrana la 20 iunie 2022
PRESEDINTE DE SEDINTA,
CONTRASEMNEAZA,
Pascotesc Viorel
Secretar general al comunei,
Barb Camelia Cosmina
Nr. de consilieri prezenti 7 din totalul de 9 aflati in functie
Cvorum necesar pentru adoptare:majoritate absoluta,art.5 lit ee)-5voturi
Adoptata prin vot deschis
Voturi pentru:7
Voturi impotriva:0
Abtineri:0
CONCURS DE PROMOVARE in grad profesional
Primăria comunei Bătrâna, județul Hunedoara organizează concurs de promovare în grad profesional pentru funcțiile publice de: CONSILIER JURIDIC din gradul profesional ”asistent” în grad profesional ”principal” REFERENT CLASA III, din grad profesional ”principal” în grad profesional ”superior”. [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/06/Doc20190627123135.pdf”] Detaliile desfășurării concursului le găsiți aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 17 din 2019
HCL nr 17 din 2019 privind aprobarea cheltuielilor ce se efectueaza din bugetul local pentru organizarea activitatii culturale Nedee padureneasca in com Batrana din 21 iulie 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-17-din-2019-privind-aprobarea-cheltuielilor-ce-se-efectueaza-din-bugetul-local-pentru-organizarea-activitatii-culturale-Nedee-padureneasca-in-com-Batrana-din-21-iulie-2019.pdf” title=”HCL nr 17 din 2019 privind aprobarea cheltuielilor ce se efectueaza din bugetul local pentru organizarea activitatii culturale Nedee padureneasca in com Batrana din 21 iulie 2019″] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 16 din 2019
HCL nr 16 din 2019 privind aprobarea modificarii Regulamentului serviciului de salubrizare al jud HD in conformitate cu OUG nr 74 din 2018 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-16-din-2019-privind-aprobarea-modificarii-Regulamentului-serviciului-de-salubrizare-al-jud-HD-in-conformitate-cu-OUG-nr-74-din-2018-.pdf” title=”HCL nr 16 din 2019 privind aprobarea modificarii Regulamentului serviciului de salubrizare al jud HD in conformitate cu OUG nr 74 din 2018″] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 15 din 2019
HCL nr 15 din 2019 privind aprobarea incadrarii populatiei satelor apartinatoare municipiilor si oraselor in mediul rural [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-15-din-2019-privind-aprobarea-incadrarii-populatiei-satelor-apartinatoare-municipiilor-si-oraselor-in-mediul-rural-.pdf” title=”HCL nr 15 din 2019 privind aprobarea incadrarii populatiei satelor apartinatoare municipiilor si oraselor in mediul rural”] Deschide documentul aici
HCL 6 din 2020 privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Batrana pe anul 2020
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/04/HCL-6-din-2020-privind-aprobarea-bugetului-local-de-venituri-si-cheltuieli-al-comunei-Batrana-pe-anul-2020.pdf” title=”HCL 6 din 2020 privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Batrana pe anul 2020″]
Dispoziția de primar 13 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 27 aprilie 2020 ora 11
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/DP-13-din-2020-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-27-aprilie-2020-ora-11.pdf” title=”DP 13 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 27 aprilie 2020 ora 11″]
RAPORT DE EVALUARE a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2019
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/03/RAPORT-DE-EVALUARE_L544-.pdf” title=”RAPORT DE EVALUARE_L544″]
HCL 6 din 2020 privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Batrana pe anul 2020
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/04/HCL-6-din-2020-privind-aprobarea-bugetului-local-de-venituri-si-cheltuieli-al-comunei-Batrana-pe-anul-2020.pdf” title=”HCL 6 din 2020 privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Batrana pe anul 2020″]
Dispoziția de primar 13 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 27 aprilie 2020 ora 11
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/DP-13-din-2020-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-27-aprilie-2020-ora-11.pdf” title=”DP 13 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 27 aprilie 2020 ora 11″]
RAPORT DE EVALUARE a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2019
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/03/RAPORT-DE-EVALUARE_L544-.pdf” title=”RAPORT DE EVALUARE_L544″]
CONCURS DE PROMOVARE in grad profesional
Primăria comunei Bătrâna, județul Hunedoara organizează concurs de promovare în grad profesional pentru funcțiile publice de: CONSILIER JURIDIC din gradul profesional ”asistent” în grad profesional ”principal” REFERENT CLASA III, din grad profesional ”principal” în grad profesional ”superior”. [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/06/Doc20190627123135.pdf”] Detaliile desfășurării concursului le găsiți aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 17 din 2019
HCL nr 17 din 2019 privind aprobarea cheltuielilor ce se efectueaza din bugetul local pentru organizarea activitatii culturale Nedee padureneasca in com Batrana din 21 iulie 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-17-din-2019-privind-aprobarea-cheltuielilor-ce-se-efectueaza-din-bugetul-local-pentru-organizarea-activitatii-culturale-Nedee-padureneasca-in-com-Batrana-din-21-iulie-2019.pdf” title=”HCL nr 17 din 2019 privind aprobarea cheltuielilor ce se efectueaza din bugetul local pentru organizarea activitatii culturale Nedee padureneasca in com Batrana din 21 iulie 2019″] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 16 din 2019
HCL nr 16 din 2019 privind aprobarea modificarii Regulamentului serviciului de salubrizare al jud HD in conformitate cu OUG nr 74 din 2018 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-16-din-2019-privind-aprobarea-modificarii-Regulamentului-serviciului-de-salubrizare-al-jud-HD-in-conformitate-cu-OUG-nr-74-din-2018-.pdf” title=”HCL nr 16 din 2019 privind aprobarea modificarii Regulamentului serviciului de salubrizare al jud HD in conformitate cu OUG nr 74 din 2018″] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 15 din 2019
HCL nr 15 din 2019 privind aprobarea incadrarii populatiei satelor apartinatoare municipiilor si oraselor in mediul rural [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-15-din-2019-privind-aprobarea-incadrarii-populatiei-satelor-apartinatoare-municipiilor-si-oraselor-in-mediul-rural-.pdf” title=”HCL nr 15 din 2019 privind aprobarea incadrarii populatiei satelor apartinatoare municipiilor si oraselor in mediul rural”] Deschide documentul aici
CONCURS DE PROMOVARE in grad profesional
Primăria comunei Bătrâna, județul Hunedoara organizează concurs de promovare în grad profesional pentru funcțiile publice de: CONSILIER JURIDIC din gradul profesional ”asistent” în grad profesional ”principal” REFERENT CLASA III, din grad profesional ”principal” în grad profesional ”superior”. [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/06/Doc20190627123135.pdf”] Detaliile desfășurării concursului le găsiți aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 17 din 2019
HCL nr 17 din 2019 privind aprobarea cheltuielilor ce se efectueaza din bugetul local pentru organizarea activitatii culturale Nedee padureneasca in com Batrana din 21 iulie 2019 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-17-din-2019-privind-aprobarea-cheltuielilor-ce-se-efectueaza-din-bugetul-local-pentru-organizarea-activitatii-culturale-Nedee-padureneasca-in-com-Batrana-din-21-iulie-2019.pdf” title=”HCL nr 17 din 2019 privind aprobarea cheltuielilor ce se efectueaza din bugetul local pentru organizarea activitatii culturale Nedee padureneasca in com Batrana din 21 iulie 2019″] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 16 din 2019
HCL nr 16 din 2019 privind aprobarea modificarii Regulamentului serviciului de salubrizare al jud HD in conformitate cu OUG nr 74 din 2018 [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-16-din-2019-privind-aprobarea-modificarii-Regulamentului-serviciului-de-salubrizare-al-jud-HD-in-conformitate-cu-OUG-nr-74-din-2018-.pdf” title=”HCL nr 16 din 2019 privind aprobarea modificarii Regulamentului serviciului de salubrizare al jud HD in conformitate cu OUG nr 74 din 2018″] Deschide documentul aici
Hotărârea Consiliului Local nr. 15 din 2019
HCL nr 15 din 2019 privind aprobarea incadrarii populatiei satelor apartinatoare municipiilor si oraselor in mediul rural [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2019/08/HCL-nr-15-din-2019-privind-aprobarea-incadrarii-populatiei-satelor-apartinatoare-municipiilor-si-oraselor-in-mediul-rural-.pdf” title=”HCL nr 15 din 2019 privind aprobarea incadrarii populatiei satelor apartinatoare municipiilor si oraselor in mediul rural”] Deschide documentul aici