ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
ANUNT PRIVIND INSCRIEREA CANDIDATILOR PENTRU PERSONALUL DE RECENSAMANT IN VEDEREA PRESTARII SERVICIILOR AFERENTE RECENSAMANTULUI POPULATIEI SI LOCUINTELOR RUNDA 2021 IN TERITORIU
ANUNT
privind înscrierea în lista candidaților pentru personalul de recensământ în vederea prestării serviciilor aferente RPL 2021 în teritoriu
PRIMĂRIA COMUNEI BATRANA ÎNCHEIE CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII PENTRU:
- Un număr de 1 recenzor pentru autorecenzarea asistată (ARA) plus 1 recenzor de rezerva din comuna BATRANA
- Un număr de 1 recenzor plus un recenzor de rezerva pentru colectarea datelor Recensământului populației și locuințelor din comuna BATRANA
- Un coordonator la nivel de UAT plus un coordonator de rezerva pentru monitorizare/coordonare la Recensământul populației și locuințelor din comuna BATRANA
MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
- Participarea la instruirea organizată de UJIR la o data comunicată ulterior;
- Colectarea datelor în teren:
– autorecenzarea asistată (ARA): 14.03-15.05.2022
– recenzarea prin efectuare interviu de către recenzor, în teren: 16.05-17.07.2022
LOCUL DE DESFĂȘURARE A ACTIVITĂȚII
- Pe teren, în limitele administrative ale localității Batrana (recenzori, recenzori-șefi și coordonator la nivel de UAT)
- In spațiul amenajat de către UAT în vederea autorecenzării (pentru recenzorii ARA)
CONDIȚII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:
- Vârsta minimă de 18 ani împliniți la data selecției – condiție eliminatorie;
- Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
- Să nu aibă cazier judiciar – condiție eliminatorie;
- Cazierul se solicita la depunerea cererilor pentru inscriere
- Să dețină cunoștințe de utilizare a unei tablete;
- Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, plăcut, metodic şi riguros;
- Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
- Rezistenţă la stres şi lucru sub presiune;
- În zonele/comunitățile cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
- Expertiza în domeniul statisticii, al administrației publice, experiența de operator statistic statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
ATRIBUȚIILE PERSONALULUI DE RECENSĂMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevăzut în Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea și completarea HG nr.1071/2020 pentru stabilirea bugetului și a categoriilor de cheltuieli necesare efectuării recensământului populației și locuințelor din România în anul 2021.
CONDIȚII SPECIFICE
- Muncă pe teren;
- Disponibilitate de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârşitul zilei);
- Disponibilitate de a lucra în weekend (sâmbătă şi /sau duminică).
BILANT la 31.12.2021
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2022/03/Ds4_2021_Batrana_HD.pdf”]
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
ANUNT PRIVIND INSCRIEREA CANDIDATILOR PENTRU PERSONALUL DE RECENSAMANT IN VEDEREA PRESTARII SERVICIILOR AFERENTE RECENSAMANTULUI POPULATIEI SI LOCUINTELOR RUNDA 2021 IN TERITORIU
ANUNT
privind înscrierea în lista candidaților pentru personalul de recensământ în vederea prestării serviciilor aferente RPL 2021 în teritoriu
PRIMĂRIA COMUNEI BATRANA ÎNCHEIE CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII PENTRU:
- Un număr de 1 recenzor pentru autorecenzarea asistată (ARA) plus 1 recenzor de rezerva din comuna BATRANA
- Un număr de 1 recenzor plus un recenzor de rezerva pentru colectarea datelor Recensământului populației și locuințelor din comuna BATRANA
- Un coordonator la nivel de UAT plus un coordonator de rezerva pentru monitorizare/coordonare la Recensământul populației și locuințelor din comuna BATRANA
MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
- Participarea la instruirea organizată de UJIR la o data comunicată ulterior;
- Colectarea datelor în teren:
– autorecenzarea asistată (ARA): 14.03-15.05.2022
– recenzarea prin efectuare interviu de către recenzor, în teren: 16.05-17.07.2022
LOCUL DE DESFĂȘURARE A ACTIVITĂȚII
- Pe teren, în limitele administrative ale localității Batrana (recenzori, recenzori-șefi și coordonator la nivel de UAT)
- In spațiul amenajat de către UAT în vederea autorecenzării (pentru recenzorii ARA)
CONDIȚII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:
- Vârsta minimă de 18 ani împliniți la data selecției – condiție eliminatorie;
- Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
- Să nu aibă cazier judiciar – condiție eliminatorie;
- Cazierul se solicita la depunerea cererilor pentru inscriere
- Să dețină cunoștințe de utilizare a unei tablete;
- Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, plăcut, metodic şi riguros;
- Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
- Rezistenţă la stres şi lucru sub presiune;
- În zonele/comunitățile cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
- Expertiza în domeniul statisticii, al administrației publice, experiența de operator statistic statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
ATRIBUȚIILE PERSONALULUI DE RECENSĂMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevăzut în Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea și completarea HG nr.1071/2020 pentru stabilirea bugetului și a categoriilor de cheltuieli necesare efectuării recensământului populației și locuințelor din România în anul 2021.
CONDIȚII SPECIFICE
- Muncă pe teren;
- Disponibilitate de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârşitul zilei);
- Disponibilitate de a lucra în weekend (sâmbătă şi /sau duminică).
BILANT la 31.12.2021
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2022/03/Ds4_2021_Batrana_HD.pdf”]
ANUNT PRIVIND INSCRIEREA CANDIDATILOR PENTRU PERSONALUL DE RECENSAMANT IN VEDEREA PRESTARII SERVICIILOR AFERENTE RECENSAMANTULUI POPULATIEI SI LOCUINTELOR RUNDA 2021 IN TERITORIU
ANUNT
privind înscrierea în lista candidaților pentru personalul de recensământ în vederea prestării serviciilor aferente RPL 2021 în teritoriu
PRIMĂRIA COMUNEI BATRANA ÎNCHEIE CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII PENTRU:
- Un număr de 1 recenzor pentru autorecenzarea asistată (ARA) plus 1 recenzor de rezerva din comuna BATRANA
- Un număr de 1 recenzor plus un recenzor de rezerva pentru colectarea datelor Recensământului populației și locuințelor din comuna BATRANA
- Un coordonator la nivel de UAT plus un coordonator de rezerva pentru monitorizare/coordonare la Recensământul populației și locuințelor din comuna BATRANA
MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
- Participarea la instruirea organizată de UJIR la o data comunicată ulterior;
- Colectarea datelor în teren:
– autorecenzarea asistată (ARA): 14.03-15.05.2022
– recenzarea prin efectuare interviu de către recenzor, în teren: 16.05-17.07.2022
LOCUL DE DESFĂȘURARE A ACTIVITĂȚII
- Pe teren, în limitele administrative ale localității Batrana (recenzori, recenzori-șefi și coordonator la nivel de UAT)
- In spațiul amenajat de către UAT în vederea autorecenzării (pentru recenzorii ARA)
CONDIȚII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:
- Vârsta minimă de 18 ani împliniți la data selecției – condiție eliminatorie;
- Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
- Să nu aibă cazier judiciar – condiție eliminatorie;
- Cazierul se solicita la depunerea cererilor pentru inscriere
- Să dețină cunoștințe de utilizare a unei tablete;
- Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, plăcut, metodic şi riguros;
- Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
- Rezistenţă la stres şi lucru sub presiune;
- În zonele/comunitățile cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
- Expertiza în domeniul statisticii, al administrației publice, experiența de operator statistic statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
ATRIBUȚIILE PERSONALULUI DE RECENSĂMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevăzut în Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea și completarea HG nr.1071/2020 pentru stabilirea bugetului și a categoriilor de cheltuieli necesare efectuării recensământului populației și locuințelor din România în anul 2021.
CONDIȚII SPECIFICE
- Muncă pe teren;
- Disponibilitate de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârşitul zilei);
- Disponibilitate de a lucra în weekend (sâmbătă şi /sau duminică).
BILANT la 31.12.2021
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2022/03/Ds4_2021_Batrana_HD.pdf”]
Subiectul propus dezbaterii publice:
HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Bătrâna la Asociația Salvital Hunedoara
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-12-din-2020-privind-aderarea-Consiliului-Local-al-com-Batrana-la-Asociatia-Salvital-Hunedoara.pdf” title=”HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Batrana la Asociatia Salvital Hunedoara”]
HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului general al com Batrana
HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activității secretarului general al com Bătrâna [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-11-din-2020-privind-propunerea-de-evaluare-a-activitatii-secretarului-general-al-com-Batrana.pdf” title=”HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului general al com Batrana”]
Dispoziția de primar nr.17 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 mai 2020 ora 10
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/DP-17-din-2020-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-28-mai-2020-ora-10.pdf” title=”DP 17 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 mai 2020 ora 10″]
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2020
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2020 HERCIU Radu – primarul comunei declarația de avere și de interese MOLDOVAN Cornel – viceprimarul comunei declarația de avere și de interese
HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Bătrâna la Asociația Salvital Hunedoara
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-12-din-2020-privind-aderarea-Consiliului-Local-al-com-Batrana-la-Asociatia-Salvital-Hunedoara.pdf” title=”HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Batrana la Asociatia Salvital Hunedoara”]
HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului general al com Batrana
HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activității secretarului general al com Bătrâna [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-11-din-2020-privind-propunerea-de-evaluare-a-activitatii-secretarului-general-al-com-Batrana.pdf” title=”HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului general al com Batrana”]
Dispoziția de primar nr.17 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 mai 2020 ora 10
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/DP-17-din-2020-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-28-mai-2020-ora-10.pdf” title=”DP 17 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 mai 2020 ora 10″]
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2020
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2020 HERCIU Radu – primarul comunei declarația de avere și de interese MOLDOVAN Cornel – viceprimarul comunei declarația de avere și de interese
H O T A R A R E A Nr. 13 /2021 privind aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021 a bugetului local al comunei Bătrana
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BĂTRANA H O T A R A R E A Nr. 13 /2021 privind aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021 a bugetului local al comunei Bătrana Consiliul local al comunei BĂTRANA judeţul Hunedoara Analizând referatul de aprobare cu nr.40/06.04.2021 a primarului comunei Bătrana,dl Herciu Radu, cu privire la aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021 a bugetului local al comunei Bătrana; Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.13/06.04.2021 cu privire la aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021 a bugetului local al comunei Bătrana,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand […]
HOTĂRÂREA Nr.12/2021 privind aprobarea analizei stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Batrana, pentru trimestrul I al anului 2021
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA BATRANA CONSILIUL LOCAL HOTĂRÂREA Nr.12/2021 privind aprobarea analizei stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Batrana ,pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi,inclusiv pentru solutionarea situatiilor particulare identificate la nivelul localitatii pe linia completarii registrului agricol si care nu sunt reglementate prin norme Consiliul Local al comunei Batrana,judetul Hunedoara Examinând referatul de aprobare nr.37 din 05.04.2021 cu privire la aprobarea analizei stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Batrana ,pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi,inclusiv pentru solutionarea […]
H O T A R A R E A Nr. 10 /2021, privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcţionare a Consiliului local al comunei Batrana
R O M A N I A JUDETUL HUNEDOARA CONSILIUL LOCAL BATRANA H O T A R A R E A Nr. 10 /2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcţionare a Consiliului local al comunei Batrana Consiliul local al comunei B A T R A N A ,Judeţul Hunedoara; Analizând referatul de aprobare cu nr.23/23.02.2021 a primarului comunei Bătrâna, d-l Herciu Radu prin care se propune aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Local Batrana Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.7/23.02.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcţionare a Consiliului local al comunei Batrana ,initiat de […]
H O T A R A R E A Nr. 13 /2021 privind aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021 a bugetului local al comunei Bătrana
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BĂTRANA H O T A R A R E A Nr. 13 /2021 privind aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021 a bugetului local al comunei Bătrana Consiliul local al comunei BĂTRANA judeţul Hunedoara Analizând referatul de aprobare cu nr.40/06.04.2021 a primarului comunei Bătrana,dl Herciu Radu, cu privire la aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021 a bugetului local al comunei Bătrana; Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.13/06.04.2021 cu privire la aprobarea execuţiei bugetare pe trimestrul I- 2021 a bugetului local al comunei Bătrana,initiat de primarul comunei Batrana,dl Herciu Radu. Avand […]
HOTĂRÂREA Nr.12/2021 privind aprobarea analizei stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Batrana, pentru trimestrul I al anului 2021
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA BATRANA CONSILIUL LOCAL HOTĂRÂREA Nr.12/2021 privind aprobarea analizei stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Batrana ,pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi,inclusiv pentru solutionarea situatiilor particulare identificate la nivelul localitatii pe linia completarii registrului agricol si care nu sunt reglementate prin norme Consiliul Local al comunei Batrana,judetul Hunedoara Examinând referatul de aprobare nr.37 din 05.04.2021 cu privire la aprobarea analizei stadiului de înscriere a datelor în Registrul Agricol al comunei Batrana ,pentru trimestrul I al anului 2021 şi stabilirea măsurilor pentru eficientizarea acestei activităţi,inclusiv pentru solutionarea […]
H O T A R A R E A Nr. 10 /2021, privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcţionare a Consiliului local al comunei Batrana
R O M A N I A JUDETUL HUNEDOARA CONSILIUL LOCAL BATRANA H O T A R A R E A Nr. 10 /2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcţionare a Consiliului local al comunei Batrana Consiliul local al comunei B A T R A N A ,Judeţul Hunedoara; Analizând referatul de aprobare cu nr.23/23.02.2021 a primarului comunei Bătrâna, d-l Herciu Radu prin care se propune aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Local Batrana Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.7/23.02.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare si funcţionare a Consiliului local al comunei Batrana ,initiat de […]
HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Bătrâna la Asociația Salvital Hunedoara
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-12-din-2020-privind-aderarea-Consiliului-Local-al-com-Batrana-la-Asociatia-Salvital-Hunedoara.pdf” title=”HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Batrana la Asociatia Salvital Hunedoara”]
HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului general al com Batrana
HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activității secretarului general al com Bătrâna [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-11-din-2020-privind-propunerea-de-evaluare-a-activitatii-secretarului-general-al-com-Batrana.pdf” title=”HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului general al com Batrana”]
Dispoziția de primar nr.17 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 mai 2020 ora 10
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/DP-17-din-2020-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-28-mai-2020-ora-10.pdf” title=”DP 17 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 mai 2020 ora 10″]
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2020
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2020 HERCIU Radu – primarul comunei declarația de avere și de interese MOLDOVAN Cornel – viceprimarul comunei declarația de avere și de interese
HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Bătrâna la Asociația Salvital Hunedoara
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-12-din-2020-privind-aderarea-Consiliului-Local-al-com-Batrana-la-Asociatia-Salvital-Hunedoara.pdf” title=”HCL 12 din 2020 privind aderarea Consiliului Local al com Batrana la Asociatia Salvital Hunedoara”]
HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului general al com Batrana
HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activității secretarului general al com Bătrâna [pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/HCL-11-din-2020-privind-propunerea-de-evaluare-a-activitatii-secretarului-general-al-com-Batrana.pdf” title=”HCL 11 din 2020 privind propunerea de evaluare a activitatii secretarului general al com Batrana”]
Dispoziția de primar nr.17 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 mai 2020 ora 10
[pdf-embedder url=”https://primaria-batrina.ro/wp-content/uploads/2020/06/DP-17-din-2020-privind-convocarea-in-sedinta-ordinara-a-CL-Batrana-pentru-data-de-28-mai-2020-ora-10.pdf” title=”DP 17 din 2020 privind convocarea in sedinta ordinara a CL Batrana pentru data de 28 mai 2020 ora 10″]
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2020
Declarații de avere și de interese ale demnitarilor locali în anul 2020 HERCIU Radu – primarul comunei declarația de avere și de interese MOLDOVAN Cornel – viceprimarul comunei declarația de avere și de interese