ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Subiectul propus dezbaterii publice:
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
H O T A R A R E A Nr. 11 /2021 privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Bătrana pe anul 2021 si estimarile pentru anii 2022-2024
ROMANIA JUDETUL HUNEDOARA CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BĂTRANA H O T A R A R E A Nr. 11 /2021 privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Bătrana pe anul 2021 si estimarile pentru anii 2022-2024 Consiliul local al comunei BĂTRANA judeţul Hunedoara Avand in vedere referatul de aprobare nr.33/22.03.2021 cu privire la aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli pe anul 2021 si estimarile pentru anii 2022-2024 prezentat de primarul comunei Bătrana, d-l Herciu Radu . Tinand cont de proiectul de hotarare cu nr.11/22.03.2021 privind aprobarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei Bătrana pe […]
DISPOZIȚIA Nr.17 /2021 privind desemnarea responsabililor cu riscurile la nivelul comunei Batrana
ROMÂNIA JUDEȚUL HUNEDOARA COMUNA BĂTRÂNA PRIMAR DISPOZIȚIA Nr.17 /2021 privind desemnarea responsabililor cu riscurile la nivelul comunei Batrana Primarul comunei Batrana,judetul Hunedoara, Avand in vedere referatul de specialitate cu nr.39/05.04.2021 din care rezulta necesitatea emiterii dispozitiei privind desemnarea responsabililor cu riscurile la nivelul comunei Batrana Ținând cont de particularitățile cadrului legal de organizare și de funcționare, precum și de standardele de control intern managerial, Având în vedere prevederile art. 5 din Ordinul Secretarului general al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, Iîn temeiul art. 155 alin. (1) lit. e) ,art. 196 alin. (1) lit. […]
DISPOZIȚIA Nr. 16/ 2021 privind organizarea, implementarea şi menţinerea controlului intern managerial
ROMÂNIA JUDEȚUL HUNEDOARA COMUNA BĂTRÂNA PRIMAR DISPOZIȚIA Nr. 16/ 2021 privind organizarea, implementarea şi menţinerea controlului intern managerial în conformitate cu prevederile Ordinului secretarului general al Guvernului nr. 600/2018 Primarul comunei Batrana,judetul Hunedoara; Avand in vedere referatul de specialitate cu nr.38/05.04.2021 emis de secretarul general al comunei Batrana din care rezulta necesitatea emiterii dispozitiei privind organizarea, implementarea şi menţinerea controlului intern managerial în conformitate cu prevederile Ordinului secretarului general al Guvernului nr. 600/2018. Ținând cont de particularitățile cadrului legal de organizare și funcționare, precum și de standardele de control intern managerial. Având în vedere prevederile art. 3 din Ordinul secretarului […]
DISPOZIŢIA NR.15 / 2021 privind constituirea, la nivelul unităţii administrativ-teritoriale, a comisiei speciale pentru întocmirea şi actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana
JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA BATRANA PRIMAR DISPOZIŢIA NR.15 / 2021 privind constituirea, la nivelul unităţii administrativ-teritoriale, a comisiei speciale pentru întocmirea şi actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana Primarul comunei Batrana, judeţul Hunedoara; Având în vedere referatul nr. 29 din 15.03.2021 al secretarului general al comunei Batrana, prin care se propune constituirea, la nivelul unităţii administrativ-teritoriale, a comisiei speciale pentru întocmirea şi actualizarea inventarului bunurilor care alcatuiesc domeniul public si privat al comunei Batrana; În conformitate cu prevederile art.289 alin.(2)-(4), art. 356 alin. (2)-(3), alin. (5), art.357 alin. (1)–(3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul […]