ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Proiecte de dispoziţii ale autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Subiectul propus dezbaterii publice:
Concurs de promovare în funcție
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BATRANA
ANUNŢ
Primăria comunei Batrana,judetul Hunedoara, cu sediul în sat Batrana,nr.55, anunţă organizarea în data de 28 ianuarie 2021 ora 1100 a concursului de promovare in functia publica de conducere vacanta de secretar general al comunei Batrana, cu normă întreagă, de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.
Conditiile de participare la concursul de promovare in functia publica de conducere vacanat de secretar general al comunei Batrana (art.483 alin 2):
– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I
-5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice,pentru ocuparea functiilor publice de conducere de sef birou,sef serviciu si secretar general al comunei,precum si a functiilor publice specific echivalente acestora.
-studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice,administrative sau stiintelor politice;
–-absolventi cu diploma ai studiilor universitare de master in domeniul administratiei publice,management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art.153 alin 2 din legea educatiei nationale nr.1/2011,cu modificariel si completarile ulterioare;
– să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prevăzute de Codul administrativ
Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte:
-
formularul de înscriere prevazut in anexa nr.3 ;
-
curriculum vitae, modelul comun european;
-
copia actului de identitate;
-
copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
-
copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
-
copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
-
copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
-
cazierul judiciar;
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Primariei comunei Batrana in perioada 29.12.2020-18.01.2021
Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Batrana astfel:
Proba scrisă – 25 ianuarie 2021 – ora 1100
Interviul – data şi ora interviului se vor stabili de către comisia de examinare conform art. 56 din H.G. nr. 611/2008, în sala de şedinţe a Consiliului Local Batrana.
Atribuţiile postului sunt următoarele:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
locali care se încadrează în dispoziţiile art. 228 alin. (2); informează preşedintele de şedinţă, sau, după caz, înlocuitorul de drept al acestuia cu privire la asemenea situaţii şi face cunoscute sancţiunile prevăzute de lege în asemenea cazuri; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bibliografia stabilită în vederea organizării concursului:
-
Constituţia României, republicată;
-
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
-
Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare.
Persoana de contact: Dobra Marius Florin, referent superior in cadrul primariei comunei Batrana , tel 0749717135 email: primariabatrana@gmail.com
PRIMAR
HERCIU RADU
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Concurs de promovare în funcție
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BATRANA
ANUNŢ
Primăria comunei Batrana,judetul Hunedoara, cu sediul în sat Batrana,nr.55, anunţă organizarea în data de 28 ianuarie 2021 ora 1100 a concursului de promovare in functia publica de conducere vacanta de secretar general al comunei Batrana, cu normă întreagă, de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.
Conditiile de participare la concursul de promovare in functia publica de conducere vacanat de secretar general al comunei Batrana (art.483 alin 2):
– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I
-5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice,pentru ocuparea functiilor publice de conducere de sef birou,sef serviciu si secretar general al comunei,precum si a functiilor publice specific echivalente acestora.
-studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice,administrative sau stiintelor politice;
–-absolventi cu diploma ai studiilor universitare de master in domeniul administratiei publice,management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art.153 alin 2 din legea educatiei nationale nr.1/2011,cu modificariel si completarile ulterioare;
– să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prevăzute de Codul administrativ
Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte:
-
formularul de înscriere prevazut in anexa nr.3 ;
-
curriculum vitae, modelul comun european;
-
copia actului de identitate;
-
copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
-
copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
-
copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
-
copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
-
cazierul judiciar;
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Primariei comunei Batrana in perioada 29.12.2020-18.01.2021
Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Batrana astfel:
Proba scrisă – 25 ianuarie 2021 – ora 1100
Interviul – data şi ora interviului se vor stabili de către comisia de examinare conform art. 56 din H.G. nr. 611/2008, în sala de şedinţe a Consiliului Local Batrana.
Atribuţiile postului sunt următoarele:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
locali care se încadrează în dispoziţiile art. 228 alin. (2); informează preşedintele de şedinţă, sau, după caz, înlocuitorul de drept al acestuia cu privire la asemenea situaţii şi face cunoscute sancţiunile prevăzute de lege în asemenea cazuri; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bibliografia stabilită în vederea organizării concursului:
-
Constituţia României, republicată;
-
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
-
Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
-
Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
-
Ordonanța Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare.
Persoana de contact: Dobra Marius Florin, referent superior in cadrul primariei comunei Batrana , tel 0749717135 email: primariabatrana@gmail.com
PRIMAR
HERCIU RADU
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.